Πέμπτη, Οκτωβρίου 25, 2007

Έχω καί βλόγ, πάμε μιά βόλτα;

Ο Νίμιτς είπε ό,τι είπε. Κατ’αρχάς δέν είναι περίεργο. Κάποιος, ούτινος η κυβέρνηση έχει θεσπίσει χρωματικές ποσοστώσεις γιά τό έμπα στά πανεπιστήμια, δικαιούται νά λέη ό,τι θέλει. Καί έν πάση περιπτώσει, τό ότι γνωρίζει ποίος ήταν ο Αλέξανδρος, τό ότι ξέρει πως ήταν στρατηλάτης τών αρχαίων χρόνων καί όχι πετρελαιάς τού Τέξας, ή κολλητάρι τού Φόρντ πού ομού στήνανε κωλοφτιαγμένα τουτού, είναι παρήγορο.

Τό όχι καί τόσο παρήγορο, είναι νά βλέπης κάποιους εγχώριους νά συντάσσωνται μέ τόν Νίμιτς. Διάβαζα σέ ένα βλόγ, τήν άποψη (αθόρυβη καί μή μυρωδική) μιάς κωλοτρυπίδας. Η κωλοτρυπίδα (ήτις εξέφραζε καί ομοφοβικές θέσεις) τόνιζε τά εγκλήματα τού Αλεξάνδρου λές καί οι πόλεμοι γίνονται μέ ξεκοκάλισμα λαδολεμονισμένης τσιπούρας, ή μέ ρεψίδια ένεκα βαρέος κεμπάπ. Βεβαίως δέν λέω, τά άτομα αυτά, έχουν αλλεργία σέ ο,τιδήποτε ελληνικό μέ στάθμη πάνω από τά σκατά, όπου χωμένοι είναι αυτοί, συνεπώς τί πιό λογικό από τό νά μάχωνται τόν δημιουργό μιάς ελληνικής αυτοκρατορίας;

Πάντα όμως υπάρχει μιά ελπίδα, ακόμα κι άν τρώμε τά γι’αυτήν κόλυβα. Εάν λοιπόν τά ρουθούνια δέν ήταν γεμάτα από σάν αλοιφή κόπρανα, εάν η όσφρησις δέν οδηγούσε σέ πνευματική λιποθυμία, εάν τά ανέκαθεν συμπλέγματα δέν ματαίωναν κάθε εγκεφαλική – κριτική λειτουργία, ίσως η έν λόγω κωλοτρυπίδα καί οι σύν αυτή, νά προβοκατορίζαν τά λεγόμενα τού αυθάδους κι ανιστόρητου Νίμιτς μέ κειμενάκι θέματος τό οποίον καίει κάργα τούς αμερικανούς:

Οι Τσερόκι ήταν λαός αυτοχθόνων τής βόρειας Αμερικής, ο οποίος πρίν από τόν ευρωπαϊκό εποικισμό κατοικούσε στήν περιοχή πού περιλαμβάνει τίς σημερινές πολιτείες Βιρτζίνια, νότια καί βόρεια Καρολίνα, Γεωργία καί Αλαμπάμα. Οι τσερόκι ήταν γεωργικός λαός καί είχαν ιδρύσει πολυάριθμους οικισμούς. Στήν περίοδο τής αποικιοκρατίας ήταν σύμμαχοι τής μεγάλης Βρετανίας καί παρέμειναν στό πλευρό τους στόν πόλεμο τής αμερικανικής ανεξαρτησίας. Επινόησαν γραπτό αλφάβητο, πού τελειοποιήθηκε τό 1821 από τόν Τ. Σεκόγια, ο οποίος έγινε γνωστός γιά τά ενδιαφέροντα έργα του γιά τά έθιμα τού λαού του. Τό 1807, η αμερικανική κυβέρνηση αφαίρεσε από τούς τσερόκι μεγάλο μέρος τών εδαφών τους, εγγυήθηκε όμως τήν αυτονομία τους καί τά δικαιώματά τους. Οι Τσερόκι , πού δέχτηκαν τήν συνθήκη, προσπάθησαν νά οργανώσουν δικό τους κράτος μέ κοινοβούλιο , κατά τό πρότυπο τών ΗΠΑ (1825), καί ίδρυσαν μάλιστα μιά σύγχρονη πρωτεύουσα. Τό 1836, όμως, οι λευκοί άποικοι τούς ανάγκασαν νά μεταναστεύσουν στήν ζώνη πέρα από τόν Μισισιπή. Οι Τσερόκι προσέφυγαν στό Ανώτατο Δικαστήριο τών ΗΠΑ πού αναγνώρισε τά δικαιώματά τους , αλλά η απόφαση δέν εφαρμόστηκε ποτέ καί οι άποικοι τούς έδιωξαν μέ τήν βία, καταφεύγοντας καί σέ σφαγές. Σήμερα, οι εναπομείναντες Τσερόκι ζούν σέ ειδικούς καταυλισμούς καί αριθμούν λιγότερο από δέκα χιλιάδες άτομα.

Από τό περιοδικό κουϊζ


Τό μαλλάκι... Τ'αφήνουμε νά μακραίψη, νά μακραίψη κι άλλο νά μακραίψη, καί μετά, χλάααααααααααααααπ! Λαυρέντης Διανέλλος νά'ούμ'!

6 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Μα, αν κατάλαβα καλά, το θέμα δεν είναι οτι ο Αλέξανδρος (ο στρατός του) έσφαξε κόσμο στον πόλεμο (τι διάολο, αυτά δεν είναι κατακριτέα εκτός αν είσαι κανένας Τσεγκεβάρας). Το θέμα είναι πως ο Αλέξανδρος κατέσφαξε κόσμο σε έναν ΕΠΕΚΤΑΤΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ. Πάει να πει, έφυγε από τη χώρα του και πήγε αλλούθε να καταλάβει ξένες χώρες. Ότι κάνουν και οι Αμερικάνοι σήμερα και τους βρίζουμε όλοι.
Από την άλλη, το γεγονός πως αυτό ακριβώς κάνουν οι Αμερικάνοι, οι οποίοι κατέσφαξαν καμιά εκατοστή ινδιάνικες φυλές, χρησιμοποίησαν κάτι μύρια μαύρους σαν δούλους και σήμερα σακατεύουν οτι μαύρο, μελαμψό ή κίτρινο περνάει από τη γειτονιά τους (να τα λέμε όλα, έτσι;) δεν σημαίνει πως ο Αλέξανδρος ήταν λιγότερο επεκτατικός τύπος!
Υ.Γ.: Συμφωνώ με την άποψη "τι να μας πεις κι εσύ ρε Νίμιτς, δεν κοιτάς τα χάλια σου, που μέχρι πλοίο σε κάνανε!", αλλά όσα είπε δεν είναι καθόλου ψέματα. Συμφωνώ επίσης οτι τα είπε για συγκεκριμένο σκοπό (εξυπηρέτησης της αμερικάνικης πολιτικής), αλλά θα πρέπει να συμφωνήσεις κι εσύ πως στη συγκεκριμένη περίπτωση το επιχείρημά του έστεκε. Αν τώρα πεις οτι με τέτοια καθάρματα που έχουν τόσο πολύ λερωμένη τη φωλιά τους δεν πρέπει να μιλάμε, ούτε να τους ακούμε θα συμφωνήσω μαζί σου. Και θα προτείνω να τους απαγορεύσουμε και τη συμμετοχή σε οποιονδήποτε διάλογο -όχι τόσο για αυτά που θα πουν, όσο για αυτά που επιδιώκουν (καταλαβαίνεις που το πάω, έτσι;)

25/10/07, 2:29 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Ο Αλεξανδρος έν αντιθέσει μέ πολλούς άλλους μεγάλους είχε τό κάτι τίς του τό οποίο δέν γίνεται νά εξαντληθεί σέ ένα σχόλιο κάποιου μπλόγκ. Παρότι πέρασε από μέρη σφάζοντας, ακόμα καί σήμερα υπάρχουν μέρη όπου λατρεύεται σάν θεός. Η παρατήρηση, ταβάριτς Μότορ, τού Νίμιτς μού σένιαρε δύο παρατηρήσεις:

Πρώτη, κακώς προτάσσει τήν ράμπο εκδοχή τού Αλ.

Δεύτερη, στό σπίτι τού κρεμασμένου δέν μιλάνε γιά σκοινί. Εδώ καί 100 – 120 χρόνια πηδούν τήν ανθρωπότητα όμως δέν κολλάνε νά τήν δούνε μητέρα Τερέζα.

Δέν είναι ψευδής συνεπώς η δήλωσή του, αληθής είναι αλλά κυρίως είναι ελλιπής. Καί επειδή εκφράζεται από αμερικανό, καταντά γελοία.

Τέλος, πρέπει νά πώ ότι έχεις κολλήσει μέ τό θέμα τού διαλόγου!! Χαχ]αχα! Όχι, ειλικρινά στό λέω, δέν τίθεται έκ μέρους μου, θέμα νά μήν διαλεγόμεθα μέ καθάρματα – νταβατζήδες τής υφηλίου. Α! Ξέρεις; Μού έκανε εντύπωση πού είδα νά δίνεται βήμα (σέ πανεπιστήμιο) στόν πρόεδρο τού Ιράν.



(τι διάολο, αυτά δεν είναι κατακριτέα εκτός αν είσαι κανένας Τσεγκεβάρας).

Ποιός τόν κατέκρινε;

25/10/07, 4:44 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Μέσα είσαι -κι ο Ιούλιος Καίσαρας λατρευόταν σαν θεός. Επί ποινή θανάτου.
Από την άλλη -απλά επισημαίνω οτι συμφωνούμε στο θέμα του διαλόγου τελικά. Ο Νίμιτς δεν ξέρω αν έχει γαμήσει κόσμο με τα χεράκια του αλλά είναι φορέας μιας αισχρής ιδεολογίας -νοοτροπίας. Λόγω θέσης η δήλωσή του καταντά γελοία. Ότι περίπου έλεγα κι εγώ ... ξέρεις που. Τώρα, μην κάνεις ντρίπλα! Ή διαλέγομαστε με καθάρματα αναγνωρίζοντας το δικαίωμά τους να λένε τις απόψεις τους, ή λέμε "δεν δικαιούστε δια να ομιλείτε", όπως ο μακαρίτης ο Μένιος. Εγώ Πασόκος δεν είμαι, αλλά συμφωνώ με την άποψη του Μένιου. Κι εσύ, απ΄οτι βλέπω -μην το παίζεις αλλιώς.

Γιατί παραξενεύεσαι που κάλεσαν τον Ιρανό; Λογικό δεν είναι; Δηλαδή, όταν ο Μουσολίνι καλούσε τον Χίτλερ παραξενευόταν κανένας; Ααα, πολύ μη μου άπτου έχουμε γίνει!

25/10/07, 6:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Βρέ όχι! Δέν κουτσογιωργίζω. Ξέρεις γιατί; Διότι νόμιζω ότι επιχειρήματα απατεώνα είναι εύκολο νά τά καταρρίψεις.

27/10/07, 8:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Βεβαίως δέν λέω, τά άτομα αυτά, έχουν αλλεργία σέ ο,τιδήποτε ελληνικό μέ στάθμη πάνω από τά σκατά, όπου χωμένοι είναι αυτοί, συνεπώς τί πιό λογικό από τό νά μάχωνται τόν δημιουργό μιάς ελληνικής αυτοκρατορίας;
Αυτή είναι μία βαθιά προκατειλημμένη τοποθέτηση. Υπάρχουν και τα επιχειρήματα, καλύτερο είναι να κάνουμε χρήση αυτών, γιατί τα επιχειρήματα δείχνουν νοημοσύνη. Βρισιές μπορεί να λέει και ο οποιοσδήποτε βλάκας και όταν κάποιος μεταχειρίζεται βρισιές δεν σου επιτρέπει να καταλάβεις αν είναι έξυπνος.
Στα επιχειρήματα λοιπόν: ο Μ.Αλέξανδρος ενοποίησε πολιτικά και οικονομικά ένα τεράστιο χώρο.
Αυτό το έκαναν και οι οθωμανοί, οι Μογγόλοι, οι Ούννοι, οι Ρωμαίοι, οι Ναζί, οι κονκισταδόρες, οι Άγγλοι αποικιοκράτες. Ο Ελληνισμός είχε επιδόσεις στο θέατρο, τη φιλοσοφία, τις τέχνες, την επιστημονική σκέψη. Εκεί ξεχώρισαν από τους άλλους. Όχι στις αυτοκρατορίες.

31/10/07, 4:48 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Πράγματι, ξεχώρισαν από τά άλλα έθνη σέ ό,τι αναφέρεις, όμως ακόμα καί στήν στρατιωτική επέκταση δημιούργησαν περίεργα προηγούμενα. Οι ναζί άφησαν τουμπανιασμένες κοιλιές παιδιών μέ ασιτία, ο Αλέξανδρος έφθασε νά μνημονεύεται στά μέρη πού πέρασε, νά λατρεύεται σάν Θεός. Δέν μπορώ νά βάλω στήν ίδια συνομοταξία τόν Αττίλα καί τόν Ρόμελ μέ τόν Αλέξανδρο χωρίς βεβαίως νά θεωρήσω τόν Αλέξανδρο, Επίκουρο ή Δημόκριτο.

Όσο γιά τά μπινελίκα, καλέ εντάξει! Πολλάκις βλέπουμε τέτοια! Γιά εθνίκια μέ iq πίθηκα κλπ κλπ! Ε, άσε με νά πώ κι εγώ τήν μαλακία μου!

9/11/07, 9:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats