Πέμπτη, Μαρτίου 06, 2008

Ζήσε ακόμα πολύ, παρά πολύ, μεγάλε Ιωσήφ!

Ζώνη Τέσσερα, Σανατόριο «Νίκος Μπελογιάννης»

Ταβάριτς Ηλιούσκα,

Η επιστολή σου μέ βρήκε νά χαίρω υγίειας Άκρας μέ πυρετούς αφρικανικούς δηλαδή, γκανέζικους γιά τήν ακρίβεια. Τό αυτό δέ εύχομαι καί γιά σένα.

Ούφ, τί θέμα έπιασα στήν αρχή! Τί λέγαμε; Θά (σ)τό συνεχίσω! Πλήν τής μαλάριας λοιπόν, η γιατρέσσα μού βρήκε δυσουρία – τό διέγνωσε όταν τής ανέφερα (ντρεπάμενος ολίγον τί) πώς πλέον δυσκολεύονται οι στύσεις μου κατά τήν φωτοσύνθεση (Άχ, ήλιε μου! Είσαι ο ήλιος μου, Anodjo!). Η εκμυστήρευσίς μου αύτη δέν ήταν ό,τι σοφώτερο· η τύπισσα μέ τήν λευκή ποδιά μπροστά μου ήταν ντεμέκ γιατρός, παίζαμε α π λ ώ ς τόν γιατρό, μ’ακούς;! Παίζαμε τόν γιατρό καί είχα επιλέξει τόν ρόλον τού ασθενούς, ο άρρωστος! Άδοξα πέρατα, αδελφέ μου Ηλιούσκα! Όσο γιά τ’άλλα... Τά μάτια μου δέν είναι καί τόσο μάχιμα, τό στίγμα παραμένει μεσογειακό, ενώ κάτι πρέπει νά τρέχη καί μέ τόν μεταβολισμό μου, η kilιά μου μάλλον πρέπει νά ονομασθή megλιά...

Είς όλα ταύτα πλησιάζει η ονομαστική μου· οι συγκοινοβίτες μου έχουν απαιτήσει νά καή ο μαχαλάς! Κι εγώ δέν έχω όρεξη ούτε νά κουνήσω συγκαταβατικά τό κεφάλι μου στήν Ευανθία καθώς (τ’απόγευμα, εσπρέσσου περατωθέντος) μού πετά ότι σπεύδει γιά τήν απογευματινή αλλαξοκωλιά. Τί κρίμας Ηλιούσκα μου πού μετενάστευσες πρίν από τά εγκαίνια!

Τό προσέχουμε πολύ τό κοινοβιάκι, ξέρεις. Κατ’αρχάς, έχουμε μειώσει τούς φορολογικούς συντελεστάς 4 ολόκληρες μονάδες. Τούτο έχει προσεκλύσει πολλούς επενδυτές οι οποίοι απορρίπτουν πλέον τά λιχτεστάνια καί τά βανουάτια. Τό περίεργον; Δέν υπάρχει χασούρα! Ένας προσφάτως θεσπισθείς φόρος υπέρ αφροδισίων ρεφάρει τά μείον. Τι ρεφάρει δηλαδή, έχουμε κονομήσει τίς κάλτσες μας χορηγούντες τάς (συγχώρησον Ηλιούσκα, τά κατάλοιπα αστικού λεξιλογίου) συζύγους μας.

Καί όχι μόνο! Πατήσαντες στό προηγούμενο τού Άθω (τό γράφω καλά άραγε;) εφαρμόζουμε μιά πούρα αποθρησκοποιημένη (νοτίως τεμπών) βίλα βαρβάρα. Τό σύμβολο τής πρόσθεσης είναι πλέον ο ρόμβος, τα σταυροπόδια απαγορεύονται ακόμη κι άν αποκαλύπτουν πρόσχαρο μουνί ενώ ξερή καί δηλωτή ποτέ μέ τέσσερις!

Πάσα αθλητική (πλήν τού 69), εκδήλωση απαγορ δέν ενθαρρύνεται, τά αυτοκίνητα είναι μόνο τετράθυρα, δι’ ευνοήτους λόγους - ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;

Καλέ μου Ηλιούσκα... Αθώε , δικέ μου, παντοτινέ μου Ηλιούσκα...

Μέ σένα πάντα ξεχνιέμαι (τό έχεις παρατηρήσει, ε;) πλατειάζω ανυπόφορα ακόμα καί τώρα πού η φυσική σου παρουσία περιορίζεται σέ θολές αναμνήσεις. Πότε θά έλθης; Όχι! Δέν έχω εγώ σειρά, η Ευανθία έχει! Θά τήν ταΐσης σταφύλι κι αυτή σαρμαδάκια. Ελπίζω ωστόσο νά σέ έχωμε εδώ πρίν από τήν ονομαστική μου. Όσο γιά δώρο... Κάνα αξεσουάρ γιά τό καινό μου υβριδικό αμάξι... Υαλοκαθαριστήρες, γιού νόου;














10 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger ange-ta είπε...

@ Βαγγέλακα ,
ολη αυτη την κατεβατούρα την εσκαρφίσθης δια την φωτό;;;;

Μην ασχολείσαι , τέτοιες καλονές γεμάτος ο ντουνιάς, όλες κρυόκωλες
νάρκισσες.

Σημερα όλα είναι σεξ, αλλά σεξ μόνο στη τιβι βλέπουν. Εχεις ακούσει τίποτε για ασεξουαλικές σχέσεις;;;;

7/3/08, 5:00 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ange-ta είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

7/3/08, 5:01 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

"Αυτή η ανάρτηση αφαιρέθηκε από το συγγραφέα."

Τι να έλεγε άραγε; ... Να ήταν συνέχεια της τελευταίας πρότασης της ανάρτησης 7/3/2008 5:00 μμ;;

7/3/08, 5:58 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ange-ta είπε...

@ homo cretensis,
έτσι φαίνεται, μάλλον κανένα ορθογραφικό που βγάζει μάτι θα ήταν!
ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

8/3/08, 6:31 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Greg είπε...

Ρε συ βαγγέλακα, γνωστή φυσιογνωμία είναι αυτή! Σπάω το "κεφάλι" μου να τη θυμηθώ...

10/3/08, 9:32 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Aνζέτα μου, από τέτοιες καλλονές, γιομάτος ο τόπος όμως πού είναι αυτός ο τόπος νά πάω κι εγώωωωω;

Κρητίκαρε είστε λίαν κρυψίνους!

Γκρέγκ!!! Τόν νού σου! Μήν τό καλοσπάσεις καί έχουμε τρεχάματα!

11/3/08, 2:11 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger son of a lion είπε...

Βαγγέλακα, άμα στο ψυθιρίσει η ange-ta, θα με το πεις και μένανε;

12/3/08, 7:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger son of a lion είπε...

Ψιθυρίσει εννοούσα, γκουχ γκουχ...

12/3/08, 7:34 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

Γιατί κρυψίνους; Θα ήθελα να ακούσω την συνέχεια του μαθήματος.
Πάντως, μπράβο στην κοπέλα. Φοβερό σπαγκάτο, πόδια για υαλοκαθαριστήρες και σύστημα εκτόξευσης ύδατος στο παρμπρίζ εν τω μέσω !!!
Καταπληκτικό πολυεξάρτημα! Από πού το αγόρασες;

14/3/08, 10:50 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

son of lion, σιγά μή στό πώ! Δέβα ανανέωσον τό βλόγ σου!

Χόμο κάποιο λάθος έκανα!Όσο γιά τό πολυεργαλείο, τό περιμένωωωω!

14/3/08, 12:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats