Πουτάνες γκέητ, νάμπερ θρή.
Πραγματικά θά μέ ενδιέφερε νά μάθω εάν οι άθρησκοι, άθεοι, αγνωστικιστές βλόγερς πού προσεβλήθησαν μέ τό περί πορνείας από ορθόδοξο παπά, χαλιούνται μέ ομοιανάλογους αφορισμούς τού ισλάμ ή τού ιουδαϊσμού.
Ή τών χάρε κρίσνα.
Ή τών μιθραϊστών
Ή τών αρχαιογκαγκά.
Ή τών ινδουϊστών
Ή τών οπαδών τού Μανιτού!
Ναί ναί! Κυρίως αυτών!
Ή τών χάρε κρίσνα.
Ή τών μιθραϊστών
Ή τών αρχαιογκαγκά.
Ή τών ινδουϊστών
Ή τών οπαδών τού Μανιτού!
Ναί ναί! Κυρίως αυτών!
35 σχόλια:
ειναι δεδομενο οτι χαλιουνται με ολα τα μισαλοδοξα κενα επιστημονικων αποδειξεων παρωχημενα θρησκευτικα κειμενα..
που οδηγουν σε αντιθετους δρομους απο αυτους που λενε...οτι προασπιζονται....
η θεωρια απο την αποδειξη εχει μεγαλη αποσταση...
και αμα λεω αμα διαβασεις αυτα τα βιβλια..θα δεις οτι ειναι γεματα μισος, πορνεια,....δολοφονιες και αλλα ομορφα και ηθικα..
ξυπνηστε γιατι χανομαστε!!
Φυσικά και χαλιόμαστε.Υπάρχουν πολλοί τρελοί σ'αυτόν τον κόσμο-οι υπερορθόδοξοι δεν διεκδικούν τα πρωτεία.
Οκ, όποτε θα ασκούμε κριτική στους Χ.Ο. θα κάνουμε και αντίστοιχη δήλωση (με υπογραφή και σφραγίδα και σάλιωμα χαρτόσημου σε δήλωση του ν. 105) πως ό,τι λέμε ισχύει και για τα υπόλοιπα 180 δόγματα και 355 αιρέσεις.
Οκ, όποτε θα ασκούμε κριτική στους Χ.Ο. θα κάνουμε και αντίστοιχη δήλωση (με υπογραφή και σφραγίδα και σάλιωμα χαρτόσημου σε δήλωση του ν. 105) πως ό,τι λέμε ισχύει και για τα υπόλοιπα 180 δόγματα και 355 αιρέσεις.
Εμένα πάντως, Εβανζέλ, δεν με χαλάει τίποτα απ'αυτά που λέει και κάνει το παπαδαριό. Ό,τι τρελό και να κάνει δλδ θα το θεωρήσω απόλυτα φυσικό και αναμενόμενο!
Μπράβο. Καιρός λοιπόν νά αφιερωθούν/αφιερώσετε μερικές αράδες καί γιά τήν γραφικότητα τών εβραίων, τών μουσουλμάνων, τών χάρε κρίσνα καί τών λοιπών δημοκρατικών δυνάμεων.
Αθήναιε, είδα κάπου (δέν θυμάμαι πού) μιά τοποθέτησή σου καί συμφωνώ 101%.
Βρέ τούκι, οκ, όποτε θά παρατηρώ κάτι θα κάνω και αντίστοιχη δήλωση (με υπογραφή και σφραγίδα και σάλιωμα χαρτόσημου σε δήλωση του ν. 105) πως ό,τι λέω δέν αποζητά νά κάνετε και αντίστοιχη δήλωση (με υπογραφή και σφραγίδα και σάλιωμα χαρτόσημου σε δήλωση του ν. 105) πως ό,τι λέτε ισχύει και για τα υπόλοιπα 180 δόγματα και 355 αιρέσεις.
Πονηρούλη, από τους άθεους και τους φιλελεύθερους τα περιμένετε όλα, ε;
Για τους μουσουλμάνους εν Ελλάδι ζητούμε την κατάργηση της σιχαμερής σαρία, τώρα αν βγει κανας ραβίνος θα του απαντήσουμε αν και πιστεύω πως οι διάφορες ομάδες, Πλεύρης,παπάδες κλπ έχουν δικαίωμα να λένε ό,τι θέλουν.
Το κάθε πράγμα στον καιρό του, Βαγγέλη. Ας τηρούμε προτεραιότηττες: τώρα μας απασχολούν οι ΧΟ γιατί ζούμε στην Ελλάδα και οι παπάδες είναι το πιο ισχυρό μεταφυσικό μαγαζάκι (90% και βάλε).
Από ποιόν νά τά περιμένω βρέ Αθήναιε; Από τόν Τζουμάκα, τόν Μπογιόπουλο ή τόν Κουναλάκη; Η άποψή σου γιά τό βιβλίο τού Πλεύρη π.χ. (άποψη καί στό roosters - η ΦΙΣ δέν είχε όμοια θέση;) ήθελε πάρα πολύ θάρρος τήν στιγμή πού οι απολογητές τών γκουλάγκς θέλαν νά τόν γδάρουν.
ό,τι λέω δέν αποζητά νά κάνετε και αντίστοιχη δήλωση
Άλλη εντύπωση δίνεις με την ανάρτησή σου: Πραγματικά θά μέ ενδιέφερε νά μάθω εάν οι άθρησκοι, άθεοι, αγνωστικιστές βλόγερς πού προσεβλήθησαν μέ τό περί πορνείας από ορθόδοξο παπά, χαλιούνται μέ ομοιανάλογους αφορισμούς τού ισλάμ ή τού ιουδαϊσμού.
Σου πέρασε από το μυαλό η υποψία ότι οι άθεοι ασκούν κριτική μόνο στους Χ.Ο.; Υπέθεσες ότι οι άθεοι χαρίζονται σε απάνθρωπες ιδεολογίες ιμάμηδων, ραββίνων και μοναχών ζεν; Τι σε έκανε να διατυπώσεις την παραπάνω απορία;
Το κάθε πράγμα στον καιρό του, Βαγγέλη.
Θά βάλω υπενθύμιση στό κουνητό όμως! Τόν νού σου!
Ρέ σύ, καθείς εφ'ω ετάχθη! Γούστο καί καπέλο σου π.χ. νά αναφέρεσαι σέ χί πράγματα στό βλόγ σου (μέ μιά κάποια περισσοτέρα φροντίδα σέ αυτά) άλλο τόσο γούστο μου κι εμένα σέ ψί!
Δεν ήθελε θάρρος απλά, μου ήταν εξαιρετικά δυσάρεστο να υπερασπίζομαι τον Πλεύρη. Από την άλλη με εκνευρίζουν οι υστερίες του στυλ: "Μήνυση στους παπάδες, μήνυση στον Πλεύρη".
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Πάντως είθισται ένας ανθρωπιστής να ασκεί κριτική σε κάθε δόγμα, πολιτική ιδεολογία κλπ.
Αν δεν το κάνει αυτό, αν δηλαδή δεν εφαρμόζει τις αρχές του ανθρωπισμού σε κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως θρησκείας, φύλου, χρώματος μπλα μπλα μπλα τότε δεν είναι ανθρωπιστής.
Nαι, οι παπάδες ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ
ό,τι λέω δέν αποζητά νά κάνετε και αντίστοιχη δήλωση
Άλλη εντύπωση δίνεις με την ανάρτησή σου: Πραγματικά θά μέ ενδιέφερε νά μάθω εάν οι άθρησκοι, άθεοι, αγνωστικιστές βλόγερς πού προσεβλήθησαν μέ τό περί πορνείας από ορθόδοξο παπά, χαλιούνται μέ ομοιανάλογους αφορισμούς τού ισλάμ ή τού ιουδαϊσμού.
βρέ απατεώνα κοπροράπτη, ένα πέηστ έκανα γιά νά καταδείξω τελικά ότι δέν σάς πιάνω πουθενά!
Τι σε έκανε να διατυπώσεις την παραπάνω απορία;
τό ότι τρώει κράξιμο ο παπάς λόγω σαβουάρ βίβρ καί όχι λόγω προσήλωσης στό δόγμα. Πάμπολλα πόστς αφιερώθησαν στήν αρτηριοσκληράδα τών παπάδων ενώ δέν θυμάμαι αυτό τό λάρτζ οπενμάιντηντ νά είχε στόχο καί κάποιες ανάλογες παπαριές τών μουσουλμάνων. (ενδεικτικά, ψάξε τό κλειδερsomething νά δείς πόσες φορές τό σχολίασαν βλόγερς)
Δέν χρειάζεται εσύ, νά πείς ότι σέ επικείμενη κι ενδεχόμενη σκοταδιά ενός ιμάμη, θά τόν κράξεις εξίσου. Σέ πιστεύω.
@ Αθηναίος: και ο Ιός είχε ταχθεί κατά της δίκης Πλεύρη. Εδώ: http://www.iospress.gr/mikro2007/mikro20071201.htm
Ξεκαθαρίζουμε μία ακόμα φορά ότι δεν θεωρούμε τα δικαστήρια κατάλληλο τόπο για τον έλεγχο βιβλίων ή δημοσιευμάτων, ακόμα και των πιο ακραίων.
Πάμπολλα πόστς αφιερώθησαν στήν αρτηριοσκληράδα τών παπάδων ενώ δέν θυμάμαι αυτό τό λάρτζ οπενμάιντηντ νά είχε στόχο καί κάποιες ανάλογες παπαριές τών μουσουλμάνων
Βαγγέλη, αυτό το Σ/Κ η Ρεάλ έχασε εκτός έδρας και όλοι ασχολούνται με το Χ του Βάζελου με τις Γριές και την διαφαινόμενη απώλεια του τίτλου.
Είναι πολύ φυσικό σε μία χώρα όπου κυριαρχούν οι ΧΟ να είναι πιο έντονες οι αντιδράσεις. Ακόμα και ένας μουσουλμάνος στην Θράκη να έχει πει κάποια απάνθρωπη βλακεία οι αντιδράσεις θα είναι μικρότερες, αυτό όμως δεν απαξιώνει ούτε κάνει αβάσιμες τις αντιδράσεις κατά του σκοταδισμού των παπάδων.
Εγώ π.χ. δεν επέκρινα τον Άνθιμο για τις (ασυμβίβαστες με τη χριστιανική ηθική) δηλώσεις του στο Μακεδονικό (χαλβά) ή το δικαστήριο που καταδίκασε τις απόψεις του Πλεύρη ενώ (υποτίθεται ότι) είμαστε δημοκρατική χώρα. Αυτό τι σημαίνει, ότι δεν με ενοχλούν σκοταδιστικές και ανελεύθερες πρακτικές και δράσεις; Πρέπει όλα να τα σχολιάζω; Πρέπει όλοι να τα σχολιάζουν όλα και ει δυνατόν με τις ίδιες εκφράσεις και τον ίδιο τόνο;
Κι εγώ πειράζει ρέ Τ. πού σχολιάζω όπως σχολιάζω δηλαδή;
Δέν είπα ότι κακώς δέν αναφέρεστε έν έτει 2008 μ.α.χ.χ. στήν ανάρρηση τού Χομεϊνί ή κάποιου ραβίνου επ΄ευκαιρία τής ίδρυσης τού Ισραήλ! Ανέφερα ότι ομοβροντίες πέφτουν εναντίον κάποιου ζητήματος (γιά τό οποίο κατ'εμέ, κακώς πέφτουν) ενώ δέν θυμάμαι πολεμική πρός κακώς κείμενα άλλων δογματων. Τόσο κακό είναι πιά αυτό;
Βαγγέλη, δεν με πειράζει που το σχολιάζεις. Διατυπώνεις μία απορία που ναι μεν φαίνεται αθώα αλλά εγώ ως άλλος Μπέκας, ως άλλος αστυνόμος Χαρίτος, ως άλλος Σέρλοκ Χολμς και Τζέμις Μπόντ οσμίζομαι στον αγέρα μίαν κάποιαν όχληση για την κριτική κατά των ΧΟ, κάτι σαν να είναι οι καρπαζοεισπράχτορες της ιστορίας, οι Βασιλάκηδες Καΐλες, οι χτυπημένοι από τη μοίρα Ξανθόπουλοι-Κλαψόπουλοι που όλοι οι άθεοι τους βαρούν ενώ δεν βαρούν και τους χαρεκρίσνα - ιμάμ μπαϊλντί - ζεν.
ενώ δέν θυμάμαι πολεμική πρός κακώς κείμενα άλλων δογματων. Τόσο κακό είναι πιά αυτό;
Aν ασκήσουν καμιά εκατοστή μπλογκ κριτική εναντίον κάποιων φανατικών ισλαμιστών που βιαιοπράγησαν σε αθώα παιδίσκη μη ενδεδυμένη καταλλήλως με τσαντόρ σφιγμένο περί την κεφαλήν, θα αναρωτηθείς εάν οι μπλόγκερς αυτοί έκαμαν κριτική το πάλαι και εις μισαλλόδοξες εκρήξεις ορθοδόξων, χάρε κρίσνα, ζεν;
Με λίγα λόγια: όποτε κάποιοι μπλόγκερς ασκούνε κριτική σε κάποια θρησκεία θα αναρωτιέσαι αν έχουν ασκήσει κριτική και στις άλλες θρησκείες;
Μού τήν σπάει τρελλά η επιλεκτική ευαισθησία. Στό έχω πεί κι από κοντά. Αυτό.
Από κεί καί πέρα, ο καθείς ό,τι θέλει γράφει.
Μεγάλη κουβέντα. Ισχυρίζεσαι ότι δεν έχεις εσύ επιλεκτική ευαισθησία;
Μήπως δεν έχω εγώ; Εγώ που ασχολούμαι κυρίως με θέματα όπως η ονομασία της Μακεδονίας ή ο αντισημιτισμός;
Το θέμα μας έπρεπε να είναι άλλο: έχει δίκιο αυτός ο επιλεκτικά ευαίσθητος; Είναι σωστές οι αιτιάσεις του ή όχι;
Να πω να πω εγώ κύριε; Αν και δεν χαλάστηκα με τη δήλωση περί πορνείας -μου αρέσει οι ρόλοι να παίζονται σωστά στην κοινωνία. Αντιθέτως θα χαλιόμουν αν έβγαινε ο Αρχιεπίσκοπος και έλεγε "ναι" στον γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων π.χ. Θα ήταν σα να έβγαζε ο Μπασινάς πάσα στα 50 μέτρα ας πούμε.
Επί του προκειμένου:
Οι Ιουδαϊστές και οι Ισλαμιστές ξεκινάνε από την ίδια βάση η οποία είναι και η βάση του χριστιανισμού -άρα, λένε πάνω κάτω τα ίδια.
Οι χάρε κρίσνα έχουν πρόβλημα να κατανοήσουν τον όρο πορνεία, όπως και κάθε τι που σχετίζεται με το ανθρώπινο σώμα.
Αυτούς του Μίθρα δεν τους ξέρω, αν και το Μίθρα μου κάνει σε Μυζήθρα.
Οι Ινδουιστές πηδιούντασιν γενικώς -δεν έχουν τέτοια προβλήματα (μόνο στις κάστες κολλάνε).
Οι Ινδιάνοι Βορείου Αμερικής και μεταγενέστεροι δεν σκοτίζονται περί πορνείας, αφού οι γυναίκες είναι "πράγματα". Σε νοιάζει αν έχει παντρευτεί ο μπουφές σου όσο τον χαρχαλεύεις για να βρεις το γλυκό της μαμάς; Ε, κάπως έτσι.
Κατάληξη; "Η κάθε θρησκεία είναι μια διαφορετικής φύσης γραφειοκρατία" όπως έλεγε κι ο Τζώνης ο Σάπιος (που το διάβασε δεν ξέρω).
Τώρα διάβασα και τα σχόλια. Τι μας νοιάζουν οι υπόλοιπες θρησκείες; Εμείς εδώ θέλουμε να την βολέψουμ ετη δουλειά -τους Χ.Ο. έχουμε. Τι θα γίνουμε -σταυροφόροι;
Δεν πάνε να κουρεύονται οι Κρίσνα; Που το κάνουν κιόλας δηλαδή.
Νομίζω βαγγέλακα, που αύριο εορτάζεις (Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α)
ΌΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΊΝΕΙ ΈΤΣΙ ΤΟ ΕΡΏΤΗΜΑ.
Τι μας νοιάζει τι λένε οι μουσουλμάνοι, μουσουλμάνοι είναι, φονταμενταλιστές, άκοσμοι, τριτο κοσμικοί, να συνεχίσω;;; Καλλίτερα όχι γιατι θα μου βγούν και τα ρατσιστικά μου.
Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει πιο κόσμιες εκφράσεις και κυρίως λέξεις αγάπης. Δεν είναι η δουλειά μου να μιλάω για το πως πρεπει να μιλάει ένας παπάς. Εχει σπουδάσει αυτην την ειδική ομιλία. Θα μπορούσε να μιλήσει για τα χαμένα τέκνα κλπ κλπ κλπ. Αλλά όχι και για πορνεία.......
Βαγγέλακα, χρόνια πολλά.
Άσχετο.
Ντομάτες φύτεψες;
δ
Βαγγέλη Χρόνια πολλά.
Η αλήθεια είναι ότι η λέξη "πορνεία" πέφτει βαριά γι' αυτούς που έχουν πηδήξει επί πληρωμή και αυτές που έχουν πηδηχτεί επί πληρωμή ή το αντίστροφο
Ποιο σωστά θα ακουγόταν στα καλομαθημένα αυτάκια τους να τους κατηγορούσε η Ιερά Σύνοδος ότι ζουν στην αμαρτία.
Αυτή η αντίδραση στην λέξη πορνεία είναι χαζοχαρούμενη για άτομα που αλληλοβρίζονται πουτάνα και πούστης για πλάκα.
Ναι, αγαπητοί πορνόβιοι όταν δεν υπάρχει συμβόλαιο γάμου κάθε οικονομική διευκόλυνση για να κάτσει η γυναίκα ή ο άνδρας να πηδηχτεί λέγεται πορνεία!
Στον γάμο η ερωτική επαφή, ο συνουσιασμός λέγεται συζυγική υποχρέωση και αναφέρεται η απουσία της σαν νόμιμη αιτία αίτησης διαζυγίου.
Θα μου πείτε μιλάς ωμά και κυνικά γιατί πως λέγεται όταν έρχεται ένα ζευγάρι σε ερωτική επαφή λόγω αμοιβαίας αγάπης.
Μπαρδόν, αλλά είναι λαλακίες!
Αγάπη δεν είναι να μου ικανοποιείς τα σεξουαλικά ένστικτα μετά από λίγες ώρες ή μέρες γνωριμίας και ξέχασα πως σε λένε!
Αν ήταν πραγματική Αγάπη θα κρατούσε αιώνια και μονογαμικά.
Πόσες αγάπες έχουν κρατηθεί με το ίδιο πάθος; Δύο άτομα αφιερωμένα ο ένας στον άλλον, ενωμένα σε σάρκα και πνεύμα!
Τώρα θα ρωτήσω πόσες ανύπαντρες "αγάπες" έχουν κρατηθεί με αυτόν τον ιδανικό τρόπο;
Χωρίς να υπάρχει απόφαση, γάμος και τα αλλά σημαντικά στον άνθρωπο που ακολουθούν...
Ιδιαίτερα για την συνηθισμένη Ελληνίδα που έχει αναγκασθεί να περιμένει το "αγόρι" της χρόνια να πάρει την απόφαση να νομιμοποιήσει τον δεσμό με ένα γάμο, η αναφορά της Εκκλησίας στην ανύπαντρη σχέση σαν πορνεία πρέπει να είναι ευλογία.
Πόσες ανύπαντρες ζουν με "δεσμό" για χρόνια που περιμένουν τον άνδρα να ενηλικιωθεί και να πάρει μια απόφαση αν θα μείνει μαζί της ή θα αποφασίσει να μην ταλαιπωρεί το κορίτσι άλλο με τα ψέματά του.
Δεν υπάρχει πιο φιλική και υπέρ των δικαιωμάτων της Ελληνίδας μια τέτοια απόφαση της Εκκλησίας που να ξεμπροστιάζει την ανδρική υποκρισία . Δεν είναι θρησκευτικά και κοινωνικά αποδεκτό να έχεις δεσμευμένη μια γυναίκα για χρόνια χωρίς να της προσφέρεις την ασφάλεια και τις υποχρεώσεις του γάμου.
Να πούμε την αλήθεια πόσοι άνδρες είναι ειλικρινείς και εξηγήθηκαν στον πολύχρονο δεσμό τους ότι είναι μια λύση «προσωρινή» γιατί ο κανακάρης εαυτούλης τους δεν είναι βέβαιος ότι το κορίτσι του είναι το κατάλληλο πρόσωπο και ακόμα ψάχνεται να βρει κάτι "καλύτερο".
Να έχει την φροντίδα της συζυγικής ζωής και τα οφέλη της χωρίς τις υποχρεώσεις!
Δεν φταίνε μόνο οι άνδρες όμως όταν μπαίνουν οι γυναίκες σ' αυτή την κατάσταση μακρόχρονης πορνείας, θα έλεγα δουλείας.
Όταν η γυναίκα δέχεται ο άνδρας που της κάνει καμάκι στο μπαρ να της πληρώνει όλα τα ποτά και μετά ανοίγει τα πόδια της τι άλλο είναι από πορνεία;
Όταν δέχεται τα δώρα του, τα τραπεζώματα, να πληρώνει αυτός όλα τα έξοδα για να του δίνει δέκα λεπτά ερωτική ικανοποίηση τι άλλο είναι από πορνεία;;;
Πανάκριβη και καλοπληρωμένη μάλιστα.
Όταν δέχεται να συγκατοικεί μαζί του και αυτός να πληρώνει όλα ή τα περισσότερα έξοδα τι άλλο είναι από πορνεία;
Προσφέρονται υπηρεσίες στο κρεβάτι για χρηματικά ανταλλάγματα χωρίς υποχρέωση γάμου.
Βέβαια στην σημερινή κοινωνία αντιστρέφονται μερικές φορές οι ρόλοι.
Είναι ο νεαρός που εκπορνεύεται, που του πλένει η γκόμενα τα ρούχα, του σιδερώνει, τον ταΐζει και χαρτζιλικώνει μερικές φορές.
Μερικές φορές ο τύπος την σιχαίνεται και την κακομεταχειρίζεται γιατί ξέρει καλά ότι δεν είναι σχέση αγάπης αλλά σχέση ζιγκολό.
Σιχαίνεται αλλά δεν ξαγκιστρώνεται.
Η πορνεία όπως κάθε αμαρτία είναι γλυκιά στην πράξη αλλά με πολύ πικρούς καρπούς.
Βέβαια σε νεαρή ηλικία δεν σκεφτόμαστε έτσι γιατί το κάτω κεφάλι πολλές φορές εξουσιάζει το επάνω.
Λιθοβολείται όποιος μας θυμίζει ότι έχουμε αντιστρέψει τους όρους ιεραρχίας και μέσα στην ικανοποίηση των ενστίκτων με παρωπίδες έχουμε αγνοήσει σε ποιο γκρεμό τρέχει αχαλίνωτος ο λούτσος ή το γατάκι.
Το ένστικτο του/της χάνου να καταβροχθίζει ότι δόλωμα βρει μπροστά του/της.
Πραγματικά η ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου για την πορνεία στην αποφυγή δεσμού από τον άνδρα ήταν μια από τις πιο ευνοϊκές για το γυναικείο φύλο που μπορούσαν να γίνουν στην Ελλάδα.
Αν τώρα είχε η Ορθόδοξη Εκκλησία το θάρρος να χαρακτηρίσει τις αμβλώσεις σαν ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα εναντίον της ανθρώπινης ζωής θα είχε κατορθώσει μια πιο ειλικρινή πνευματική επανάσταση στον λήθαργο της άσωτης και αμαρτωλής ζωής.
Εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπινες ζωές, τα παιδιά, θα είχαν σωθεί αν δινόταν η βοήθεια από το κράτος, τους γονείς και τον άνδρα «υπεύθυνο» ώστε η γυναίκα να μην χρειαστεί να πάρει μια τέτοια απάνθρωπη απόφαση σαν αυτή της έκτρωσης του ανθρώπινου εμβρύου.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΜΕΓΑΛΕ, να μας γράφεις (τα ωραία σου κείμενα, εννοώ) και να σε χαιρόμαστε!!
Όσο για την εκκλησία, αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν την δουλειά τους. Γι αυτούς πορνεία είναι η μη ευλογημένη εκκλησιστικώς (όχι απαραιτήτως ορθοδόξως, όπως εσφαλμένα έγραψε κάποιος παραπάνω) συζυγία. Τι να κάνουμε, έτσι ανατράφηκαν, αυτά πιστεύουν. Ανοχή, βρε παιδιά, ανοχή, δεν πειράζουν κανέναν, αν κανείς δεν θέλει να πειραχτεί.
Ισχυρίζεσαι ότι δεν έχεις εσύ επιλεκτική ευαισθησία;
Τούκι, Εννοείται ότι τό δικό μου είναι πλήρες κολλημάτων καί ασχολείται μόνο μέ κάποια συγκεκριμένα. Όταν λέω επιλεκτικότητα εννοώ τήν τακτική κάποιων νά τό παίζουν φιλελεύθεροι – όπου τούς γουστάρει.
Π.χ. Η δημοκρατία είναι δημοκρατία κι απαιτούμε νά μήν απαγορεύεται ο τελ. πειρασμός, η ζωή τού Χριστού από τόν αυστριακό σκιτσάκια, αλλά τό βιβλίο τού πλεύρη πρέπει νά απαγορευτεί...
Αποτροπιάζουμε στήν βία τής δεξιάς όμως η βία τής αριστεράς είναι αναγκαία πάνω στό προτσές τής ωρίμανσης κάποιων συνθηκών. (κάπου τό είδα τό σ/κ)
Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα τέτοιων επιλεκτισμών.
Μότορ, συγκεκριμένα γιά τό θέμα τής πορνείας, κατετοπίσθην, είσαι παγκόσμιος άτλας. Ανεφέρθην βεβαίως στό ζήτημα τών κακώς κειμένων κάθε θρησκείας... Α! Σέ αυτό τό θέμα τό λέγαμε; Διάβαζα σέ ένα βλόγ ότι τό τηλ. κέντρο τής αρχιεπισκοπής (νομίζω) έσπασε από παρμένους πολίτες οι οποίοι λέγανε ότι θά μηνύσουν.
Ανζέτα, ντάνκε κάργα! Συμφωνώ μέ τό ότι θά μπορούσε νά ήταν πιό προσεκτική στίς εκφράσεις.
Δήμητρα ντάνκε - όχι. Τό έχω μαλ*κίσει ολίγον τί... Ζωντάνεψε ο δυόσμος μου πάντως καί πολύ μέ αρέζει.
Ευχαριστώ, τό σωστό νά λέγεται!
Χόμο, ντάνκε άς γουέλλ... Ωραίο τό απόσταγμά σου!
1. Χρόνια πολλά για χθες
2. Λες να γίνει καμπάνια για να είναι ο Δαλάϊ Λάμα γυναίκα όπως γίνεται για να αρθεί το άβατο του Αγίου Όρους ;
Χαχα, ρε Βαγγέλακα -θέλουν να τους μηνύσουν λόγω δηλώσεων περί πορνείας; Γαμώ το κέρατό μου δηλαδή -εδώ δεν τους μηνύουν για καταπατήσεις δασικών εκτάσεων, για παράνομες κληροδοτήσεις και θα τους μηνύσουν γι΄αυτό; Η ιστορία ξεφεύγει από τα όρια της υποκρισίας και πάει να γίνει δελτίο ειδήσεων (αυτό το χρησιμοποιώ σαν υπερθετικό της υποκρισίας γιατί δεν μπορώ να βρω άλλο, λόγω φτωχού λεξιλογίου)!
Υ.Γ.: Μιας και γίνεται κουβέντα για πορνεία -το θυμήθηκα. Είχες προλάβει το τσοντοσινεμά το ΛΑΟΥ; Θυμάσαι σε ποιον ανήκε η αίθουσα; Στη μητρόπολη Αθηνών και την είχε νοικιάσει για χώρο προβολής επιμορφωτικών θεαμάτων. Είχε γίνει φασαρία τότε -αλλά πολύ είχα εκτιμήσει την πράξη της εκκλησίας. Ειλικρινά μιλάω -έχω δει ταινιάρες εκεί!
Χαριδημάρα παιχταρά θένκς κάργα, περιμένω δώρο τήν Κυριακή... (Κάλεσα πρό εβδομάδος τήν εταιρεία πού μού είχες συστήσει, μού είπαν νά καλέσω σήμερα καί μήν ανησυχείτε θά έρθει τό στάφφ, σήμερα όμως τόν ήκουσα λίγο δαγκωμένο. Μού ζήτησε άλλη μιά εβδομάδα προθεσμία... Εντάξει νά περιμένω 2 καί 3 εβδομάδες καί τελικά νά γίνη δουλειά αλλά νά περάση μήνας καί στό τέλος νά μού πούν όχι, θά είναι χάσιμο...)
Μότορ, εγώ ήμην πιό μαζεμένο... ήταν τό "φώς" νομίζω στήν δωδεκαννήσου, στά Καμίνια. Εντάξει, δέν λέω ότι καραπάγαινα, άπαξ νομίζω γιά μιά μυρωδιά...
Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα τέτοιων επιλεκτισμών.
Κι όπως σου είπα, στην απαγόρευση του "Τελευταίου Πειρασμού" είμαι ενάντιος, στην απαγόρευση του Πλεύρη είμαι ενάντιος. Η επιλεκτικότητα με ενοχλεί, αλλά δεν θα φτάσω να διαφωνήσω με κάτι που θεωρώ σωστό. Όταν εσύ θα διαμαρτυρηθείς για την καταδίκη του Πλεύρη θα αναγνωρίσω το δίκιο σου, όταν ο άλλος θα διαμαρτυρηθεί για τις σκοταδιστικές κορώνες της Εκκλησίας θα αναγνωρίσω το δίκιο του άλλου. Όπως είπα και πιο πριν, εκτός από το αν είναι επιλεκτικός κάποιος ή όχι, σημασία έχει να δούμε αν ευσταθούν τα επιχειρήματά του ή όχι. Αν λοιπόν θεωρείς ότι η σκοταδιστική ανακοίνωση της ΔΙΣ δεν δυσχεραίνει τον κοινωνικό βίο των ζευγαριών που δεν παντρεύονται σε εκκλησία, τότε θα με βρεις αντίθετο, γιατί εγώ πιστεύω ότι η Εκκλησία φέρει μεγάλη ευθύνη απέναντι στην κοινωνία, δημιουργεί πόλωση, βαθαίνει τα ιδεολογικά χάσματα της κοινωνίας και δυσχεραίνει τη ζωή όσων είναι έξω από την χριστιανική εκκλησία. Το έχω δει να συμβαίνει.
Θα προτιμούσα μία Εκκλησία που παίζει συμφιλιωτικό ρόλο (και δε μιλάω για επιφανειακή συναίνεση του στιλ "ελάτε με το σκουλαρίκι"). Βασικά καθόμαστε και χάνουμε το χρόνο μας, γιατί η ΔΙΣ έριξε λάδι στη φωτιά με αυτήν την ανακοίνωση περί πορνείας μόνο και μόνο για να κάνει παιχνίδι εξουσίας ο Άνθιμος και οι συν αυτώ στον Ιερώνυμο και αυτά τα παιχνιδάκια εξουσίας τα πληρώνει η κοινωνία που διχάζεται για άλλη μια φορά όπως με τις ταυτότητες και τόσα άλλα.
Μια στιγμή βρε Τουκιθεμπλούμ, αν πιστεύεις ότι η Εκκλησία φέρνει μεγάλη ευθύνη στην Κοινωνία δηλαδή έχει μεγάλες υποχρεώσεις γιατί δεν πιστεύεις ότι η Εκκλησία έχει επίσης δικαιώματα στην Κοινωνία.
Ποια δικαιώματα;
Να μπορεί ελεύθερα να πει τι είναι ηθικό και τι είναι ανήθικο.
Η στάση της εκκλησίας για τις προγαμιαίες σεξουαλικές σχέσεις δεν έχει αλλάξει.
Δεν είναι κάτι καινούργιο αυτό που είπε για πορνεία.
Οι προγαμιαίες σεξουαλικές σχέσεις βασίζονται σε προσφορά σεξ για ένα αντίτιμο έστω κι αν αυτό είναι οικονομική εξασφάλιση ή ασφάλεια με την υπόσχεση ενός μελλοντικού γάμου.
Δεν είναι το πρόβλημα στην συγκατοίκηση ανύπαντρων ζευγαριών.
Αν είναι συγκάτοικοι ερωτευμένοι η μή με μόνο πλατωνικές σχέσεις με γειά τους με χαρά τους.
Το όλο δόγμα της απαγόρευσης των σεξουαλικών σχέσεων εκτός γάμου έχει να κάνει βασικά με τα ολέθρια αποτελέσματα τέτοιων σχέσεων που συνήθως είναι είτε οι εκτρώσεις, δηλαδή δολοφονία εμβρύων ή η απάτη από τον άνδρα και τα συνεχή ψέμματα που λέει στην γυναίκα υποσχόμενος μελλοντικό γάμο.
Το ίδιο και για τις εξωσυζυγικές σεξουαλικές σχέσεις κι αυτές είναι πορνεία.
Τώρα αυτό που λέει η εκκλησία αν είσαι Χριστιανός το ακολουθάς αν δεν είσαι το αγνοείς αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα σε αποβάλει η εκκλησία γιατί έπεσες σε μια τέτοια αμαρτία.
Αν και πιστεύω στην περίπτωση των εκτρώσεων που χρησιμοποιούνται αντί πρόληψης ή αποχής χρειάζεται μια αυστηρότερη αντιμετώπιση τέτοιας αμαρτίας.
Πρόκειται για δολοφονία άλλου ανθρώπινου όντος έστω κι αν ο νόμος τα έχει κάνει εδώ σαλάτα.
Από το ζευγάρι αλλά και από αυτόν που κάνει την έκτρωση του εμβρύου, της ανθρώπινης ζωής.
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα