Τρίτη, Αυγούστου 16, 2011

παλιὰ φρουρὰ



Τὸ σκεπτόμουν τὶς προάλλες· κάποιες συνήθειες χάθηκαν σὺν τῷ χρόνῳ, λίγο ἀπαίσιες, λίγο βάρβαρες, λίγο σιχαμένες.

Ὄχι ὅτι βγῆκε φετφὰς καὶ ξαφνικὰ σταματήσαμε νὰ σφάζουμε ἀλέκτορες στὰ θεμέλια κατοικιῶν - τί μᾶς φταῖνε τὰ ἄμοιρα κοκοράκια, τὸ λέει μάλιστα κάποιος πάσχων ἀπὸ ὀρνιθοφοβία...

Οὔτε κάποιο Βασιλικὸ διάταγμα ξαπόστειλε τοὺς μπιντέδες ἀπὸ τὶς τουαλέττες τῶνε σπιτιῶνε - ἄχ, αὐτὰ τὰ συφώνια τί θὰ εἶχαν δεῖ!

Καὶ σίγουρα κανεὶς ἀπὸ τὸ ΠΓ τῆς ΚΕ τοῦ Κομμάτου δὲν ἐξαφάνισε τὶς ὀδοντογλυφίδες ἀπὸ τὰ τραπέζια τῶν καπηλειῶνε – τί σοῦ φταίω ῥὲ Ἀλάριχε πάνω ποὺ χαριέντως μασάω τὴν γαριδούλα μου νὰ σὲ βλέπω μόλις νὰ ἔχεις ἀνασύρει ἀπὸ τὸν ἡμιυπαίθριο χῶρο μεταξὺ τῶν κοπτῆρων σου, τεῦχος μοσχαρίσιας, τοῦ ὁποίου μάλιστα τὸ μῆκος θαυμάζεις καθὼς σπαρταρᾷ ἐξορυσσόμενο;

Ἀλλὰ σὺν τῷ χρόνῳ ἀλλάξανε τὰ κόζα, χαθήκανε οἱ παπαριὲς μὲ ἕναν τρόπο περίεργο – σιωπηλὰ μιὰ γιούχα ἐπικράτησε.

Μόνο ἕνα παραμένει εὐσταλὲς καὶ ἀμετακίνητο καὶ μονολιθικὸ σὰν ἐγγλέζικη ἕξη· οἱ ῥακέτες στὶς παραλίες. Εἶσαι στὸ καρεκλάκι σου, κάτω ἀπὸ τὴν ὀμπρελίτσα, ἔχεις τονίσει στὰ γύρω γκομενάκια ὅτι ἡ νηστεία τοῦ 15αὔγουστου δὲν σὲ ἀφήνει νὰ τὶς κεράσῃς ἕναν ποῦτσο καὶ παρέα μὲ τὴν πίπα καὶ τὸν μπέρρυ καπνό της ἔχεις ἀφιερωθεῖ στὸν Τσιφόρο. Στὸ διάστημα ποὺ γυρίζεις σελίδα, σκέπτεσαι ὅτι βιώνεις κάτι μᾶλλον τέλειο καὶ ἀφήνεσαι λίγο στὸ ἀποτρέπον ἐφίδρωση ἀεράκι.

Ναὶ καλά, κάποιοι κάγκουρες τὴν εἶδον φίτνεσς καὶ ἀναλαμβάνουν τὸν δέοντα ἐξοπλισμό. Ἔρχονται ὄχι ἐντελῶς μπροστά σου κι ἀρχίζουν. Βαθμηθὸν κινοῦνται, πλησιάζουν καὶ καταλήγουν ἐντελῶς μπροστά. Καὶ δὲν εἶναι ἐκνευριστικὸς καὶ τὴν ἡσυχία χαλὼν ὁ κρότος τῆς ῥακέτας στὸ μπαλάκι, ἀλήθεια δὲν εἶναι, ἄλλωστε φασαρία ὑπάρχει. Φόβο μοῦ προκαλεῖ αὐτὸς ὁ θόρυβος τοῦ φιλιοῦ ῥακέτας καὶ μπαλακίου. Σὲ κάθε φορά του σκέφτομαι ὅτι ἕνα δύο δευτερόλεπτα τοῦ ῥακετισμοῦ θὰ νοιώσω αὐτὸ τὸ χνουδωτὸ μπαλάκι στὴν μάπα μου. Καὶ δὲν εἶναι ὁ πόνος, ἡ τρομάρα εἶναι. Τί σπαστικό! Ὅσο διαρκεῖ ἡ ἀθλοπαιδιά τους, τόσο κρατᾷ ἡ σπαρίλα, ὁ φόβος, τὸ ξενέρωμα.

Καὶ ὅλα τὰ συστατικὰ τῆς παρὰ τὸν φλοῖσβον ἠρεμίας, πᾷν... 

12 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Snowball είπε...

Πέστα Βάγγο με τα καγγούρια...
Κάτω οι fit φασίστες (μην παρεξηγιέσαι, με την κακή έννοια) που νομίζουν ότι οι παραλίες τους ανήκουν...

16/8/11, 9:19 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Εμένα πάντως και κόκορα σφάξανε στα θεμέλια του σπιτιού μου (και Κόκορη δήμαρχο έχω) και μπιντέ στο βεσέ διαθέτω. Γι΄αυτό μάλλον (επειδή έχει δει πολύ αίμα το μάτι μου και δεν επεκτείνομαι στα περί μπιντέ -αν και ήταν πολύ ωραίο το σχετικό βιβλίο του Χάκκα) συνήθως δεν με πλησιάζουν ρακέτες στις παραλίες. Φταίει ίσως κι ότι μια φορά που κάποιοι παίζανε κοντά μου τους άρπαξα το μπαλάκι όταν έπεσε στην (κίτρινη κόντιντεντ) πετσέτα μου. "Δικό σου; Πώς δικό σου; Στην πετσέτα μου βρέθηκε -τι θες να πεις; Οτι με σημάδευες με το μπαλάκι να μου ανοίξεις το κεφάλι; Θες να φωνάξω καμιά αστυνομία να το λύσουμε το θέμα;" Κάπως έτσι -πολιτισμός παναπόλα.

17/8/11, 9:12 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

χιχιχιχί!

17/8/11, 8:29 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

τους μπιντέδες δεν τους βάλαμε ποτέ γιατί τον κώλο μας τον θέλουμε καθαρό.Κόκκορα σφάξανε λόγω εθίμου, και ήτανε και κατανόστιμος.Μετάνοια καμμία.Τα κοκκόρια είναι γιά να σφάζονται.Καθώς και οι κότται.
Τα πράσινα χνουδωτά τα κρατάμε και διαλοστέλνουμε τους κατόχους ,διότι εμείς τώρα δεν παίζομεν ρακέττες , και αυτοί που παίζουν ενοχλούν.
:)))
δ

18/8/11, 9:52 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

ποιά εἶναι τὰ πράσινα χνουδωτά;

18/8/11, 9:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

τα μπαλάκια των ρακεττών.
αυτά τα φλούο.
μπονζούρ.
δ

19/8/11, 9:13 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Κίτρινα δεν είναι τα μπαλάκια; Τόσο καιρό έχει να με ενοχλήσει ρακετίστας (όπως λέμε Ατενίστας) που ξέχασα το χρώμα τους;

Υ.Γ.: Άντε κουφαλίτσες -θα μοιραστείτε με τον άλλο δικέφαλο τα λεφτά της βαζέλας στο Γιουρόπα! Εμείς τους τα τρώμε από ΤσουΛου, εσείς από Γιουρόπα -σε λίγο βλέπω τον Γόνδικα στο Μετρό "κυρίες μου και κύριοι την προσοχή σας παρακαλώ δεν είμαι ζητιάνος".

19/8/11, 9:38 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

καλημερούδια Δήμητρα!

κυρίες μου και κύριοι την προσοχή σας παρακαλώ δεν είμαι ζητιάνος

ἀχαχαχαχαχααααααααααααααααααααααα! Γαμῶωωω λέμε!

(καλὰ μὴν εἶσαι καὶ τόσο σίγουρος ὅτι θὰ περάσουμε)

19/8/11, 9:58 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

'νταξ μωρέ, το Χ θα το πάρετε με ολίγη προσοχή και ολίγη από Δέλλα και Λύμπε. Αυτόν με το κόκκινο μαγουλάκι φοβάμαι εγώ, μην τον περάσετε για ποδοσφαιριστή και τον βάλετε μέσα να χαραμίσει θέση βασικού.

19/8/11, 3:07 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

κιτρινοπράσινα είναι , αυτό το φωσφοριζέ , κίτρινο δεν το λές...
δ

19/8/11, 5:07 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nicotine Lover είπε...

Εχω κάποιες τραγικές απορίες για τους μπιντέδες...

20/8/11, 5:07 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

ἔ, πές τες!

22/8/11, 5:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats