Πέμπτη, Απριλίου 16, 2009

Εἴμαστε ὅλοι ἑβραῖοι!

Ἡ μοναδικιά ἀραβικιά χῶρα πού ἔχει διπλωματικές ἐπαφές μέ τό Ἰσραήλ εἶναι ἡ Αἴγυπτος, παράγων (ὑπουργός ἐξωτερικῶν) τῆς ὁποίας ὡστόσο ἀπέκλεισε μπλά μπλά μαζύ του ἐάν σκάσῃ μύτη στίς συζητήσεις ὁ σωβινιστής ὁμόλογος του.

Τοῦτο διότι ὁ Λίμπερμαν (ἰσραηλινός ὑπουργός ἐξωτερικῶν) εἶχε δηλώσει τό 2008 ὅτι ὁ Μουμπάρακ μπορεῖ «νά πάῃ στόν διάβολο» ἐάν δέν θέλῃ νά ἐπισκεφθῇ τό Ἰσραήλ.

Ὅλο αὐτό τό σκηνικό, ἀκροδεξιά συμμετοχή στήν ἑβραϊκή κυβέρνηση δηλαδή, μέ ἔκανε νά θυμηθῶ τόν προσφάτως συγχωρεμένο Γιῶργο Χάιντερ.

Τότες πού εἶχε συγκλονιστῇ τό σύμπαν ἐπειδής τό κόμμα Ἐλευθερίας, συμμετέσχε στήν κυβέρνηση τῆς Αὐστρίας. Ἡ Κομισιόν μάλιστα (λόλ) εἶχε στείλει τριμελή ἐπιτροπή στήν Αὐστρία γιά νά διερευνήσῃ μήπως παραβιάζονται τά ἀτομικά δικαιώματα καί οἱ ἐλευθερίες, ἀπό τήν συμμετοχή τῆς «Ἄκρας Δεξιᾶς» στήν κυβέρνηση.

Κάτι ἀνάλογο καί τό 2002, ὅταν ἐναντίον τοῦ χαλκέντερου Ζάν Μαρί Λεπέν, εἶχαν συνασπιστῇ οἱ πάντες –τροτσκιστές, ἀναρχοαυτόνομοι, μαοϊκοί, μπολσεβίκοι ἔδιναν τόν ὑπέρ πάντων ἀγώνα ὑπέρ τοῦ...Σιράκ μπάς καί πάθει τίποτε ἡ Δημοκρατία. (Ναί, ναί. Οἱ μπολσεβίκοι τήν εἶδαν ὑπερασπιστές τῆς Δημοκρατίας).

Περισσότερα στό ἀπολαυστικό ἄρθρο τοῦ Χρήστου Χαρίτου (μέλος τῆς ΚΕ τοῦ ΛΑ.Ο.Σ. – Τί κρίμα! Ὁ Χαρίτος δέν ἐξελέγη στό κοινοβούλιο διότι τήν θέσι του πῆρε ὁ ...Βαϊτσης!) ὅπου μπορεῖτε νά μάθετε πῶς θά ἀντιδράσῃ ἡ ΕΕ στήν συμμετοχή τῆς ἄκρας Δεξιᾶς στήν κυβέρνηση τοῦ Ἰσραήλ.



ΥΓ: Ὑπάρχει/ὑπῆρχε καί ἐδώ ἀνησυχία σχετικά μέ τήν ὕπαρξη «ἀκροδεξιοῦ» κόμματος. Μέχρι καί βλόγς σηκώθηκαν μέ σημαῖα τήν ἐκστρατεία κατά τῆς εἰσόδου τοῦ Λαός στό κοινοβούλιο – τἄχουμε ξαναπεῖ πλειστάκις. Τελικά, μπῆκε ὁ ΛαΟΣ στήν βουλή κι ὁμολογουμένως τό αἰσθητήριο τῶν κατά τοῦ λαός μπλογκούχων ἀπεδείχθη ὁλόσωστο, ὅπως καί οἱ ἀνησυχίες τους. (Κρίμα πού ἡ γῆ συνεχίζει καί γυρίζει!) Τρελλό δημοσιογραφικό δαιμόνιο ἀπό τούς δημοκράτες τῆς κωλοτρυπίδας.

6 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

για μένανε λες, ρε ΑΣΜάκι;

(4 θα φας)

16/4/09, 2:43 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

χαχαχα! ἔι! Γιά τόσο κάθικα μέ ἔχεις; (καλτσό: -Ναί!) λόοοολ!

Ὄχι βρέ! Ὄχι γιά σένα. Ἐξάλλου εἶμαι ξεκάθαρος: Βλόγς πού σηκώθηκαν (ἄααααααχ... Εἶναι καί μεγαλοβδομάδα, κάτσο!) εἰδικά γι'αὐτόν τόν σκοπό...

Μάτς! Σλοῦρπ! Σμάκ!

16/4/09, 3:44 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Ναι, όντως μπήκε το Λάος στη Βουλή και βρήκε δεκανίκι για τις δύσκολες μέρες η Ν.Δ. Πως το είπε χτες ο Μπόντυ; "Βρισκόμαστε σε μια ιδιότυπη συγκυβέρνηση για να περνάνε τα μεγάλα εθνικά ζητήματα". Όπως οι αμφιβολίες για εμπλοκή Παυλίδη, τις οποίες βιάστηκε να διατυπώσει ο Βελόπουλος, Νεοδημοκρατικότερος των Νεοδημοκρατών.

Υ.Γ.1: Όντως, το είχαμε υπερτιμήσει το Λάος, οφείλω να το παραδεχτώ. Τελικά αποδείχτηκαν απλώς λιγούρια της δημοσιότητας.
Υ.Γ.2: Διάβασες εκείνο το αρθράκι-αναδημοσίευση στου Κούλογλου, με τη συνέντευξη του πρών υπαρχηγού του Γερμανικού Εθνικιστικού Κόμματος (ή κάπως έτσι;) Αφού μόνοι τους τα λένε -τι φταίμε εμείς;

16/4/09, 6:15 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger kaltsovrako είπε...

χαχα, σε πειράζω.

Τα 4, δε τα γλυτώνεις όμως!
;)

17/4/09, 12:03 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

@ The Motorcycle boy

>Ναι, όντως μπήκε το Λάος στη Βουλή και βρήκε δεκανίκι για τις δύσκολες μέρες η Ν.Δ.<

Μία γρήγορη ματιά στον χάρτη της πρώην Γαλλικής Ινδοκίνας θα σε πείσει ότι το Λάος εξακολουθεί να παραμένει εκεί που ήταν, χωρίς καμμίαν απολύτως φιλοδοξία να μπει στην ελληνική, ή οποιαδήποτε άλλη Βουλή. Δεν νομίζω, άλλωστε, ότι χωρά σε μία αίθουσα.

Βαγγέλακα,

Για την ΕΕ, που διοικείται από μία χούφτα χρυσοπληρωνόμενους καρεκλοκένταυρους, δημοκρατία σημαίνει να μπορεί να εκλέγεται σε κάθε κράτος-μέλος μόνον όποιος τυγχάνει της αρεσκείας των. Εν άλλοις λόγοις, ο εκλγόμενος πρέπει να έχει πιστοποιητικό πολιτικών ευρωφρονημάτων, όπως εκείνα που κάποτε ζητούσε η "επάρατος" για να πάρεις ακόμη και διαβατήριο. Το υποβάλλει ταπεινά, προσκυνά μερικούς ευρωπισινούς και τότε μόνον αναλαμβάνει καθήκοντα.
Πας εθνικιστής/πατριώτης και τα τοιαύτα, θεωρείται ευρωμίασμα, διότι προτάσσει την εθνική του ταυτότητα αυτής της ευρωπαϊκής (Ευρωπαίος ναι, αλλά πρώτα Έλληνας!), δηλαδή αρνείται να σκύψει τον τράχηλο στην ισοπεδωτική ομοιομορφία τύπου Νέας Τάξης (η ΕΕ είναι απλώς ένα πιλοτικό της πρόγραμμα, ας μην αυταπατώμεθα).

Ο ΛΑ.Ο.Σ. συμβαίνει να είναι τέτοιο κόμμα, κάνει μερικά πράγματα, τα οποία δυσαρεστούν τους ευρωκαρεκλοκένταυρους, αλλά και τους Αμερικανούς πάτρωνές των και γι αυτό δεν τον πολυσυμπαθούν.
Δεν πειράζει, ας σκούζουν τα διάφορα παρτσακλά ότι είναι δεκανίκι του τάδε και του δείνα. Ο τάδε και ο δείνα δίνουν κώλο στους Τούρκους, την ΕΕ και όπου αλλού βρουν, άρα μάλλον δεν μπορεί να έχουν τον ΛαΟΣ σαν δεκανίκι. Όμως, η λάσπη καλά κρατεί.
Εμένα μου αρέσουν αυτά που κάνει, μου αρέσει ο τρόπος που ασκεί αντιπολίτευση και θα συνεχίσω να "είμαι Εβραίος".

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

17/4/09, 7:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Αγαπητέ Χόμο, είναι πλέον κοινότυπη η πρόθεση κάποιων κομματικών σχηματισμών να δημιουργήσουν συνειρμούς μέσω των ακρωνυμίων τους. Βλέπε και ΔΗΚΚΙ του αγωνιστή αποφυλακισθέντος Τσοβόλα. Αλλά ευτυχώς τα ακρωνύμια, μας παρέχουν ακόμα την ελευθερία να τα τονίζουμε όπως γουστάρουμε. Πασόκ (και όχι Πάσοκ), Κοδησό (και όχι Κοδήσο), Εδά (και όχι Έδα), Λάος (και όχι Λαός) Δηκκί (και όχι Δήκκι) -αυτές οι ονομασίες επικράτησαν, όταν γίνει το συγκεκριμένο κόμμα κανονική εξουσία ας βγάλει ένα διάταγμα περί τονισμού του ονόματος.

Χαίρομαι που θεωρείς "παρτσακλά" όσους σκούζουν περί δεκανικιού και συγκυβέρνησης. Ο Καρατζαφέρης το είπε αυτό το περί ιδιότυπης συγκυβέρνησης, να σου υπενθυμίσω. Συμφωνούμε λοιπόν απόλυτα περί "παρτσακλότητας".
Αν τώρα το συγκεκριμένο κόμμα δεν θέλει να "δώσει κώλο" στην Ε.Ε. αναρωτιέμαι γιατί κατεβάζει ψηφοδέλτιο στις ευρωεκλογές. Για να ρίξει το σύστημα από μέσα; Χαχαχα.

Υποθέτω επίσης οτι την στάση του συγκεκριμένου κόμματος στο θέμα Παυλίδη τη θεωρείς συνεπή αναφορικά με τις θέσεις που διατυπώνει έτσι;

21/4/09, 11:39 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats