Κυριακή, Δεκεμβρίου 04, 2005

Φυγόκεντρος συνοχή.

Η μετασωκρατικη σουπερ ντουπερ φιλοσοφαρα Χαριλαος Φλωρακης ηταν ο πρωτος οστις εισηγαγε τίς εννοιες «φιλοτης» καί «νεικος» (ειδικα αυτή, ονομαστηκε ετσι πρός τιμην τον λαικεθνομαρτυρα Νεικου Μπελογιαννη προγονου του Μαριου του Μπλακμαν - μετεδιδε στον ασυρματον της Καλλιθεας, μονον σουξέ τής εποχής· τής Γιώτας Αμπατζή, τού Γιοβάν Τσαούς καί τού Ανέστη Δελιά δεχόμενος και αφιερώσεις)

Νεικος πολύ, μεχρι καί εχθες οποτε μονιτορι ειδα πρός φιλοτητα νά ερωτωμαι τινα.

Dear Kourouna Corvus Corone Cornix

Τί νά σέ πρωτοπω, δευτεραπαντησω κυριακατικα;

Μιά πολύ ευκολη εξηγηση γιά τα κλειστα σχολια είναι η χεσμεντεν φαση μου στα πολιτικα ποστακια. Δέν ξερω τί νά απαντησω σέ οποιον διαφωνησει – μέ βαλει στην θεσι μου. Δέν θελω νά ερθω σέ δυσκολη φαση. Θα μου είναι λοιπον λιαν επωδυνο.

Εχω συναντησει επισης απυθμενο ντιρινταχτα, πολύ γειασου φαση σχετικα μέ τό βλογγινγκ. Ο Κοπερνικος μπορει νά απερριψε (μέ τον Αρισταρχο πρωτο διδαξαντα, νομιζω) την γαιοκεντρικη αντιληψη, καποιοι εδώ όμως, νεοφαντοι αναθεωρηται, θεωρουν ότι τό μεσα τους στρεφεται περιξ του βλογ των. Δέν μπορω νά πω περισσοτερα - κρεμεται άπό πανω μου μιά σπαθη πολλων θυμωμενων τεραμπαυτς· ασε που υποψιαζομαι ότι καρφωνομαι σέ ατομα που αγαπαω. (=τιναγμα πετου)

Κατακλειδα: Πολύ ασχοληθηκα μέ την αρχοντια μου. Τό καβουκι μου μέ περιμενει.

Τριτο «α» του «κατακλειδα» : Είναι πολύ «καπως»* νά γινεται φορουμ ή τσατ τό μερος, στην βασιν κάθε ποστ.

* «καπως» = (επιθ.) Ιλαρον. Γλωσσικο ιδιωμα συναντωμενο σέ ορεινες περιοχες νομων ανω των 7 γραμματων.

ΥΓ: Λενε πως ο,τι καιρον κανει της Αγια-Βαρβαρας, θα κανη καί τα Χριστουγεννα. Μαλακια… Τό πρωι ειχε 26 βαθμους εξω, μονον ηλιο χωρις υποψια νεφους. Γιορταζει σημερον τό Πυροβολικον. Φτιαχνουν πολλους λουκουμαδες στο Κεντρον, επι Θηβαις. Γιά εντός Αττικής λύσεις, στην Ιεραν Οδον παίζει ένα ακρατως παραδοσιακον λουκουματζιδικον.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats