Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Ο Αλέξανδρος αρχίζει τήν πραγματική ελληνική ιστορία.

Καλά μιλάμε, τέτοιος φάλτσος θίασος, τέτοια ατζαμίδικη παρέα, τόση αστοχία, τόση αχρηστία, τόση κουλαμάρα δέν γίνεται νά συμβαίνει χωρίς κάποιος νά μάς κάνη πλάκα.

Μιά κυβέρνηση, τόσες κυβερνήσεις επί σειρά ετών νά τρώει σφαλιάρες! Ηχηρές! Από κράτη τά οποία βαυκαλίζεται νά αποκαλή κρατίδια ή ψευδοκράτη.

Η Βρετανία έκανε χάρη στήν Τουρκία καί προέκυψε συμφωνία μεταξύ αυτής καί τής «τουρκικής δημοκρατίας βορείου κύπρου». Καί η Ελλάδα, η Κύπρος... διαμαρτύρεται!

Κινητικότητα επίσης καί στό θέμα τών Σκοπίων. Ο υπουργός τών εξωτερικών τής π.γ.δ.Μακεδονίας, νά λέη κάτι πού μοιάζει μέ στόν μπόιτσο μας κι άν δέν μπούμε στό ΝΑΤΟ, όνομα δέν αλλάζουμε, ρέ μινάρηδες!

Αυτά είναι κράτη! Εκεί βρίσκεται η υγίεια! Ο σωβινισμός τών σλάβων καί αυτός τών τούρκων καλά κρατεί! Καί έχεις εδώ θλιβερούς, χολερικούς, κιτρινιάρηδες οι οποίοι τό εξετάζουν τό θέμα μέ ύφος διπλωματίας Βερσαλλιών καί βάλε, βλέποντάς το: έεεεεεεεεεεεεεεεελα μωρέεεεεεεε!

Ωστόσο, μέσα στήν σκοτεινάδα καί τήν βαριά απαισιοδοξία προκύπτουν μικράτα θάρρους:

«Ο Αλέξανδρος αρχίζει τήν πραγματική ελληνική ιστορία. Ντροπή σας νά συζητάτε μέ τόν Σκυλόφραγκο άν η μακεδονική γή είναι δική σας γη. Καί άν τόν πείσης, δέν τόν πείθεις τόν ληστή».

Περικλής Γιαννόπουλος, «Έκκλησις πρός τό πανελλήνιον κοινόν», 1907.

Συγκλονιστική πρόταση! Κάτσε σύγκρινε τώρα, τά πρό εκατονταετίας μέ τά τωρινά τών πολιτικών – διαχειριστών. (καί κάποιων βλόγερς ελληνοφόβων βεβαίως!)

26 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Τούτοι εδώ οι χωριάτες μιλάνε μία γλώσσα που την καταλαβαίνουν κι οι Σέρβοι κι οι Βούργαροι. [...] Μολαταύτα δε θέλουν να 'ναι μήτε Μπουλγκάρ μήτε Σρρπ μήτε Γκρρτς. Μονάχα Μακεντών ορτοντόξ.
Δεν είναι ελληνόφοβος βλόγερ!
Είναι ο φιλοβασιλικός αντικομμουνιστής Στρατής Μυριβήλης, Η ζωή εν τάφω, 1930.

25/10/07, 12:29 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Βλαχοσλαβόφωνοι; Καί βάσει Μυριβήλη, ούτε έλληνες, ούτε βούλγαροι, ούτε σέρβοι; Καί η Πηνελόπη Δέλτα κάνει λόγο γιά Μακεδόνες στά απλοϊκά της παιδικά βιβλία. Άλλο όμως μιά λαογραφική τσιπουρική βόλτα στό Λέχοβο π.χ. κι άλλο η συστηματική συμπαράσταση, η άνευ όρων παραχώρηση, η χωρίς κριτήρια αναγνώριση τών προσπαθειών ενός ολόκληρου πλέον κράτους. Τό οποίο κράτος φέρεται λουδοβίκεια θέλοντας νά κληρονομήση μιά χί αρχαία κληρονομιά, έχοντας σημαία έναν αδιόρθωτο σωβινισμό.

Καί δέν μέ λές μάστορα...; Η παράθεση τού τσιτάτου τού Μυριβήλη σέ τί αποσκοπεί; Στό ότι δέν ήταν πούρα φιλοβασιλικός αντικομμουνιστής ή στό ότι οι συριζαίοι πολίτες τού κόσμου εθνικίζουν ενίοτε; :-p

25/10/07, 9:51 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Δεν νομίζω ότι ομιλεί "λαογραφικά" τότε. Πιστεύω ότι το κεφάλαιο "Ζάβαλη μάικω" είναι γραμμένο εκ του πονηρού. Πολύ θα ήθελε να νιώθει ότι οι Βούλγαροι κι οι Σέρβοι αποδυναμώνονται στην Μακεδονία από έναν αντίπαλο, εντόπιο (και κυρίως αδύναμο) εθνικισμό.
Λέει ξεκάθαρα στο μη-απλοϊκό του βιβλίο: "δεν είναι Σέρβοι (εθνικό όνομα), δεν είναι Έλληνες (εθνικό όνομα), δεν είναι Βούργαροι (εθνικό όνομα) αλλά ...Μακεδόνες (εθνικό όνομα; ναι!).
Η μαρτυρία ενός μη κομμουνιστή περί μακεδονικού έθνους είναι ό,τι καλύτερο γιατί περνά συνέχεια η άποψη ότι φταίνε για όλα "οι κομμουνισταί"!
Εξάλλου οι Σέρβοι τότε ήθελαν μία μακεδονική εθνότητα για να κοπεί η φόρα της Βουλγαρίας στα δυτικά βαλκάνια. Ο Ντέλτσεβ (ηγέτης του Ίλιντεν και ήρωας του μακεδονικού έθνους) αρχικά δήλωνε Βούλγαρος και ο Κολίσεβσκι, πρόεδρος της Σ.Δ. Μακεδονίας θαρρώ, είχε γονείς που δήλωναν Βούλγαροι και αυτός ...Μακεδόνας. Μια χαρά βολεύτηκαν οι Έλληνες με την ανάδυση του Μακεδονικού έθνους, όσο για τον "σφετερισμό" της χ κληρονομιάς, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι όλοι οι εθνικοί μύθοι είναι αυτό που λέει η κουβέντα: μύθοι. Οι Τούρκοι λένε ότι είναι απόγονοι ανάμειξης διάφορων λαών και αναγνωρίζουν ως προγόνους τους Χετταίους, οι αραβόφωνοι Αιγύπτιοι διεκδικούν την αρχαία Αιγυπτιακή κληρονομιά, θα κάτσω να τους πω ότι πρέπει να αλλάξουν τα ιστορικά τους βιβλία;
Μπορείς να με διαβεβαιώσεις ότι οι Σλάβοι που κατέκλυσαν την Μακεδονία πριν 1400 χρόνια δεν ανακατεύτηκαν με απογόνους των αρχαίων Μακεδόνων και ότι δεν τους εκσλάβισαν εν μέρει; Μόνο μέχρι εκεί που έφτασαν τα ελληνικά στρατά το 1912-13 υπάρχουν γνήσιοι κληρονόμοι των αρχαίων Μακεδόνων κι όλοι οι άλλοι είναι ψεύτικοι;

ΥΓ1: Προτού έχεις τις όποιες ενστάσεις για το πόσο αληθινό είναι οποιοδήποτε έθνος να τονίσω ότι το έθνος είναι αληθινό και υπαρκτό όχι για τα ιδεολογικά του προτάγματα αλλά για τα ορατά αποτελέσματα που παράγει (π.χ. ενάμιση εκ. άνθρωποι που δηλώνουν Μακεδόνες).
ΥΓ2: http://dimitrisdoctor.blogspot.com/2007/07/macedonian-slavs.html

25/10/07, 11:13 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Ο Αλέξανδρος αρχίζει τήν πραγματική ελληνική ιστορίαΑυτό πρέπει να είναι η μεγαλύτερη κοτσάνα που έχω διαβάσει!
Ο Αλέξανδρος έκανε μία αυτοκρατορία, όπως έκαναν οι Ούννοι, οι Ρωμαίοι, οι Μογγόλοι, οι Τούρκοι, οι Άραβες. Την Ελλάδα την μνημονεύουν για την δημιουργία της σε άλλα πεδία κι όχι για τις "αυτοκρατορίες".

ΥΓ: Μέγας Ναπολέων, Μέγας Αλέξανδρος, Μέγας Κωνσταντίνος, προσωνύμια που κόλλησαν σε κατακτητές και αυτοκράτορες τα τσιράκια και οι γλείφτες, σύγχρονοι και μεταγενέστεροι. Μου θυμίζει λίγο το καραγκιοζίστικο "ο πολυχρονεμένος μας πασάς".
Ο Σωκράτης (και όχι μόνο) δε χρειάζεται το "μέγας" για να είναι πραγματικά μεγάλος.

25/10/07, 12:05 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vetdino είπε...

Ποιό "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ" έθνος ρε Γερμανοτσολιά;;;;; Αντιλαμβάνεσαι πως η χρήση του όρου "Μακεδονικός" (σκέτο) ΣΗΜΕΡΑ γίνεται εκ' του πονηρού και μόνο με αποκλειστικό σκοπό εδαφικές διεκδικήσεις σε βάρος της Μακεδονίας του Αιγαίου στο μέλλον;;;;

Ναι, υπάρχει ένα Σλαβικό έθνος που μέχρι πρόσφατα είχε ακαθόριστη εθνική συνείδηση (γι'αυτό Σέρβοι και Βούλγαροι προσπαθούσαν να του αφομειώσουν) που κατοικοί εδώ και μερικούς αιώνες σε μέρος της γεωγραφικής περιοχής της Αρχαίας Μακεδονίας...

Μιλάμε για ένα λάο που ήρθε στα Βαλκάνια 1000 και πλέον χρόνια μετά το Μέγα Αλέξανδρο, που ποτέ στην ιστορία του δεν έκανε επανάσταση, δε διεκδίκησε τα "δίκια του" και ποτέ με εξαίρεση τα τελευταία 15 χρόνια δεν είχε δικό του κράτος.

Εμείς δεν αμφισβητούμε το δικαίωμά τους να υπάρχουν ως χώρα, όπως πχ κάνουν τα "αδέλφια σου" οι παλαιστήνιοι και λοιποί άραβες-τρομοκράτες με το κράτος του Ισραήλ.

Αυτό που ΔΕ θέλουμε είναι το έθνος αυτό να παραποιεί ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ την ιστορία και να έχει αλυτρωτικές απαιτήσεις σε βάρος μας.

ΔΕΝ έχουν οι ΣλαβοΜακεδόνες το δικαίωμα να χρησιμοποιούν το Ήλιο της Βεργίνας, δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση μαζί του.

ΔΕΝ έχουν το δικαίωμα να μιλάνε στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ τους για σλαβωμένη Μακεδονία του Αιγαίου και να διακινούν χάρτες με την "Ενωμένη Μακεδονία" τους.

ΔΕΝ έχουν το δικαίωμα να τυπώνουν χαρτονομίσματα με το Λευκό Πύργο!!

Ούτε να προπαγανδίζουν πως είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου... ο Μέγαλέξανδρος ΔΕΝ ήταν Μακεντόνσκι και δε μιλούσε Σλάβικα... Πως να το κάνουμε;

Αυτές είναι απίστευτες προκλήσεις/αποδείξεις, όπως λέει ο Βαγγέλακας, ενός άνευ προηγουμένου Σλαβικού Εθνικισμού-Επεκτατισμού.

Κι όποιος δεν επιθυμεί να περάσουν αυτές οι προκλήσεις κατ'εσάς είναι "φασίστας"... Με τη λογική σας δλδ "φασίστας" είναι αυτός που δε γουστάρει να τον "πηδάνε" και να λέει και ευχαριστώ!!

υγ: αν ο ΄Μέγας Αλέγανδρος ήταν Μέγας ή όχι το έχει κρίνει η ιστορία προ πολλού.... εμάς δε μας πέφτει λόγος.

25/10/07, 12:27 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Ποιό "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ" έθνος ρε Γερμανοτσολιά;;;;;Η εξωτερική πολιτική της χώρας δε θέλει πατριωταράδες, αλλά ψύχραιμο υπολογισμό. Εσύ ούτε ψύχραιμος είσαι, ούτε ευγενικός υπήρξες απέναντί μου. Κάνω διάλογο μόνο με άτομα που με σέβονται, δεν θα σου μάθω στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας, αυτό έπρεπε να το είχαν κάνει οι γονείς σου.

25/10/07, 12:46 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

........... Συνεπώς ο Μυριβήλης, προπατορεύει, προοικονομεί κάποιους αντικομμουνιστές τής δεκαετίας τού 60 οι οποίοι «τούρκευαν» τούς πομάκους ώστε αυτοί νά μήν βουλγαρίσουν (=κομμουνίσουν).

Τ. κανείς δέν αμφισβητεί τήν σκληρή πραγματικότητα όπως εξελίχθηκε όλα αυτά τά 46 έτη τής ύπαρξης ομόσπονδης δημοκρατίας τής Μακεδονίας. Οι πολιτικοί εκτός από λογιστές θά έπρεπε νά ήσαν καί λίγο πολιτικοί. Ένας από τούς τόοοοοοοοοοοοσους νά είχε ψυλλιαστεί ότι η περίπτωση αυτή ίσως νά ενείχε (ή ενέσχε;) κάποιον κίνδυνο ζήτημα. Η αποχή από χί δραστηριότητες διαφώτισης καί προπαγάνδας αυτά τά χρόνια, θέριεψε τόν μακεδονισμό. Αυτό τί σημαίνει;

Θέλω νά πώ δηλαδή ότι όλες οι κυβερνήσεις φταίνε γι’αυτήν τήν αμέλεια. Δημοκρατικές, δικτατορικές όλες. Καί κανείς δέν είπε ότι φταίνε σ’αυτό οι κομμουνισταί! [άν καί οι απόψεις τους ιδιαίτερα οι μέχρι τό 50 δείχνουν πόσο ελληναράδες είναι οι αθρώποι (σικ)]

Σφετερισμός κληρονομιάς υπάρχει. Όταν εκδίδουν ημερολόγια μέ τό άγαλμα τού σφαγέα τών λαών καί λεζάντα τού βάθρου στό κυριλλικό αλφάβητο, έ, είναι πλαστογραφία, όπως καί νά έχει. Τώρα γιά τό θέμα τών σλάβων τού 6ου αιώνα. Προφανώς υπήρξαν επιμειξίες. Ελάχιστες ή μάλλον ασήμαντες κατ’ εμέ αλλά υπήρξαν. Η φάση όμως θυμίζει τήν Μικρά Ασία μέ τά θέατρα τής αρχαιότητος τά οποία πλέον υιοθέτησαν οι Τούρκοι, οι ξεναγοί δέ αποσιωπούν τά πεπραγμένα στά πρό Χριστού χρόνια.

Τό έθνος είναι υπαρκτό επειδή 1,5 μύριο δηλώνουν μακεδόνες. Είναι όντως σπουδαίο επίτευγμα. Τό ενάμισυ μύριο τών Μακεδόνων τί δήλωνε πρό τού 40; Πάντα βεβαίως κάποιοι δήλωναν μακεδόνες, είτε σλάβοι , είτε έλληνες τέτοιοι, αλλά τόσο μαζικά συνέβαινε;

Έν τέλει ταυτισθείς μέ τήν ερμηνεία σου, συνεχίζω στό αρχικό μου:

Άλλο, χάριν μιάς σκοπιμότητος νά μιλήσουμε γιά μακεδόνες κι άλλο νά ταυτιζόμαστε πλήρως μέ τούς αλυτρωτισμούς τών έξω επειδή δέν κεφάρουμε τούς αλυτρωτίζοντες τού μέσα.
.
.
.
.
.
Ο Γιαννόπουλος ήταν ιδιόρρυθμος τό δίχως άλλο. Μήν παραβλέπουμε όμως τίς ιστορικές συνθήκες όταν διατυπώθηκε η άποψη αυτή, άποψη πού αποκλείει πάρα πολλές άριστες μορφές. Η Μακεδονία τό 1907 ξημέρωνε μέ ελλαδική επιρροή, νύχτωνε μέ βουλγαρική, ξημέρωνε μέ βουλγαρική, νύχτωνε μέ ελλαδική καί ούτω καθεξής. Έπρεπε μιά τέτοια δήλωση, ίσως δέ νά ήταν καί ολίγον μετριοπαθής. Α! Δέν μπορώ νά βάλω στό ίδιο σακί τόν Τζένγκις Χάν ή τόν Αττίλα μέ τόν Αλέξανδρο. Καί όχι επειδή είμαι εθνικιστής.

25/10/07, 1:17 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

χαχαχα! Βρέ Βετ! Ντροπή! Έτσι μιλάνε; Ο τούκι είναι γαμώ τά παιδιά, έ τυγχάνει νά έχη διαφορετικές απόψεις, τί νά κάνουμε;

25/10/07, 1:18 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vetdino είπε...

Το "Γερμανοτσολιάς" σας πείραξε; Αν και ήταν περισσότερο χιουμοριστικό το αποσύρρω... (την αγωγή μου άσε να την κρίνουν άλλοι) Κάποιο σχόλιο για την αποκλειστική χρήση του όρου "Μακεδονία" που επιδιώκουν οι "Μακεδόνες";

Είναι γνωστό πως μετά από 15 χρόνια αδιαφορίας και κακών χειρισμών το παιχνίδι του ονόματος είναι χαμένο. Όταν έπρεπε και μπορούσες να δράσεις δυναμικά δεν το έκανες... Και να το πω στεγνά, όχι εισβολή, αλλά απειλή είσβολής, οι Τούρκοι ή οι Ισραηλινοί πιό μάγκες είναι από εμάς; Τόσα λεφτά δίνεις για τα αεροπλάνα, σήκωσε τα, όχι να βομβαρδίσουν αλλά να σπάσουν όλες τις τζαμαρίες των Σκοπίων και των περιχώρων... Βέβαια αυτή η θεση από πολλούς θα χαρακτηριστεί ως "εθνικιστική"... (ρε Βαγγέλακα, μ'εσάς που έμπλεξα θα με χαλάσετε)

Εδώ που έχουμε φτάσει με μία σύνθετη ονομασία, πχ Σλάβομακεδονία, εγώ θα ήμουν ευχαριστημένος γιατί ο όρος προσδιορίζει τόσο την εθνική καταγωγή των κατοίκων όσο και (σε ένα βαθμό) τη γεωγραφία του κράτους τους.

25/10/07, 3:59 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

(ρε Βαγγέλακα, μ'εσάς που έμπλεξα θα με χαλάσετε)

Άς πρόσεχες! Κεντροδεξιούλη!

25/10/07, 4:08 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vetdino είπε...

Δε μασάμε ρε!! εμείς είμαστε κεντροδεξιοί-φιλελεύθεροι-εθνικιστές!! κι Βενιζέλος (ο Ελευθέριος) εθνικισταράς ήταν!!

25/10/07, 4:12 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

καί νεοδημοκράτης!

25/10/07, 4:46 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Φειδίας είπε...

Καλά, ἕνας ἄσχετος (τουκιθεμπλόμ) ποὺ προφανῶς δὲν ἔχει διαβάσει κἂν Περικλῆ Γιαννόπουλο (τὸ μεγαλύτερο πνεῦμα τῆς νεωτέρας Ἑλλάδος), καὶ τοῦ φαίνεται... περίεργη ἡ φράσις (χωρὶς κὰν νὰ ξέρει γιατὶ τὸ λέει καὶ τὶ ἐννοεῖ ὁ Γιαννόπουλος). Τὶ ἄλλο θ᾿ ἀκούσουμε...

26/10/07, 10:14 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Φειδίας είπε...

Τελικῶς ἡ ἀριστερὴ διεθνιστικὴ προπαγάνδα ἐμποδίζει τὶς φυσιολογικὲς ἐγκεφαλικὲς λειτουργίες. Δὲν ἐξηγεῖται ἀλλιῶς αὐτὴ ἡ σύγχισις τῶν ἐθνομηδενιστῶν μὲ ἁπλὲς ἔννοιες.

Πρῶτον. Δεκάρα δὲν δίνουμε γιὰ τὸ ἂν οἱ γυφτοσκοπιανοὶ εἶναι ἔθνος. Ἔστω ὅτι εἶναι ἔθνος. Πρόσφατο; τεχνητῶς δημιουργημένο; βασισμένο σὲ ψέμματα (καὶ συνεπῶς σὲ πήλινα πόδια); Ἔστω ἂς ὑποθέσουμε ὅτι εἶναι ἔθνος τσίφτικο καὶ καραμπουζουκλίδικο! Ἔθνος μπορεῖ νὰ εἶναι. Μακεδόνες δὲν εἶναι. (Διότι οἱ Μακεδόνες ἀρχαιόθεν εἶναι, φυσικά, Ἕλληνες.)

Δεύτερον. Μπορεῖ, λέει κάποιος, νὰ εἶναι ὅντως, μερικοὶ ἀπὸ αὐτούς, φυλετικῶς ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Μακεδόνων (ἐπιμειχθέντες βεβαίως μὲ Σλάβους). Μά φυσικά. Δὲν ἀμφιβάλλω ὅτι πολλοὶ εἶναι ἐκσλαβισθέντες ἑλληνογενεῖς· ὅπως καὶ οἱ τοῦρκοι ἄλλωστε· μικρὸ ποσοστό, τουλάχιστον στὴν Δυτικὴ Μικρὰ Ἀσία, εἶναι μογγολικῆς καταγωγῆς· οἱ περισσότεροι εἶναι ἐκτουρκισθέντες αὐτόχθονες ἑλληνογενεῖς. Ἀλλὰ δὲν ἀρκεῖ ἡ φυλετικὴ καταγωγὴ γιὰ νὰ κάνει κάποιον Ἕλληνα, ἂν καὶ εἶναι ἀναγκαία (ἡ καταγωγή)· οἱ γενίτσαροι δὲν εἶναι Ἕλληνες. Ἔτσι καὶ οἱ ἐκσλαβισθέντες ἔπαψαν νὰ εἶναι Μακεδόνες, δηλαδὴ Ἕλληνες, καὶ ἔγιναν γυφτοσκοπιανοί.

Τρίτον. «Ἕνα ὄνομα εἶναι», λένε κάποια τσόλια· «γιατὶ νὰ τοὺς ἀρνούμεθα τὸ δικαίωμα τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ; Ἴσα-ἴσα, μᾶς κολακεύει ποὺ θέλουν νὰ γίνουν κοινωνοὶ τῆς κληρονομιᾶς μας». Ψέμματα. Δὲν τοὺς ἀρνούμεθα ἐμεῖς τὸ δικαίωμα τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ· αὐτοὶ ἀρνοῦνται τὸ δικό μας. Αὐτοὶ λένε ὅτι ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες δὲν εἴμαστε Μακεδόνες. Καὶ δὲν θέλουν νὰ γίνουν κοινωνοὶ τῆς Μακεδονικῆς μας κληρονομιᾶς· μᾶς τὴν ἀρνοῦνται σ᾿ ἐμᾶς. Μακεδόνες, καὶ οἱ Ἀφγανοὶ Καλὰς δηλώνουν, ἀλλὰ οὐδεὶς τοὺς ἐχαρακτήρισε σφετεριστές. Μᾶς κολακεύει ποὺ οἱ Ἀφγανοὶ Καλὰς δηλώνουν ἀπόγονοι Ἑλλήνων. Ἀλλὰ οἱ γυφτοσκοπιανοὶ δὲν δηλώνουν ἀπόγονοι Ἑλλήνων· δηλώνουν ὅτι ἐμεῖς δὲν εἴμαστε ἀπόγονοι τῶν προγόνων μας.

Αὐτὰ εἶναι ἁπλὰ πράγματα γιὰ ὁποιονδήποτε ἄνθρωπο μὲ δείκτη νοημοσύνης ἑκατὸ καὶ ἄνω, ἀλλὰ γιὰ ἕναν ἐθνομηδενιστὴ εἶναι κινεζικά. Βεβαίως, ἕνας ἀφελληνισμένος τΣΥΡΙΖΑῖος δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ καταλάβει πῶς εἶναι δυνατὸ νὰ σφετερίζεται κάποιος τρίτος τὴν ἐθνική του κληρονομιά, διότι δὲν ἔχει πατρίδα ὁ ἀφελληνισμένος τΣΥΡΙΖΑῖος γιὰ νὰ τοῦ τὴν σφετερισθεῖ κανείς· τὴν ἔχει ἀπεμπολήσει πρὸ πολλοῦ ὁ ἴδιος ἀπὸ μόνος του.

26/10/07, 10:36 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger son of a lion είπε...

Ρε συ Τούκι, ευγένεια δεν είναι μόνο να μην κακοχαρακτηρίζεις τον άλλον, είναι επίσης το να μην αποκαλείς τη γνώμη του άλλου κοτσάνα, όσο κι αν το πιστεύεις αυτό μέσα σου. Μάλλον πρέπει να κάνεις μία επανάληψη στο savoir vivre...

28/10/07, 4:28 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Ρε συ Τούκι, ευγένεια δεν είναι μόνο να μην κακοχαρακτηρίζεις τον άλλον, είναι επίσης το να μην αποκαλείς τη γνώμη του άλλου κοτσάνα, όσο κι αν το πιστεύεις αυτό μέσα σου.
Η άποψη του Γιαννόπουλου είναι κοτσάνα αντικειμενικά και προσβάλλει την ελληνική ιστορία που αν έχει κάποια αξία σήμερα είναι για όσα έγιναν πριν τον Αλέξανδρο. Το να με λέει ο άλλος γερμανοτσολιά είναι προσβολή. Ας το αποδείξει ότι είμαι.

31/10/07, 4:51 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

(τὸ μεγαλύτερο πνεῦμα τῆς νεωτέρας Ἑλλάδος)
Από «μεγάλα πνεύματα» έχουμε πλειοδοσία κι από αναντικατάστατους έχουνε γεμίσει τα νεκροταφεία! Ο καθένας βαφτίζει όποιον θέλει μεγάλο πνεύμα, η ιστορία όμως είναι ο πιο αμείλικτος κριτής και για τον Γιαννόπουλο έχει αποφασίσει.

Δὲν ἐξηγεῖται ἀλλιῶς αὐτὴ ἡ σύγχισις τῶν ἐθνομηδενιστῶν μὲ ἁπλὲς ἔννοιες.
Πάλι οι εθνομηδενιστές; Πρέπει να σου αρέσει πολύ αυτή η λεξούλα. Εσύ δηλαδή είσαι ο σωστός πατριώτης με τις απόψεις του οποίου πρέπει να συμφωνήσουμε για να μην είμαστε εθνομηδενιστές; Προτιμώ να είμαι εθνομηδενιστής, όπως λες, και να χρησιμοποιώ επιχειρήματα παρά να είμαι «πατριώτης» σαν και σένα και να αναλώνομαι σε βρισιές. Επιπλέον, η «σύγχυσις» γράφεται με ύψιλον, όχι με ιώτα, διόρθωσε πρώτα την ορθογραφική σου σύγχυση και μετά χρησιμοποιείς και πολυτονικό.

31/10/07, 5:09 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Κι όποιος δεν επιθυμεί να περάσουν αυτές οι προκλήσεις κατ'εσάς είναι "φασίστας"... Με τη λογική σας δλδ "φασίστας" είναι αυτός που δε γουστάρει να τον "πηδάνε" και να λέει και ευχαριστώ!!
Ποιους "εμάς"; Δεν εκπροσωπώ άλλον εκτός από τον εαυτό μου. Αν είναι να μπαίνουμε στη λογική "εσείς" και "εμείς" και αν είναι να μπούμε στη λογική άσπρου-μαύρου και στη λογική ότι αν αλλάξεις άποψη θα σε "πηδήξουν" και θα πεις "ευχαριστώ" τότε ποιος ο λόγος να κάνουμε διάλογο και να χρησιμοποιούμε επιχειρήματα;

31/10/07, 7:10 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Όταν εκδίδουν ημερολόγια μέ τό άγαλμα τού σφαγέα τών λαών καί λεζάντα τού βάθρου στό κυριλλικό αλφάβητο, έ, είναι πλαστογραφία, όπως καί νά έχει.Ενώ όταν οι Αιγύπτιοι εκδίδουν ημερολόγια με τις πυραμίδες και λεζάντα στο αραβικό αλφάβητο δεν είναι πλαστογραφία; Δεν είναι πλαστογραφία να διεκδικούν τους αρχαίους Θράκες οι Βούλγαροι και τους Χετταίους οι Τούρκοι και τους Ετρούσκους οι Ιταλοί;
Δηλαδή οι Καλάς π.χ. στο Πακιστάν δεχόμαστε να είναι απόγονοι του Μεγαλεξάνδρου, οι Σλάβοι της Μακεδονίας που είναι εδώ δίπλα δεν παίζει καθόλου να είναι ανάμεικτος πληθυσμός που να προέρχεται και από τους αρχαίους Μακεδόνες;
Οι σλαβόφωνοι που βρεθήκαν μέσα στα ελληνικά σύνορα και εξελληνίστηκαν γλωσσικά π.χ. μπορούν να λένε ότι είναι απόγονοι του Μεγαλεξάντρου ενώ όσοι σλαβόφωνοι βρέθηκαν βορείως των ελληνικών συνόρων και δεν εξελληνίστηκαν δεν μπορούν να φορούν στο πέτο τον ήλιο της Βεργίνας!

31/10/07, 7:26 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Φειδίας είπε...

Λέγει ὁ ἀγράμματος τουκιθετέτοιος, δικαιολογώντας τήν μπαρούφα του («κοτσάνα») μὲ μία μεγαλύτερη:

«ελληνική ιστορία που αν έχει κάποια αξία σήμερα είναι για όσα έγιναν πριν τον Αλέξανδρο»

Αὐτὴ ἡ φράσις εἶναι ἀκόμη ἕνα δεῖγμα ἀγραμματοσύνης. Τὸ σημαντικότερο ὅμως εἶναι ὅτι ἐσὺ δὲν γνωρίζεις κἂν γιατὶ ὁ Γιαννόπουλος ἔγραψε αὐτὸ ποὺ ἔγραψε καὶ νομίζεις ὅτι ἀντικρούεις τὴν θέσι του λέγοντας κάτι ἄσχετο, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἐκτίθεσαι. (Στὴν πραγματικότητα, ἀκόμη καὶ ἂν ἴσχυε αὐτὸ ποὺ λὲς τώρα, ἡ θέσι τοῦ Γιαννόπουλου θὰ ἴσχυε τὸ ἴδιο. Γιὰ νὰ καταλάβῃς τὸ γιατί, πρέπει βεβαίως νὰ τὸν διαβάσῃς.)

«Ο καθένας βαφτίζει όποιον θέλει μεγάλο πνεύμα, η ιστορία όμως είναι ο πιο αμείλικτος κριτής και για τον Γιαννόπουλο έχει αποφασίσει.»

Ὁ καθένας βαφτίζει ὅ,τι θέλει κοτσάνα, ἀλλὰ ἡ Ἱστορία γιὰ τὸν Γιαννόπουλο ἔχει ἤδη ἀποφασίσει, μόνο ποὺ ἐσὺ εἶσαι ἀγράμματος καὶ ἀγνοεῖς τὴν ἀπόφασί της.

Ἀλλὰ ἐκτὸς ἀπὸ ἀγράμματος καὶ ἀδαὴς γιὰ τὴν κρίσι τῶν εἰδικῶν γιὰ τὸν Γιαννόπουλο, εἶσαι καὶ βλάξ· διότι χαρακτηρίζεις κοτσάνα μιὰ ἀπομονωμένη φράσι, ἐκτὸς κειμένου, γιὰ τὴν ὁποία δὲν ἔχεις κἂν ἰδέα γιὰ ποιὸν λόγο καὶ μὲ ποιὸ νόημα ἐγράφη. Τὸ νὰ ἐκφέρῃς τέτοιες ξεκάρφωτες κρίσεις («κοτσάνα») γιὰ ἕνα θέμα ποὺ δὲν γνωρίζεις δὲν εἶναι ἐνδεικτικὸ ἀγραμματοσύνης (εἶναι καὶ αὐτό, διότι δὲν ἔχεις διαβάσει Γιαννόπουλο) ἀλλὰ καθαρῆς βλακείας.

«Εσύ δηλαδή είσαι ο σωστός πατριώτης με τις απόψεις του οποίου πρέπει να συμφωνήσουμε για να μην είμαστε εθνομηδενιστές;»

Δὲν χρειάζεται νὰ συμφωνῇς μαζί μου γιὰ νὰ εἶσαι πατριώτης, ἀλλὰ χρειάζεται νὰ διαφωνῇς μὲ τοὺς σκοπιανούς σφετεριστές· διότι, ἂν δὲν τὸ κάνεις, δὲν εἶσαι ἁπλῶς ἐθνομηδενιστὴς ἀλλὰ συνειδητὸς προδότης. Ἁπλὰ πράγματα. Ὁ δὲ πατριωτισμὸς δὲν εἶναι ἰδιότης τὴν ὁποία φέρουμε ἐξ ὁρισμοῦ· εἶναι χρέος βαρὺ καὶ ἐπιφέρει ὑποχρεώσεις. Πατριώτης ποὺ νὰ παραδίδῃ τὴν Μακεδονία στοὺς σλάβους δὲν νοεῖται.

«διόρθωσε πρώτα την ορθογραφική σου σύγχυση»

Τὸ «ἑπιχείρημά» σου αὐτὸ (ὅτι πρέπει κάποιος νὰ εἶναι ὀρθογραφικῶς ἀλάνθαστος γιὰ νὰ ἐπιτρέπεται νὰ χρησιμοποιῇ πολυτονικὸ) εἶναι ἄλλη μία ἔνδειξις τῆς νοητικῆς σου ἀνεπάρκειας· τῆς ἐξαγωγῆς συμπερασμάτων ἀπὸ ἄσχετα πράγματα· ὅπως ἔκανες καὶ μὲ τὴν Μακεδονία. Τὰ ὀρθογραφικὰ λάθη τουλάχιστον χρησιμεύουν στὸ νὰ μὴν καταπιέζονται ἀπὸ σύμπλεγμα κατωτερότητος οἱ ἀγράμματοι σὰν ἐσένα ποὺ δὲν ἔχουν διαβάσει κἂν Γιαννόπουλο.

31/10/07, 8:30 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Φειδίας είπε...

Δυστυχῶς, τουκιθεμπλόμ, δὲν εἶσαι ἰκανὸς νὰ κατανοήσῃς τὸ ἐπιχείρημα τοῦ συνομιλητοῦ σου. Ἐπαναλαμβάνεις μὲ ἄλλα λόγια τὸ ἴδιο ἐπιχείρημα, νομίζοντας ὅτι τὸ ἀνατρέπεις, ἐνῷ ἀντιθέτως τὸ ἰσχυροποιεῖς. Παραδείγματος χάριν, λέγεις ὅτι:

«Δηλαδή οι Καλάς π.χ. στο Πακιστάν δεχόμαστε να είναι απόγονοι του Μεγαλεξάνδρου»

Κατὰ χάριν, καὶ μόνον καθ᾿ ὅσον οἱ ἴδιοι ἀποδέχονται καὶ ὀμολογοῦν τὴν ἑλληνικότητα. Ἀκριβῶς αὐτὸ μᾶς λέγει τὸ παράδειγμα· ὅτι μπορεῖ νὰ γίνει κάποιος Μακεδών μόνον καθ᾿ ὅσον γίνει Ἕλλην. Ἐὰν οἱ σκοπιανοὶ ἀπαρνηθοῦν τὸν σλαβισμὸ καὶ κηρύξουν τὴν ἑλληνικότητά τους, θὰ τοὺς δεχθοῦμε ὡς Μακεδόνες ἀδελφούς μας, καὶ θὰ ἐνωθῇ ἡ Μακεδονία ἐντὸς τῆς Μητέρας Ἑλλάδος.

«οι Σλάβοι της Μακεδονίας που είναι εδώ δίπλα δεν παίζει καθόλου να είναι ανάμεικτος πληθυσμός που να προέρχεται και από τους αρχαίους Μακεδόνες;»

Πράγματα ποὺ ἤδη ἐξηγήθηκαν, τὰ ξαναρωτᾷς, σὰν νὰ μὴν κατάλαβες τίποτε. Ἐπαναλαμβάνω μὲ τὰ ἴδια μου τὰ λόγια, πρὸς μελέτην καὶ ἐμπέδωσιν: «Δεύτερον. Μπορεῖ, λέει κάποιος, νὰ εἶναι ὅντως, μερικοὶ ἀπὸ αὐτούς, φυλετικῶς ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Μακεδόνων (ἐπιμειχθέντες βεβαίως μὲ Σλάβους). Μά φυσικά. Δὲν ἀμφιβάλλω ὅτι πολλοὶ εἶναι ἐκσλαβισθέντες ἑλληνογενεῖς· ὅπως καὶ οἱ τοῦρκοι ἄλλωστε· μικρὸ ποσοστό, τουλάχιστον στὴν Δυτικὴ Μικρὰ Ἀσία, εἶναι μογγολικῆς καταγωγῆς· οἱ περισσότεροι εἶναι ἐκτουρκισθέντες αὐτόχθονες ἑλληνογενεῖς. Ἀλλὰ δὲν ἀρκεῖ ἡ φυλετικὴ καταγωγὴ γιὰ νὰ κάνει κάποιον Ἕλληνα, ἂν καὶ εἶναι ἀναγκαία (ἡ καταγωγή)· οἱ γενίτσαροι δὲν εἶναι Ἕλληνες. Ἔτσι καὶ οἱ ἐκσλαβισθέντες ἔπαψαν νὰ εἶναι Μακεδόνες, δηλαδὴ Ἕλληνες, καὶ ἔγιναν γυφτοσκοπιανοί.» Ἄλλη φορὰ νὰ εἶσαι προσεκτικότερος.

31/10/07, 8:42 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

ἄλλη μία ἔνδειξις τῆς νοητικῆς σου ἀνεπάρκειας·Γραικύλε, μία φορά θα σου το πω: απευθύνομαι στον Βαγγέλη. Όπου έχεις σχολιάσει έχεις βρίσει, δεν είσαι άξιος να συζητώ μαζί σου.
Πήγαινε να τσακωθείς με άτομα του καφενειακού επιπέδου σου ή συμμορφώσου με τους κανόνες του πολιτισμένου διαλόγου. Ενήλικο άτομο είσαι, δε χρειάζεται να σε μάθω εγώ πώς να φέρεσαι, χάρηκα πάντως που σε έμαθα την ορθογραφία της λέξεως σύγχυση.

31/10/07, 8:58 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Φειδίας είπε...

Γιατί ζορίζεσαι χαζούλη; Γιατί σφίγγεσαι καὶ ξεσπᾷς; Νιώθεις ντροπιασμένος, ἐξευτελισμένος ποὺ κονιορτοποιήθηκαν τὰ ἐπιχειρήματά σου, ποὺ κατεδείχθη τὸ ἀνερμάτιστο καὶ ρηχὸ τῆς σκέψης σου; Καημενούλη, μᾶλλον εἶσαι νέος στὸ Δίκτυο. Πρέπει νὰ μάθῃς ὅτι στὸ Δίκτυο θὰ τρῶς χαστούκια. Σὲ ὅλους ἔχει συμβεῖ κάποιος ἐξυπνότερος νὰ μᾶς δείξει ὅτι σὲ κάποια περίστασι ἀτυχήσαμε καὶ εἴπαμε βλακεῖες. Αὐτοὶ εἶναι οἱ κανόνες τοῦ διαλόγου. Ἀντὶ νὰ ζορίζεσαι ποὺ τὴν ἔπαθες, δέξου το, διδάξου ἀπὸ αὐτό, ὥστε τὴν ἐπόμενη φορά, σὲ ἄλλη περίστασι, νὰ εἶσαι καλύτερος. Ἔχεις νὰ μάθῃς πολλὰ ἀκόμη.

31/10/07, 10:01 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Ο καθένας ό,τι διαθέτει.

31/10/07, 10:20 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Άλλο, χάριν μιάς σκοπιμότητος νά μιλήσουμε γιά μακεδόνες κι άλλο νά ταυτιζόμαστε πλήρως μέ τούς αλυτρωτισμούς τών έξω επειδή δέν κεφάρουμε τούς αλυτρωτίζοντες τού μέσα.
Δεν ξέρω για ποιους μιλάς, αλλά ελπίζω να μην εννοείς ότι "ταυτιζόμαστε" με τους αλυτρωτισμούς των έξω επειδή δεχόμαστε το δικαίωμά τους να ονομάζονται όπως αυτοί θέλουν.

31/10/07, 11:23 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Ενώ όταν οι Αιγύπτιοι εκδίδουν ημερολόγια με τις πυραμίδες και λεζάντα στο αραβικό αλφάβητο δεν είναι πλαστογραφία; Δεν είναι πλαστογραφία να διεκδικούν τους αρχαίους Θράκες οι Βούλγαροι και τους Χετταίους οι Τούρκοι και τους Ετρούσκους οι Ιταλοί;

Ε, μά είναι πλαστογραφία κι αυτό πού αναφέρεις. Δηλαδή γιά νά πώ πλαστογράφο τόν σκοπιανό, πρέπει προηγουμένως νά κράξω τούς αιγυπτίους;

Δεν ξέρω για ποιους μιλάς, αλλά ελπίζω να μην εννοείς ότι "ταυτιζόμαστε" με τους αλυτρωτισμούς των έξω επειδή δεχόμαστε το δικαίωμά τους να ονομάζονται όπως αυτοί θέλουν.

Τ. αναφέρομαι στούς κακοπροαίρετους ελληνοφόβους οι οποίοι ορμώμενοι από τήν απέχθεια πρός τούς εθνικιστές παραβλέπουν ότι δέν είναι τόσο απλά τά πράγματα, τόσο αθώα. Ώς αθώο θεωρώ τό πράγματι πολύ εύλογο ζήτημα, τό δικαίωμα τού αυτοπροσδιορισμού κάποιου. Ο π.χ. συριζαίος σαφώς καί δέν θά πάρει όπλο εκφράζοντας έτσι, ταύτιση μέ σλαβικό αλυτρωτισμό, όμως οι παρακαταθήκες τού σήμερα, δημιουργούν ισχυρά θεμέλια γιά διεκδικήσεις τού αύριο. Κάτι προσπαθώ νά πώ γιά τό Ναγκόρνο Καραμπάχ, αλλά δέν θυμάμαι λεπτομέρειες!

9/11/07, 9:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats