Τρίτη, Μαΐου 30, 2006

Σέ καλοψημένο λάτιν έχετε κάτι; Χοιρινό;

Τόν είδα στήν στάση Άγιος Ιωάννης σήμερα, σε ώρα πειναστερή όπου δέν ακούγεται ο κούκος αλλά η κοιλιά νά γουργουρίζη. Γαμώτο, τόν λυπήθηκα λίγο, η έκφρασή του είχε/ήταν (παραήταν) κόκκινη, κουνιόταν μέ μικρές κινήσεις έχοντας τά πόδια ακίνητα. Περίεργη φάση ναί.

Τόν ρώτησα γιατί όλα αυτά κι εκείνος κάπως περίεργα μού έδειξε ένα χαρτί.

Χαρτί ντούρο καί ατσαλάκωτο:
Έγραφε:


Γαμώ τήν έμπνευσή μου νά φάω θαλασσινά!

Χάθηκε λίγο κρεατάκι; Κάνα ζυμαρικό; Τίποτε λαχανικό;

Μέ παίξαν μονότερμα ποσότης σχεδόν διψήφια σέ κιλά, θαλασσινών κι έτσι εξηγείται ο κάτωθι διάλογος:
(σέ κυανό εγώ, σέ πράσινο όχι εγώ)

- Κάτσο!
- Πού...???
- χαχαχα! Αμάν πιά!
- xixiixixixixiiixixixixi (APOFEVGEIS NA APANTISEIS!!! )
- Τί πού καλέ;
- Πού να κάτσω πάνω σου....εννοώ! αχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα! Λουκρητία γαρ!
- Ααααα... Πάνω στήν πατούσα μου
- mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm !
- Ε;
- oraia tha einai pano stin patousa sou!
- Ναί... ξέρεις; είναι τής μόδας τώρα ο κώδικας δαουίνσι... Μέ κώδικες, αποκρύψεις, αποκωδικοποιήσεις, αναγραμματισμούς... (Αναγραμμάτισε τήν "πατούσα" μου καί δές πού πραγματικά θέλω νά μού καθήσης...)
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXAXXAXXAXAXAXXAXXAXAXAXAAXXA
ΣΑΝ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ!!!!
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!!!!
ΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ
ΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

- χαχαχαχαχαχαχααααααααααααα! Καί ξέρεις; Όταν έβαλα "πατούσα" δέν είχα υπόψιν μου αυτό αυτό πού έχεις στόν νού σου αλλά θά τό ήθελες μέσα σου.
- να χεστείτε κύριε ΜC!
.
.
.
"Αδοξότατο φίλος τέλε μου! Άδοξο φίλος!" μού είπε, κι εγώ έφυγα... Ήταν φανερό...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Τί θαλασσινά καί μαλακίες. Ένα τέτοιο νά έχης, ένα τέτοιο πού κάνει τόν πούστη, άντρα στήν στιγμή...

Καί ένας σημαντικός λόγος γιά τόν οποίον ο γούγλης είναι πλέον ο νάμπερ ουάν...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats