Αιδώ πολυτεχνείο
Ὁ ἑορτασμὸς τῆς ἐπέτειος (σίκ) τῆς ἐξέγερσης τοῦ πολυτεχνείου τῆς 17ης Νοέμβρη τοῦ 1973 τοῦ μετὰ Χριστόν, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς συνήθεις ἀρχιδιὲς γιὰ τὸ ὅτι ἔριξε τὴν χούντα, ἔριξε μιὰ γκόμενα καὶ ἔριξε τὸ καλὸ στὸ γυαλό, περιορίζεται πιὰ σὲ φολκλορικὲς γεροντοκορίστικες κινήσεις-τοῦτο βεβαίως ἐξωσχολικῶς, διότι ἐσωσχολικῶς τὰ παιδάκια ἀπὸ τὴν τρυφερὰ ἡλικία τῶν 5 ἐτῶν –καὶ γιὰ 12 συναπτὰ ἔτη- μαθαίνουν (πλυσοεγκεφαλικῶς) γιὰ ἑκατόμβες νεκρῶν καὶ τήξεις (σὶκ) σωμάτων ἀπὸ τὸ πούστικο τὸ τάνκ, τραυματιζόμενα (τὰ σχολιαρόπαιδα) ψυχικῶς βεβαίως!
Σὲ μιὰ πιὸ λάιτ, ὀλίγον τί παράπλευρη θεώρηση, ἡ πανήγυρις προσφέρει μιὰ ὡραία εὐκαιρία κραξίματος τοῦ ΚΚΕ γιὰ τὴν προδοτική του στάση τότε, ἐνώπιον μιᾶς ἡρωϊκῆς καὶ ἑλληναράδικης αὐθορμησιᾶς τοῦ λαοῦ. Τὸ τονίζουν συχνάκις οἱ μὴ μπολσεβίκοι ὅταν ἀτονῇ τὸ σύνδρομο ἐνοχῆς ποὺ νοιώθουν ἐνώπιον τοῦ Κόμματος...
Ἡ ἀπότισις τιμῆς συνεχίζεται καθὼς βολτάρουμε στὸ βεληνεκὲς τῆς σκέψεως τῶν ἐκφωνητῶν τοῦ Πολυτεχνείου... Ἀντιγράφω ἀπὸ τὸ «Γεγονότα 1965 – 1977» τοῦ Κωνσταντίνου Πλεύρη:
«Ὁ ῥαδιοφωνικὸς σταθμὸς «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» ἐκάλει συνεχῶς τὸν λαὸ τῆς Ἀθήνας «νὰ κατέβῃ στοὺς δρόμους» (δὲν ἔγινε), διεκήρυττε ὅτι εἶναι ἀποφασισμένοι «νὰ ἀγωνισθοῦμε μέχρι νὰ νικήσουμε» (δὲν ἔγινε), προέτρεπε τὸν λαὸ εἰς «γενικὴ κινητοποίηση» (δὲν ἔγινε), παρεκίνει τὸν λαὸ τῶν προαστείων, τοῦ Βύρωνος, τῆς Νικαίας, τῆς Κηφισίας, τοῦ Ἀμαρουσίου: «Κατέβα στὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας» (δὲν ἔγινε), ἐβεβαίωνε ὅτι «ἀπόψε γίνεται ἡ λαϊκὴ καὶ κοινωνική μας ἀλλαγὴ» (δὲν ἔγινε), ἐδήλωνε ὅτι «δὲν θὰ ὑποχωρήσουμε» (δὲν ἔγινε), στὸ τέλος παρεκάλει «λαὲ τοῦ Ψυχικοῦ, λαὲ τῆς Φιλοθέης, κατέβα στὴν Ἀθήνα»! (Αὐτὸ δὲν ἔγινε, ποὺ δὲν ἔγινε). Πράγματι εἶναι ἄξιον ἀναλύσεως, ποὺ οἱ λαϊκοὶ ἐπαναστάται ἐχρειάζοντο τὴν πλουτοκρατία τοῦ Ψυχικοῦ καὶ τῆς Φιλοθέης. Πῶς ἐξέχασαν τὴν Ἐκάλην;»
Σὲ μιὰ πιὸ λάιτ, ὀλίγον τί παράπλευρη θεώρηση, ἡ πανήγυρις προσφέρει μιὰ ὡραία εὐκαιρία κραξίματος τοῦ ΚΚΕ γιὰ τὴν προδοτική του στάση τότε, ἐνώπιον μιᾶς ἡρωϊκῆς καὶ ἑλληναράδικης αὐθορμησιᾶς τοῦ λαοῦ. Τὸ τονίζουν συχνάκις οἱ μὴ μπολσεβίκοι ὅταν ἀτονῇ τὸ σύνδρομο ἐνοχῆς ποὺ νοιώθουν ἐνώπιον τοῦ Κόμματος...
Ἡ ἀπότισις τιμῆς συνεχίζεται καθὼς βολτάρουμε στὸ βεληνεκὲς τῆς σκέψεως τῶν ἐκφωνητῶν τοῦ Πολυτεχνείου... Ἀντιγράφω ἀπὸ τὸ «Γεγονότα 1965 – 1977» τοῦ Κωνσταντίνου Πλεύρη:
«Ὁ ῥαδιοφωνικὸς σταθμὸς «ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» ἐκάλει συνεχῶς τὸν λαὸ τῆς Ἀθήνας «νὰ κατέβῃ στοὺς δρόμους» (δὲν ἔγινε), διεκήρυττε ὅτι εἶναι ἀποφασισμένοι «νὰ ἀγωνισθοῦμε μέχρι νὰ νικήσουμε» (δὲν ἔγινε), προέτρεπε τὸν λαὸ εἰς «γενικὴ κινητοποίηση» (δὲν ἔγινε), παρεκίνει τὸν λαὸ τῶν προαστείων, τοῦ Βύρωνος, τῆς Νικαίας, τῆς Κηφισίας, τοῦ Ἀμαρουσίου: «Κατέβα στὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας» (δὲν ἔγινε), ἐβεβαίωνε ὅτι «ἀπόψε γίνεται ἡ λαϊκὴ καὶ κοινωνική μας ἀλλαγὴ» (δὲν ἔγινε), ἐδήλωνε ὅτι «δὲν θὰ ὑποχωρήσουμε» (δὲν ἔγινε), στὸ τέλος παρεκάλει «λαὲ τοῦ Ψυχικοῦ, λαὲ τῆς Φιλοθέης, κατέβα στὴν Ἀθήνα»! (Αὐτὸ δὲν ἔγινε, ποὺ δὲν ἔγινε). Πράγματι εἶναι ἄξιον ἀναλύσεως, ποὺ οἱ λαϊκοὶ ἐπαναστάται ἐχρειάζοντο τὴν πλουτοκρατία τοῦ Ψυχικοῦ καὶ τῆς Φιλοθέης. Πῶς ἐξέχασαν τὴν Ἐκάλην;»
25 σχόλια:
Μπα; Δε σου αρέσει η γεροντοκορίστικη πορεία; Τι δηλαδή, είσαι με αυτούς που τα σπάνε; Χαχαχαχα.
Δίκιο έχεις για το ΚΚΕ, αλλά εγώ που τα υποστηρίζω αυτά δεν έχω ενοχικό σύνδρομο απέναντι στο Κόμμα του λαού -έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Για τους νεκρούς του Πολυτεχνείου -μια απορία: Εσύ βρε καλό μου παιδί δεν τσίριζες για τον Ρεπούσιο Συνωστισμό (στηριζόμενος σαφώς σε δευτερογενείς ιστορικές πηγές); Πως αδιαφορείς για τις πρωτογενείς πηγές που αναφέρουν τους νεκρούς τώρα;
Ωραίο το κειμενάκι του Πλεύρη -δεν δοκιμάζει να κάνει τον ίδιο ακριβώς σχολιασμό στην ιδρυτική της Φιλικής Εταιρείας π.χ. ή στις ανακοινώσεις των οπλαρχηγών με την έναρξη της επανάστασης του ΄21; Μπα ε!
Μ. Boy,
συγκρίνεις κουράδες με λουκούμια τώρα.
Το Πολυτεχνείο είναι ο ιδρυτικός μύθος της Γ' Ελληνικής Δημοκρατίας. Και ως μύθος, θα έρθει η ώρα να καταρεύσει για να πάμε μπροστά. Μην ανησυχείς, θα τσούξει λίγο αλλά μετά θα είμαστε πιο αγαπημένοι...
Μάλιστα, θα καταρρεύσει με δύο ρο. Μη σου πω με τρία! ρρρρρρρρρρ θα κάνει...
Να υποθέσω οτι κουράδες είναι αυτά που δεν γουστάρεις -έτσι; Γαμώ τις διαλεκτικές!
Τέλος πάντων -ο ιδρυτικός μύθος της Γ' Ελληνικής Δημοκρατίας (λες και υπήρχαν κι άλλες ή λες και ήταν αυτή -ας μην το ανοίξουμε τώρα), ήταν ο "Ή εγώ ή τα τανκς" Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης Καραμανλής. Να μη λέμε και ανακρίβειες -έτσι;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
"ἐσωσχολικῶς τὰ παιδάκια ἀπὸ τὴν τρυφερὰ ἡλικία τῶν 5 ἐτῶν –καὶ γιὰ 12 συναπτὰ ἔτη- μαθαίνουν (πλυσοεγκεφαλικῶς) γιὰ ἑκατόμβες νεκρῶν καὶ τήξεις (σὶκ) σωμάτων ἀπὸ τὸ πούστικο τὸ τάνκ, τραυματιζόμενα (τὰ σχολιαρόπαιδα) ψυχικῶς βεβαίως!"
Η παιδεία σήμερα είναι δυστυχώς έρμαιο στα χέρια της αριστεράς, γι'αυτό κι έχει τα χάλια που έχει.
Φυσικά το Πολυτεχνείο έχει αναχθεί σε μύθο, που επειδή είναι αριστερός μύθος κανείς δεν τολμά να τον ακουμπήσει, αν και αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια.
Ορίστε από την Καθημερινή της Κυριακής μια λίστα με τους "πραγματικούς νεκρούς" (τι, υπήρξαν και μουσαντένιοι;) εκείνων των ημερών:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100063_15/11/2009_337419
"Η παιδεία σήμερα είναι δυστυχώς έρμαιο στα χέρια της αριστεράς, γι'αυτό κι έχει τα χάλια που έχει."
Χαχαχα, να 'σαι καλά -πού τα σκέφτεσαι; Λίγο ακόμα και θα με πείσεις οτι ζω στην Κούβα!
Μου αρέσει επίσης αυτό το αλισβερίσι με τους νεκρούς -λες κι αν είναι 20 και όχι 200 αλλάζει κάτι! Λες και οι χουντικοί για να χαρακτηριστούν δολοφόνοι θα έπρεπε να χτυπήσουν τριψήφιο νούμερο, στα διψήφια θα μπορούσαν να θεωρηθούν απλώς απρόσεκτοι οδηγοί ερπυστριοφόρων, χαχαχα.
Έλα μότομότο, πόσοι είπες είναι οι μουσουλμάνοι στο ΗΒ?
Πόσοι?
Αχαχαχαχα !!!
Απάγαινε ρε κακομοίρη, εδώ είσαι μόνο για να γελάμε πλέον με τις βλακείες σου.
(όσοι απορούν ας δουν τα σχόλια στο αμέσως προηγούμενο ποστ)
Μάλιστα, μάλιστα! Καλά ξηγιέσαι. Συνέχισέ το έτσι ακριβώς.
Εντάξει, είπαμε, μην κλαις κιόλας!
Ο γιατρός είπε να σου λέμε ναι σε όλα, χαχαχα!!
Έχεις κάποιο σύνδρομο Τζενγκισχανισμού; Ρωτάω επειδή παρατηρώ οτι συχνά-πυκνά αρέσκεσαι στο να φαντασιώνεσαι κόσμο να κλαίει γύρω σου, κατατροπωμένος από τις δυναμικές σου παρεμβάσεις!
Υ.Γ.: Κατούρα και λίγο, θα σπάσει η φούσκα σου ρε άνθρωπε!
Ό,τι είπε ο γιατρός, το πράγμα πλέον δε σηκώνει ελαφρότητες!
Πιες το γαλατάκι σου και να δεις που όλα θα πάνε καλά!
...........<< επειδή είναι αριστερός μύθος κανείς δεν τολμά να τον ακουμπήσει, >>........
Μάλιστα,
αυτό κιάν είναι προς ψυχανάλυση.
Δηλαδή , παρόλο που νικήσατε στον εμφύλιο, στείλατε χιλιάδες έλληνες στην εξορία και κυβερνήσατε την μεταπολεμική ελλάδα,μέχρι τη δεκαετία του 80 σχεδόν,κατά βάθος η μικρή τρυφερή ψυχούλα σας, έχει ένα παράπονο:
πως η αριστερά είναι ο αυτοκράτορας..
Καλόοο, πολύ καλό.
(ρε βαγγέλη τι στο καλό έκανες και δεν μου παίρνει το σχόλιο;)
δ
Καλό το λες εσύ βέβαια, αλλά τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;
Από μένα μαθαίνεις ότι οι ηττημένοι του εμφυλίου, οι άνθρωποι που ήθελαν να κάνουν την Ελλάδα σοβιετικό προτεκτοράτο ή έστω να της αποσπάσουν τη Μακεδονία αν δεν μπορούσαν το πρώτο, είναι σήμερα ηρωοποιημένοι και μάλιστα σε αρρωστημένο βαθμό -- από τους επιγόνους τους που έχουν πλέον την κρατική και παρακρατική εξουσία στα χέρια τους;
Δήμητρα, τώρα πρωτακοῦς τήν ἄποψη ὅτι ἡ Ἀριστερά (εἰδικά μετά ἀπό τό 74) κυριαρχεῖ σέ πολλούς τομεῖς τῆς δημόσιας ζωῆς – κυρίως ἄυλους;
Μότορ, τό πολυτεχνεῖο τό θυμᾶμαι νά ἀκοῦμε στίς ἑορτές τό ἐπέσατε θύματα ἀδέλφια ἐσεῖς μέ μιά συμμαθήτρια νά διαβάζει ὀνόματα ἀνθρώπων (=νεκρῶν) καθ’ὅλη τήν διάρκεια τοῦ ἅσματος τό ὁποῖον ἦτο μακρύ, πάγαινε μάλιστα κι ἀργά τό τέμπο του, θά κρατοῦσε ὥρα πολλή, πόσα ὀνόματα προλαβαίνει νά πῇ ἕνα ἀτομάκι σέ 3-4 λεπτά; Θυμᾶμαι ἐπίσης τό πές πές πές πές πές πές πές πές γιά τούς νεκρούς στό Μετσόβειο, γιά τά ἄτομα πού ἦσαν πάνω στήν πύλη ἡ ὁποία ἀφοῦ ἔπεσε ἔριξε καί τόν κόσμο ἐκεῖ ὁ ὁποῖος ἐν συνεχείᾳ λιώστηκε ἀπό τό τάνκ. Κι ἄααααλες ἄπειρες μαλακίες οἱ ὁποῖες ἀπέσχον ἀπό τήν ἀλήθεια ἡ ὁποία ἐάν λεγόταν θά χαλοῦσε ὅλο αὐτό τό λαμπρό οἰκοδόμημα τῆς ἀντίστασης! Διότι ἄλλο νά λές ὅτι κανείς φοιτητής δέν σκοτώθηκε πλήν τοῦ ΔΚ (ὁ ὁποῖος ἦταν φοιτητής;μᾶλλον ὄχι...) κι ἄλλο νά ἀραδιάζῃς τρελλές ποσότητες ὀνομάτων κάθε 17/11 πού ὑπονοεῖς ὅτι εἶναι φοιτητές κι ἀπό κάτω οἱ δύστυχοι μαθητές νά χανεύουν...
Ο παραλληλισμός μέ τίς εξαγγελίες τής φιλικής εταιρείας δέν κατάλαβα πού αποσκοπεί. Τελικά τά δέν έγινε πού σχολιάζει ο πλεύρης, έγιναν;
Δίκιο έχεις για το ΚΚΕ, αλλά εγώ που τα υποστηρίζω αυτά δεν έχω ενοχικό σύνδρομο απέναντι στο Κόμμα του λαού -έτσι νομίζω τουλάχιστον.
Μά δέν ἐννοῶ ἐσένα!
(ρε βαγγέλη τι στο καλό έκανες και δεν μου παίρνει το σχόλιο;)
αααααααααααααααααχαχαχαχαχα!
ἡ κακιά δεξιά πταίει!
....<< από τους επιγόνους τους που έχουν πλέον την κρατική και παρακρατική εξουσία στα χέρια τους;>>
όσο πάει γίνεται και καλύτερο βλέπω
:)))
Βαγγέλη,ααααααααααα τώρα κατάλαβα, θέλετε και τους τίτλους γιά να ησυχάσετε.
αααααααααχααχαχααα
δ
Δηλαδή ρε Βαγγέλη μου, για να καταλάβω:
1. Θεωρείς οτι οι νεκροί του Πολυτεχνείου ήταν λιγότεροι απ΄όσους σας λέγανε στο σχολείο; Και το έχουν φορτώσει με ονόματα του στυλ "Αδαμάντιος Παπαρούπας", έτσι απλά και μόνο για να κάνουν μπούγιο; Αν ναι -ποιοι; Οι περίφημοι αόρατοι αριστεροί που έχουν καταλάβει την εξουσία; Κι αν πάλι ναι, ποιοι είναι αυτοί; Οι υπουργοί της ΝΔ; Δεν νομίζω. Οι υπουργοί του Πασόκ; Χαχαχα, ας γελάσω (μα ήδη το έκανα!)
2. Τι σημασία έχει πόσοι σκοτώθηκαν και πόσους έλιωσε το τανκ; Έλιωσε ένα άτομο; Σκοτώθηκε και άλλο ένα κάπου τριγύρω; Τι αλλάζει μ΄αυτό; Δηλαδή, έχεις την εντύπωση οτι αν η ιστορία πήγαινε "το τανκ έσπασε την πύλη και πάτησε ένα παιδί που ήταν στα κάγκελα" ο κόσμος θα έλεγε -"σιγά μωρέ, ένα παιδί ήταν, δεν έτρεξε και τίποτα!" Και τι σημασία έχει αν ο Κομνηνός ήταν φοιτητής; Εγώ σου λέω οτι δεν ήταν -ένα κωλόπαιδο ήταν που έκλεβε περίπτερα και γάβρος της θύρας 7 από πάνω! Αυτό σημαίνει οτι έπρεπε να τον κάνει χαλκομανία το τανκ; Εν ολίγοις, πως μετράς μια εγκληματική ενέργεια ρε Βαγγέλη; Από το ρεζουμέ των νεκρών; Και στην Τιεν Αν Μεν έναν άνθρωπο έλιωσε το τανκ -τι πάει να πει αυτό; Οτι δεν έγινε τίποτα εκεί πέρα;
3. Το ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ιστορικό γεγονός, όταν παρουσιάζεται στα σχολεία απέχει πολύ από την αλήθεια -ε, και λοιπόν; Δεν σε είδα να διαμαρτύρεσαι όταν μάθαινες οτι σηκώσανε το λάβαρο στην Αγία Λαύρα κι ας μην έγινε ποτέ το γεγονός! Ούτε διαμαρτυρήθηκες για το Κρυφό Σχολείο του οποίου η έκταση γενικεύτηκε ασύστολα, ενώ στην πραγματικότητα οι Τούρκοι δεν απαγόρευαν τα ελληνικά σχολεία (εκτός αν πούμε οτι και η Μεγάλη του Γένους Σχολή ήταν κι αυτή Κρυφή). Δηλαδή, εδώ έχει γίνει η ιστορία "Φαντάστικ Φορ, Δε ράιζ οφ δε Σίλβερ Σέρφερ" κι εσύ γκρινιάζεις για το Πολυτεχνείο;
4. Κάθε κοινωνική κίνηση παρουσιάζει ένα (ευαγγελικό, ας το πούμε) πλαίσιο αρχών. Είτε οι Φιλικοί, είτε ο Ρήγας, είτε οι Αμερικάνοι που κάνανε το Πάρτι του Τσαγιού, είτε οι οπλαρχηγοί και οι Εθνοσυνελεύσεις, είτε οι έγκλειστοι του Πολυτεχνείου -φτιάχνουν σε κάποια στιγμή μια προκήρυξη και τη διαβάζουν. Και πάντα αυτές οι προκηρύξεις ζητάνε τον ουρανό με τ΄άστρα! Τι περίμενες δηλαδή να πουν στο Πολυτεχνείο; "Έχουμε χεστεί από τον φόβο μας, αλλά δεν μπορούμε να βγούμε έξω, μην έρθει κανείς, αφήστε μας εδώ να ψοφήσουμε"; Μα όλα αυτά εννοώ οτι κάτι αναλύσεις σαν τη συγκεκριμένη που αντέγραψες είναι τζάμπα εξυπνακισμοί που απλώς δημιουργούν εντυπώσεις.
Ειδικότερα στην περίπτωση του Πολυτεχνείου ΚΑΙ κόσμος κατέβηκε στους δρόμους, ΚΑΙ δεν υποχώρησαν οι έγκλειστοι (με ντου τους πιάσανε). Δηλαδή, το όλο ζήτημα είναι οτι δεν άλλαξε η κατάσταση (που άλλαξε δηλαδή -άσχετα με το πόσο ρόλο έπαιξε το Πολυτεχνείο) και το οτι δεν ήρθε κόσμος από τη Φιλοθέη;
Με αυτή τη λογική, η επανάσταση του '21 ήταν αποτυχημένη επειδή στο τέλος οι Μεγάλες Δυνάμεις διώξανε τους Τούρκους, ο Λεωνίδας στις Θερμοπύλες ήταν άχρηστος επειδή τον περάσανε από πάνω οι Πέρσες και ο πόλεμος του '40 ήταν μια μεγάλη ήττα, αφού στο τέλος μπήκαν μέσα οι Γερμανοί. Να τα δούμε έτσι τα πράγματα; Αν ναι -δεν θα διαφωνήσω, τζάμπα μαλακίστηκαν οι έγκλειστοι του Πολυτεχνείου.
Και σε μας τα ίδια, είχαμε μια καθηγήτρια μουσικής, κλασσική αριστεροαρπαγμένη.
Στις 17Ν έβαζε ένα παιδί να χτυπάει ταμπούρλο (το βούρλο, η καθηγήτρια όχι το παιδί) κι ένα άλλο να απαγγέλει σιγά-σιγά τον κατάλογο των νεκρών, καμιά 50αριά ονόματα!
Έλεγε μάλιστα ανάμεσά τους και την περίφημη "Ηλένια Ασημακοπούλου" που ως γνωστόν έχει αποδειχθεί απάτη, αφού δεν υπήρξε καν τέτοιο πρόσωπο.
Με κάλυψε ο μοτοσακός.
Πάντως μια που πρόλαβα έστω και για λίγο τις εποχές που η 17 Νοέμβρη ΔΕΝ ήτανε γιορτή (αλλά πάλη ταξική) η συμμετοχή των συμμαθητών μου στην αναγκαία κοπάνα για να πάμε στο Πολυτεχνείο ήταν πολύ μαζικότερη από μετά που είχαμε τις γιορτές.
Καλά, εγώ τις επίσημες γιορτές δεν τις πρόλαβα. Αλλά βεβαίως τότε που η συμμετοχή ήταν παράνομη πηγαίναμε πολλοί. Μια μέρα η πορεία και δυο οι αποβολές -έβγαινε η βδομάδα.
Υποθέτω πως γι΄αυτό οι σχολιαστές εδώ μέσα θέλουν να καταργηθεί η γιορτή του Πολυτεχνείου, για να ξαναβρούν τη χαρά τους τα παιδιά, χαχαχαχα.
Μια χρήσιμη σελίδα με στοιχεία για τους μύθους του Πολυτεχνείου:
http://www.pare-dose.net/blog/?p=245
Έχει και το πόρισμα Τσεβά και το πόρισμα Σαμπάνη (επί ΠΑΣΟΚ).
Όπως αρέσκεται να λέει η αριστερή θολοκούλτουρα: "Το έθνος πρέπει να μάθει να θεωρεί εθνικόν το αληθές", όπως λέει κι ο ποιητής, χεχε.
Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι, υποκριτές.
1-2
Βασικά, αὐτό θά ἤθελα νά σέ ῥωτήσω. Ποιοί καί γιατί ἄλλαξαν τόν ἀριθμό. Δέν ξέρω ποιοί ἔχουν λόγους (άς ποῦμε ὅτι δέν ξέρουμε κι ἄς ποῦμε ὅτι δέν φαντάζόμαστε ποιοί ἔχουν λόγους νά θεωρῇται τό πολυτεχνεῖο καί τά γεγονότα του λόγος λειψανδρίας). Ἀλήθεια ὅμως, μοῦ κάνει ἐντύπωση πού ἀπορεῖς. Εἶναι τό ἴδιο νά πῇς σέ μονοῦ ἀριθμοῦ ἡλικίας μαθητούδια ὅτι στά γεγονότα σκοτώθηκε ἄγουρος φοιτητόκοσμος ποσότητος σάν τά δεκαδικά στό π, ἄνθρώποι σάν τά κρύα τά νερά κοπελιές καί στίβοντες πέτρες νέοι πάνω στήν πύλη ἡ ὁποία πύλη ἔπεσε καί μετά come on ketchup καί τό ἴδιο νά ἀναφέρεις ὅτι στούς οὔτε συμπληρώνοντες δεκαεξάδα νεκρούς ὑπῆρχε καί κάποιος ἀπό άδέσποτη σφαίρα στά νέα λιόσια; (Μιλάω βεβαίως γιὰ τὸν ἐπιχείρηση γενιτσαρισμοῦ στὰ σχολειά). Ὅτι καί μισός νεκρός νά ὑπάρχῃ σέ κάποιο περιστατικό ἐννοεῖται ὅτι εἶναι ἀποδοκιμαστέος, ἀλλά ἀπορῶ πού ἀπορεῖς. Τώρα πάνω στό γράψιμο θυμήθηκα τόν ἰό τῆς ἐλευθεροτυπίας νά κριτικεύῃ τήν μαύρη βίβλο τοῦ κομμουνισμοῦ γιά τόν ἀριθμό τῶν θυμάτων στά ἀνά τόν κόσμο κόκκινα καθεστῶτα. Ὑπερέβαλλαν ὁ Κουρτουᾶ καί οἱ σύν αὐτῷ, φώναζαν οἱ ἀπολογητές πάσης νόσου, Τρίμης κλπ κλπ κλπ..
Κι ἐν τέλει, ποιός δημιούργησε τόν χαβαλέ τῆς ἡλένιας, ποιός ἔψαχνε τάφους στοῦ Ζωγράφου καί τόσα ἄλλα ἀπερίγραπτα;
3. τά ἔχουμε πεῖ καί ἐδῶ γιά τήν ἁγία λαύρα. Γιά τό κρυφό σχολειό, κρίνω ὅτι εἶναι μεγάλο ζήτημα καί ἀφορισμός γιά τό ὅτι δέν ὑπῆρξε , λίγο ἀπόλυτος. Ἀλλά οκ, ἐπειδή δέν ἀσχολήθηκα μέ τό κρυφό σχολειό δέν πρέπει νά πῶ κάτι γιά τό πολυτεχνεῖο; Χαρτάκι πρέπει νά τσιμπήσω, σάν σέ τράπεζα; Χαχαχα! Βρέ άντεεεεεεε!
4. Μοῦ κάνει ἐντύπωση πού ἡ διανόηση μπορεῖ νά ἀποδομῇ κάθε «νεοελληνικό μῦθο» πού ἐνισχύει τόν ἐθνικισμό ἐνῷ κάτι ἀνάλογο ἄν γίνῃ γιά τό πολυτεχνεῖο π.χ. εἴμαστε ἐκτός θέματος, ἄγουστοι (σικ), ἀνακριβεῖς, διαστρεβλωτές καί τά ῥέστα.
Κοίτα -εγώ δεν ήμουνα στο Πολυτεχνείο, οπότε, από πρώτο χέρι, δεν μπορώ να σου πω πόσοι ήταν οι νεκροί και πως πέθαναν. Αυτά που ξέρω είναι:
1. Οτι σκοτώθηκε κόσμος με το ντου (1; 2; 102;).
2. Οτι φάγανε κάποιους οι ελεύθεροι σκοπευτές (πόσους; δεν ξέρω).
3. Οτι σκότωσαν και κόσμο οι Εσατζήδες και οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις (αστυνομία, μαυροσκούφηδες κ.λ.π.). Τους σκότωσαν στο ξύλο ή τους κάνανε πεδίο βολής σαν τον ηρωικό Δερτιλή που ήταν κι επικεφαλής ευρωψηφοδελτίου.
4. Οτι κάποιοι πέθαναν στα κρατητήρια.
Όλα αυτά τα ξέρω από μαρτυρίες, κυρίως προσώπων που τα έζησαν από κοντά. Αν αυτοί λένε ψέμματα -τι να σου πω; Κάπου πρέπει να βασιστούμε για να έχουμε ιστορική γνώση. Βάλε λοιπόν από τη μια τις μαρτυρίες, βάλε από δίπλα τις σχετικές έρευνες (υποκινούμενες και λιγότερο υποκεινούμενες) και βγάλε άκρη.
Για μένα -εκείνη την χρονική περίοδο (κοντά δυο μήνες) έγιναν τρομακτικά εγκλήματα και οι ένοχοι δεν τιμωρήθηκαν όλοι. Διαφωνούμε;
Η άποψή σου είναι οτι μια αριστερή συνωμοσία θέλει να τα μεγαλοποιήσει όλα αυτά; Θα το δεχτώ -αν μου πεις έστω έναν λόγο.
Δεν σου ζήτησα να κάνεις διδακτορικό στην Αγία Λαύρα πριν πιάσεις στο στόμα σου το Πολυτεχνείο, απλά σου είπα οτι έτσι πάει η δουλειά στα σχολεία. Μεγαλοποιούν, τερατογεννούν την ιστορία. Όπως υπήρξε σημαία στην Αγία Λαύρα έτσι υπήρξαν και βουνά νεκρών στο Πολυτεχνείο.
Δεν ξέρω περί διανόησης επειδή εγώ είμαι γάβρος -αλλά πάντως έχω όλη την καλή διάθεση να απομυθοποιώ καταστάσεις. Ειδικά για το Πολυτεχνείο στα έχω γράψει κιόλας. Αλλά αν το θέμα είναι να ασχοληθούμε με την Ήλένια και το νερό του Καματερού -βαριέμαι ρε φίλε! Τη μαλακία του καθενός θα την κάνουμε θέμα συζήτησης τώρα;
"στούς οὔτε συμπληρώνοντες δεκαεξάδα νεκρούς ὑπῆρχε καί κάποιος ἀπό άδέσποτη σφαίρα στά νέα λιόσια;"
Επειδή τώρα το ξανακοίταζα -ακόμα κι αυτό που λες, η αδέσποτη σφαίρα... Δεν ρίχτηκε υποθέτω σε γύφτικο γάμο στα Λιόσα ε; Από ποιους ρίχτηκε; Που είναι αυτοί τώρα; Τιμωρήθηκαν;
Δεν ξέρω για τα εγκλήματα του "κομμουνισμού" -σίγουρα έγιναν, αλλά πόσοι; Πολλοί -έτσι πιστεύω. Πόσοι; Δεν έχω ιδέα και κανένας δεν έχει, περί του ακριβούς αριθμού. Γιατί; Επειδή όταν οι δυνάμεις καταστολής σκοτώνουν συνήθως καλύπτουν και τα ίχνη τους. Αν λοιπόν τα Σοβιέτ παράχωσαν ανθρώπους στη Σιβηρία (το εικάζουμε) τότε μπορούμε να υποθέσουμε οτι το ίδιο έκανε και η ΕΣΑ. Μπορεί κανείς να αποφανθεί με σιγουριά περί του αντιθέτου;
Κοντολογίς, με ενοχλεί η ειρωνία όταν πρόκειται για νεκρούς που δεν έφταιξαν σε τίποτα. Είτε μιλάμε για το Πολυτεχνείο, είτε μιλάμε για τη θύρα 7, είτε για το πούλμαν των Παοκτζήδων, είτε για τη Ρικομέξ...
Επίσης βρίσκω κάπως παράλογη την ιδέα της αριστερής συνωμοσίας, επειδή αν ήταν τόσοι πολλοί οι αριστεροί θα είχαμε ΚΚΕ για κυβέρνηση (ή έστω Σύριζα). Μου μοιάζει με τη συνωμοσία των πούστηδων στα μήντια που δεν αφήνουν τους αντρακλάδες ηθοποιούς να προκόψουν -αστεία πράγματα ρε φίλε!
Δὲν εἰρωνεύομαι σὲ καμιὰ περίπτωση, κανέναν νεκρό.
Εἰρωνεύομαι τὶς ἑκατόμβες, τοὺς ομαδικούς τάφους, τίς ηλένιες καὶ ὅ,τι ψέμμα μᾶς πότιζαν στὰ σχολειὰ δηλητηριάζοντάς μας.
Σχολιάζω τήν θέση πού μάς μεταδόθηκε από τό σχολείο, πώς τό πολυτεχνείο έριξε τήν χούντα καὶ ἄλλα ἀνάλογα hulkικά.
Σχολιάζω ἐπίσης πὼς ὅ,τι εὐαγγελίστηκαν μέσῳ τοῦ ῥαδιοφωνικοῦ τους σταθμοῦ ἦταν τζούφιο. Δηλαδὴ ἐπειδὴ τζούφια ἀπεδείχθη ἡ ἀδυναμία ἀπελευθέρωσης ὅλων τῶν ἑλλήνων ἀπὸ τὸ 21 κι ἐδῶ, δὲν πρέπει νά ἀγγίξουμε τίς παρόλες τοῦ πολυτεχνείου;
Καί γιά τό τέλος... Νὰ τὸ θέσουμε κάπως διαφορετικά; Ὅλα αὐτά, γιὰ ἀγωνιστές, γιὰ πάλη, γιὰ νίκη, γιὰ ξεσηκωμούς, γιὰ κάνουν πικρὸ νὰ βγάλουν τὸ ἂχ κλπ κλπ κλπ εἶναι φαντασιώσεις ἑλληναράδων οἱ ὁποῖοι καὶ πάλι νομίζουν ὅτι κάτι ἔκαναν κάποτε λόγῳ τῆς ἀπίστευτης κι ἀσήκωτης αὐταπαρνηστικῆς τους διάθεσης. Οὔτε παράσιτο δὲν σκέφτηκαν νὰ διασπείρουν οἱ χουντικοὶ στὸν σταθμό τους. Ὅταν ἐμεῖς ἀγωνιζόμασταν γιά νά ἀποκαταστήσουμε τήν δημοκρατία, οἱ ἄλλοι τρώγανε βελανίδια.
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα