Κυριακή, Μαρτίου 23, 2008

Πορνεία στράικς μπάκ.


Στό βλόγ τού τουκιθεμπλόμ πληροφορήθηκα γιά μιά σπουδαία παρέμβαση ενός ηλεκτρονικού δικηγόρου:

Αν πείτε μια γυναίκα πουτάνα, έχει δικαίωμα να σας σύρει στα δικαστήρια και να πληρώσετε σοβαρές αποζημιώσεις. Αν το πει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος σε εθνικό τηλεοπτικό δίκτυο, για όλα τα ανύπαντρα -"ορθοδόξως"- ζευγάρια δεν τρέχει κάστανο.


Ω λαλά! Πώς δέν τό είχαμε σκεφτεί άραγε; Έλα μου ντέ! Βεβαίως, δέν μάς φανερώνει τί θά κάνη, απλώς τά «άν» συναγωνίζονται σέ ύψος τίς σοβαρές αποζημιώσεις. Αναφέρει μιά αναιδέστατη συμπεριφορά τής εκκλησίας καί μάς αφήνει νά αναλογιστούμε πόσο θρασείς είναι οι τύποι μέ τά μαύρα.

Κατ’αρχάς η παρομοίωση αυτή βρίθει λαϊκισμού. Η Ιερά σύνοδος απευθύνεται ΜΟΝΟΝ στούς άς πούμε ενσυνείδητους χριστιανούς ορθόδοξους, σέ όσους θίγονται, σέ όσους πειράζονται, σέ όσους επί πόνου παίρνουν τυχόν αρνητική στάση τού δόγματος καί τού ιερατείου απέναντι στήν καθημερινότητά τους. Είναι κάτι σάν τόν αφορισμό. Ο πάσα ένας, μή χριστιανός ών, τό πιό πιθανό πού θά πράξη όταν κάποιο ιερατείο τόν «αφορίση», θά είναι νά κάνη αέρα στό ίσως ιδρωμένο όσχεό του. Μέχρι εκεί θά φθάση ο προβληματισμός του γιά τήν αποβολή από ένα κλάμπ στό οποίο ρέ αδερφέ, δέν γουστάρει νά μετέχη! Κάποιος πού θέτει εαυτόν εκτός ενός χί«ποιμνίου» δέν τόν αφορούν κάποιες μεταφυσικές παρόλες οι οποίες ρυθμίζουν (καί) τήν καθημερινότητα αυτού. Ο παπάς αποκαλώντας πόρνη τήν χί γυναίκα, δέν ισχυρίζεται ότι βγαίνει στό κλαρί. Απλώς τονίζει ότι βάσει τού δόγματος - ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΙΩΝΕΣ – γαμήσια πρίν από τόν γάμο είναι μιά ανήθικη, πορνική, εξωλεστάτη συμπεριφορά κλπ κλπ κλπ.

Κάτι τόσο απλό μά τρομερά δυσανάλογο τό σούσουρο όπερ δημιουργήθη στά πέριξ.

Γιατί τόσο σούσουρο λοιπόν;

Η καί καλά αναφορά τών προσβολών όπως διατυπώνεται από τόν elawyer γίνεται διότι έχει καλλιεργηθή προσφάτως ζήλος ζηλευτός, πρέπει νά χυθή ακόμα περισσότερη χολή εναντίον τής εκκλησίας καί τρέντυ όντες, νά επιδείξουμε αντικληρικαλισμό. Ίσως μάλιστα, κάποιοι από τούς λιγότερο φωτισμένους, νά δαγκώσουν τό τυράκι...

Τέλος πάντων, άς παραδεχθούμε ότι όντως είναι προσβλητικά όλα αυτά. Πρός τί η αδράνεια; Αφήστε τούς πληκτρολογικούς αυνανισμούς, τήν εσωστρέφεια, τήν επίδειξη ατρομήτου πνεύματος στήν βελουτέ πολυθρόνα σας καί κινηθήτε! Άν νομίζη τόσος κόσμος (συνεπικουρούμενος από νομική κάλυψη) ότι προσβάλλεται μέ τό πουτάνα, άς κάνη μιά κάποια αγωγή. Η Ιωάννα Κούρτοβικ π.χ. δικηγόρος, γνωστή ελληναρού, πατριώτισσα 24 καρατίων, γιατί δέν ξεκινά κάτι;

- Εθίγην κύριε πρόεδρα! Μέ είπαν πουτάνα! Καί εγώ ό,τι έχω,τό έχω όχι από πίπες στά σπίτια, αλλά από 16-9-16-5-18 στά δικαστήρια!

* Η ανάγκη σχολιασμού αυτού τού γραπτού τού elawyer ίσως καί νά εξέλιπεν μιάς καί νομίζω ότι κάποιος μάς κάνει πλάκα. Δυστυχώς έχει παρέλθει καιρός πολύς, δέν θυμάμαι λεπτομέρειες, όμως νομίζω ότι στό βλόγ αυτό, εντελώς σοβαρά, κάποτε, στοιχειοθετείτο ένας γεμάτος επαγγελματική ορολογία καί στόμφο, λόγος γιά τό ότι είναι παράνομο/παράτυπο τό νά έχης ενεργοποιήσει κάποιες επιλογές κάποιου σάιτ. Πιό συγκεκριμένα, εγκαλούσε ο elawyer όσους είχαν – άν θυμάμαι καλά - (α) κλειστά σχόλια (β) ανοικτά μόνο σέ εγγεγραμμένους χρήστες (γ) moderation σέ όλα τά εισερχόμενα. Επεκαλείτο καί κάποιες νομολογίες μάλιστα... Στό τέλος δημιουργούσε μιά μικρούλα τύψη σέ όποιον ανήκε σέ μιά έκ τών παραπάνω κατηγοριών, γρήγορα όμως έπεφτε γέλιο καθότι κάργα ιλαρό τό όλο ζήτημα!

15 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω μαζί σου. Όντως, το συγκεκριμένο δόγμα θεωρεί τις σχέσεις που δεν έχουν ευλογηθεί από θρησκευτικό γάμο, "πορνεία". Και καλά κάνει και δικαίωμά τους είναι. Ποιος είμαι εγώ να τους κρίνω -από τη στιγμή που θεωρούσα τον Καστίγιο υπόδειγμα καλού παιδιού στα ελληνικά γήπεδα;

Πάμε τώρα και στις απορίες:

1. Γιατί δεν βγαίνουν οι εθνοσωτήρες των ειδήσεων να το πουν καθαρά το παραπάνω; Φοβούνται μη φανεί απαρχαιωμένο το δόγμα και χάσουν τα θέματα στα κανάλια;

2. Στους "δεκάδες αιώνες" της ύπαρξης της συγκεκριμένης άποψης να επισημάνω πως θα πρέπει να αναφερόμαστε στην κωδικοποίηση (κατά άλλους ξέσκισμα) της χριστιανικής θρησκείας από τον Παύλο. Κανένας από τους πρώτους ευαγγελιστές δεν είχε πει τέτοια πράγματα.

3. Η Κούρτοβικ και ο οποιοσδήποτε νορμάλ δικηγόρος είναι ατυχή παραδείγματα. Γιατί ξέρουν οτι αν δεν εκφέρει κάποιος συκοφαντική άποψη εναντίον σου δεν στοιχειοθετείται αδίκημα. Πάει να πει -κι εγώ λέω οτι οι Έλληνες είναι σκουλήκια διμούτσουνα που βρωμίζουν τη γη με την ύπαρξή τους. Εσύ ως Έλλην δεν μπορείς να μου κάνεις μήνυση γιατί δεν αναφέρθηκα σε σένα προσωπικά. Αναφέρθηκα σε ένα γνώρισμα που σε διακρίνει και για την οποίο δεν απαγορεύεται να έχω άποψη. Άρα δεν σε έθιξα. Ούτε σου προκάλεσα κάποια βλάβη -λόγω των παραπάνω. Κατανοητό;

3. Δεκτή η άποψή σου οτι η Σύνοδος απευθύνεται μόνο στους πιστούς της, αλλά, τι δουλειά έχει τότε να ασχολείται με θέματα που δεν είναι της αρμοδιότητάς της; Δεν ξέρουν οι πιστοί οτι μόνο ο γάμος που τελείται από την ίδια την εκκλησία αναγνωρίζεται από αυτήν; Πρέπει να τους το βγάλουν σε αφίσσα κιόλας; Αν η Σύνοδος έχει δικαίωμα να εκφράζει γνώμη επί παντός, το ίδιο δικαίωμα έχουν και οι μη ανήκοντες στο ποίμνιο να απαντούν στις απόψεις της Συνόδου. Και ενίοτε να κράζουν.

24/3/08, 11:12 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger oistros είπε...

Αυτό ήταν απολαυστικό, τέκνο μου. Άσε που μοιάζει με "σύνδεση με τα προηγούμενα επεισόδια". Δηλαδή, έτσι σου ρθαν οι τυψεις κι άνοιξες την "περατζάδα";
Υ.Γ. Να δεις που την Κασσιανή όπου να 'ναι θα την αποσύρουν εντελώς. Χαλάει το image της ορθοδόξου αντιλήψεως.

24/3/08, 12:47 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

1. Έλα ντέ.. Εγώ νομίζω ότι ψήνεται καμιά μπομπάτη αύξηση σέ κάνα τιμολόγιο τής ΔΕΗ π.χ.

2 Πάντως θέλω νά αναφέρω ότι οι ευαγγελιστές διατυπώνουν άλλες απόψεις περισσότερο συνοφρυωμένες κι από τίς εντελώς αυστηρές τού Παύλου.

3. Μότορ, η αναφορά μου στήν Κούρτοβικ καί γενικώς στήν προτροπή ακτιβισμού έκ μέρους τών θιγομένων γίνεται (όπως καί όλο τό πόστ μου) – μήν ξεχνάς – ορμώμενο από τό e-lawyer. Εκεί γράφει:

Η Δ.Ι.Σ. πρέπει να κληθεί από θεσμικά όργανα και να λογοδοτήσει για τις συγκεκριμένες ανυπόστατες και προσβλητικές δηλώσεις τις, οι οποίες επιπλέον καλλιεργούν το μίσος και "νομιμοποιούν" τις αθέμιτες διακρίσεις και το ρατσισμό στην ελληνική κοινωνία.


4. Αναφέρεσαι στά κηρύγματα από άμβωνος; Άποψη εκφέρει τότε. Όπως καί τώρα. Καί στίς δύο περιπτώσεις. Δέν ξεκίνησε π.χ. ο Άνθιμος νά κόβη κλειτορίδες ή νά κουρεύη τάς αμαρτωλάαααας! Καί βεβαίως άποψη (σεβαστή καθόλα) εκφέρουν καί οι μή ανήκοντες στό ποίμνιο• προβλέπεται δέ νά είναί οξεία...

ΥΓ Αφ’ης στιγμή ο Καστίγιο έκανε κωλοδάχτυλο μέσα στήν λεωφόρο, νομίζω ότι άγιο παιδί θά έπρεπε νά τό χαρακτήριζες! Τί καλό παιδί καί φλωριές τώωωρα!

24/3/08, 1:10 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Οίστρε έχει φάση τό ζήτημα. Σέ λίγο θά ζητάν ότι θά πρέπει νά ρωτάται ο θείος τών Ξηρών γιά τό πώς πρέπει νά φέρεται η εκκλησία.

24/3/08, 1:12 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Από τον σχετικό ιστοτόπο: δηλώνει, ότι είναι παντελώς αδύνατο να συγκατατεθεί στο διαμορφούμενο Νομοσχέδιο «Σύμφωνο Ελεύθερης Συμβίωσης», η εφαρμογή του οποίου υποθάλπει και νομιμοποιεί βαρύτατα ηθικά αμαρτήματα και το οποίο σε περίπτωση εφαρμογής θα αποτελέσει καταστροφική βόμβα στα θεμέλια της χριστιανικής οικογενείας και όλης της ελληνικής κοινωνίας.
H ΔΙΣ δηλώνει ότι το σύμφωνο είναι βόμβα στα θεμέλια όλης της ελληνικής κοινωνίας. Επειδή δεν είναι χριστιανορθόδοξη όλη η ελληνική κοινωνία, τότε -εμείς οι θύραθεν- παρακαλούμε τους παπάδες να περιορίζουν τα σχόλιά τους στο χριστεπώνυμο πλήρωμα και να ασχολούνται με την πορνεία την οποία ευλογούν στους γάμους συμφέροντος και με την πορνεία των χριστιανών που έχουν προγαμιαίες σχέσεις.

24/3/08, 2:43 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Η Ιερά σύνοδος απευθύνεται ΜΟΝΟΝ στούς άς πούμε ενσυνείδητους χριστιανούς ορθόδοξους, σέ όσους θίγονται, σέ όσους πειράζονται, σέ όσους επί πόνου παίρνουν τυχόν αρνητική στάση τού δόγματος καί τού ιερατείου απέναντι στήν καθημερινότητά τους. Είναι κάτι σάν τόν αφορισμό. Ο πάσα ένας, μή χριστιανός ών, τό πιό πιθανό πού θά πράξη όταν κάποιο ιερατείο τόν «αφορίση», θά είναι νά κάνη αέρα στό ίσως ιδρωμένο όσχεό του. Μέχρι εκεί θά φθάση ο προβληματισμός του γιά τήν αποβολή από ένα κλάμπ στό οποίο ρέ αδερφέ, δέν γουστάρει νά μετέχη! Κάποιος πού θέτει εαυτόν εκτός ενός χί«ποιμνίου» δέν τόν αφορούν κάποιες μεταφυσικές παρόλες οι οποίες ρυθμίζουν (καί) τήν καθημερινότητα αυτού.
Δεν συμφωνούμε επ' αυτού. Εγώ δεν είμαι μουσουλμάνος αλλά αξιώνω να καταργηθούν οι διακρίσεις σε βάρος των γυναικών που απορρέουν από το Ισλάμ, όπως π.χ. η υποχρεωτική περιτομή γυναικών.
Με την ίδια λογική αξιώνω από την Εκκλησία των Χ.Ο. να πάψει να αποκαλεί πουτάνες και πόρνους όσες/-ους χριστιανές/-ούς έχουν προγαμιαίες σχέσεις και εν προκειμένω όσους παντρεύονται με πολιτικό γάμο, σύμφωνο κλπ.
Δε θεωρώ πως πρέπει να σωπάσω επειδή η Εκκλησία προσβάλλει την αξιοπρέπεια των μελών της μόνο. Όποτε και όπου πιστεύω ότι θίγεται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να παρέμβω.
Ειδάλλως ας σωπάσω και όταν οι μουσουλμάνοι περιτέμνουν γυναίκες ενάντια στη θέλησή τους, επειδή ...δεν είμαι μουσουλμάνος.

24/3/08, 2:49 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

H ΔΙΣ δηλώνει ότι το σύμφωνο είναι βόμβα στα θεμέλια όλης της ελληνικής κοινωνίας. Επειδή δεν είναι χριστιανορθόδοξη όλη η ελληνική κοινωνία, τότε -εμείς οι θύραθεν- παρακαλούμε τους παπάδες να περιορίζουν τα σχόλιά τους στο χριστεπώνυμο πλήρωμα και να ασχολούνται με την πορνεία την οποία ευλογούν στους γάμους συμφέροντος και με την πορνεία των χριστιανών που έχουν προγαμιαίες σχέσεις.


Τά σχόλιά τους στό ποίμνιο απευθύνονται. Μήν φθάσουμε στό σημείο νά πούμε ότι ο άθεος θά φοβηθή από τήν απειλή... αφορισμού. Ούτε οτι ο παπάς μπορεί νά διακρίνη ποιά νύφη είναι πουτάνα καί ποιός γαμπρός, κουφάλα καί ζίγκουλας.


Δεν συμφωνούμε επ' αυτού. Εγώ δεν είμαι μουσουλμάνος αλλά αξιώνω να καταργηθούν οι διακρίσεις σε βάρος των γυναικών που απορρέουν από το Ισλάμ, όπως π.χ. η υποχρεωτική περιτομή γυναικών.
Με την ίδια λογική αξιώνω από την Εκκλησία των Χ.Ο. να πάψει να αποκαλεί πουτάνες και πόρνους όσες/-ους χριστιανές/-ούς έχουν προγαμιαίες σχέσεις και εν προκειμένω όσους παντρεύονται με πολιτικό γάμο, σύμφωνο κλπ.
Δε θεωρώ πως πρέπει να σωπάσω επειδή η Εκκλησία προσβάλλει την αξιοπρέπεια των μελών της μόνο. Όποτε και όπου πιστεύω ότι θίγεται η ανθρώπινη αξιοπρέπεια θεωρώ ότι έχω το δικαίωμα να παρέμβω.
Ειδάλλως ας σωπάσω και όταν οι μουσουλμάνοι περιτέμνουν γυναίκες ενάντια στη θέλησή τους, επειδή ...δεν είμαι μουσουλμάνος.



Η αναφορά μας γίνεται στό επίπεδο, στήν σφαίρα τής μεταφυσικής. Η κατ’εκκλησία πόρνη, υποτίθεται ότι δέν θά κληρονομήση τήν βασιλεία τών ουρανών. Εάν η ανακοίνωση τής εκκλησίας παρότρυνε τά κατηχητικόπαιδα νά λιθοβολίσουν τίς «πόρνες» ε τότε τό ζήτημα θά άλλαζε. (Συνεπώς θεωρώ άκαιρο τό νά αντιπαραβάλλεται η η βάρβαρη κλειτεριδεκτομή). Η αποδοκιμασία (απλή λεκτική) τής εκκλησίας συνίσταται στήν παράβαση κάποιου κανόνα της. Μέ άλλα λόγια εάν ο διατυπώσας ήταν πιό διπλωμάτης κι άντί πουτάνας έλεγε «ασυνεπής», δέν νομίζω νά δημιουργείτο ανάγκη διαφύλαξης κάποιας αξιοπρέπειας. Ο παπάς (θά τό ξαναπώ) δέν τήν λέει βιζιτού, τήν αποκαλεί (βάσει δόγματος) ασυνεπή σέ κάποιες υποχρεώσεις. Η άθρησκη , απολαμβάνουσα πούτσο σαφώς καί γελάει (καί πολύ καλά κάνει) όταν ο ρασοφόρος τήν αποκαλεί πόρνη.

24/3/08, 3:38 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Τά σχόλιά τους στό ποίμνιο απευθύνονται.
Η ΔΙΣ είπε ξεκάθαρα ότι το σύμφωνο είναι βόμβα στα θεμέλια όλης της ελληνικής κοινωνίας. Δεν περιορίστηκε στο ποίμνιο.

Η αναφορά μας γίνεται στό επίπεδο, στήν σφαίρα τής μεταφυσικής. Η κατ’εκκλησία πόρνη, υποτίθεται ότι δέν θά κληρονομήση τήν βασιλεία τών ουρανών. Εάν η ανακοίνωση τής εκκλησίας παρότρυνε τά κατηχητικόπαιδα νά λιθοβολίσουν τίς «πόρνες» ε τότε τό ζήτημα θά άλλαζε.
Mα και η κλειτοριδεκτομή στην σφαίρα της μεταφυσικής αναφέρεται, θα σου πει ο μουσουλμάνος. Δηλαδή αν ακούσεις έναν ιμάμη να λέει "όσες μουσουλμάνες δε φοράτε τσεμπέρι είστε καραπουτανάρες και θα καείτε στην κόλαση" εσύ θα πεις ότι δεν (πρέπει να) ανακατεύεσαι;
Εγώ θεωρώ αυτήν την ιδεολογική τρομοκρατία απαξίωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και θεωρώ ότι πρέπει να παρέμβω και να καταγγείλω. Θεωρώ ότι ο άνθρωπος είναι σημαντικότερος από οποιαδήποτε θρησκευτική, πολιτική ιδεολογία και καταγγέλλω ό,τι θεωρώ απάνθρωπο.
Στο προκείμενο: αυτή η μαυρίλα που βγάζει το παπαδαριό ξέρεις πόσο ανασταλτική είναι στο να γίνουν αποδεκτά τα ζευγάρια που επιλέγουν το δημαρχείο; Ξέρεις πόσοι παντρεύτηκαν σε εκκλησία επειδή όταν ανακοίνωσαν ότι θέλουν γάμο σε δημαρχείο τους προπηλάκισε η οικογένεια ή η τοπική κοινωνία;
Προσπάθησε να φανταστείς την προκατάληψη και θα καταλάβεις τι εγκληματικές ευθύνες φέρουν οι παπάδες.

24/3/08, 3:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

1. Σαφέστατα.
2. Ε και;
3. Μην ασχολείσαι με τον e-lawyer. Αυτός θέλει να απαγορεύσει μέχρι και το ντιβιντί του Ζαχό. Πουριτανισμός από την ανάποδη.
4. Όχι στα κηρύγματα -στην απόφαση της Συνόδου αναφέρομαι. Εκεί υπάρχει ένα προβληματάκι υπέρβασης των ορίων (πολύ συνηθισμένο από τον Χριστόδουλο), αλλά ανάρμοστο με την δογματική της ορθοδοξίας. Το επισημαίνω -αλλά χέστηκα, έτσι;

Υ.Γ.: Χαίρομαι που συνεννοούμαστε στα περί του εορτολογίου των συγχρόνων αγίων.

24/3/08, 8:54 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Η ΔΙΣ είπε ξεκάθαρα ότι το σύμφωνο είναι βόμβα στα θεμέλια όλης της ελληνικής κοινωνίας. Δεν περιορίστηκε στο ποίμνιο.
Ναί αλλά πουτάνες είπε τίς “προβατίνες” πού γαμιόνται (σίκ) προγαμιαίως.
Βρέ Τ. καί τό ΚΚΕ κάνει λόγο γιά όλη τήν κοινωνία καίτοι κεφάρει τού προλεταρίους μόνον.

Η κλειτοριδεκτομή παρά τήν θέληση αραπίνων λάγνων ερωτιάρων δέν γίνεται νά συγκριθή μέ ένα απλούστατο έπος πτερόεν (καλά τό γράφω;) πουτάνες. (Γι’αυτό έγραψα ότι εάν ετίθετο ζήτημα λιθοβολισμού, θά άλλαζε)

Οι μέν δέν θά χαίρονται τόν έρωτα, οι δέ ίσα ίσα μέ τό πουτάνες μπορεί νά γουστάρουν πιότερο. Μίλα μου βρώμικα κι έτσι.

Mα και η στην σφαίρα της μεταφυσικής αναφέρεται, θα σου πει ο μουσουλμάνος. Δηλαδή αν ακούσεις έναν ιμάμη να λέει "όσες μουσουλμάνες δε φοράτε τσεμπέρι είστε καραπουτανάρες και θα καείτε στην κόλαση" εσύ θα πεις ότι δεν (πρέπει να) ανακατεύεσαι;
Θεωρώ ότι θά κάνω ό,τι έκανα καί τώρα. Τό πουτάνα αφορά αυτήν πού προτίθεται νά αποδεχθή τόν χαρακτηρισμό μιάς καί είναι μέλος τού ποιμνίου...

Εγώ θεωρώ αυτήν την ιδεολογική τρομοκρατία απαξίωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και θεωρώ ότι πρέπει να παρέμβω και να καταγγείλω. Θεωρώ ότι ο άνθρωπος είναι σημαντικότερος από οποιαδήποτε θρησκευτική, πολιτική ιδεολογία και καταγγέλλω ό,τι θεωρώ απάνθρωπο.
Μά βρέ Τ. η τύπισσα στήν οποίαν απευθύνεται τό πουτάνα από πρίν παίζει μέ αυτούς τούς όρους καί έχει αποδεχθεί τήν πιθανότητα ενός πόρνη, όπως καί τήν κληρονομία τής βασιλείας τών ουρανών! Εάν πής ναί σέ στρήπ πόκερ, λίγο πρίν από τό μπόξερ θά επικαλεστείς σεβασμό τής δημοσίας αιδούς;


Μότορ, παίζουμε αυτήν τήν κυριακή, εεεε; Γιά νά δούμε... (ελαφρώς άσχετο, πράγματι)

26/3/08, 12:13 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger τουκιθεμπλομ είπε...

Η κλειτοριδεκτομή παρά τήν θέληση αραπίνων λάγνων ερωτιάρων δέν γίνεται νά συγκριθή μέ ένα απλούστατο έπος πτερόεν
Kαλά, παντρέψου με πολιτικό γάμο και δες πώς θα σε αποδεχτεί ο κύκλος σου. Έπειτα πήγαινε να ζήσεις σε ένα χωριό όπου η επίδραση της Εκκλησίας είναι πολλαπλάσια ισχυρότερη. Εκεί θα δεις γλέντια. Η βία είτε ψυχολογική είτε σωματική παραμένει ΒΙΑ.

το πουτάνα αφορά αυτήν πού προτίθεται νά αποδεχθή τόν χαρακτηρισμό μιάς καί είναι μέλος τού ποιμνίου...
Ωραία και καλά τα λες, αλλά όταν αυτοί οι άνθρωποι έχουν την δύναμη να διαμορφώνουν συνειδήσεις και με αυτόν τον τρόπο να δυσχεραίνουν τη ζωή σου, τότε εγώ θεωρώ πως πρέπει να αντιδράσω. Αν λοιπόν κάποιοι από τους πιστούς υιοθετούν την στάση της ΔΙΣ, τι πιστεύεις ότι θα λένε για μία άθεη που προτίμησε τον πολιτικό γάμο; "Αυτή είναι άθεη, άρα δεν είναι πουτάνα, αν ήταν Χ.Ο. τότε θα ήταν πουτάνα";;;
Ας μη κοροϊδευόμαστε, ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά πώς στραβομουτσουνιάζουν πολλοί όταν πληροφορούνται ότι κάποιος παντρεύτηκε με πολιτικό, είτε είναι ΧΟ είτε είναι άθεος και καλώς ή κακώς η ιδεολογική επιρροή της εκκλησίας είναι τεράστια. Εξάλλου σύμφωνα με την ΔΙΣ πουτάνες είναι και όλες οι ΧΟ που έχουν προγαμιαίες σχέσεις αλλά δε νομίζω να υπάρχει Ελληνίδα ΧΟ που να δέχεται αυτήν την κατηγορία. Ζούμε και οι δύο στην ίδια κοινωνική πραγματικότητα, πιστεύεις ότι οι νεοέλληνες ΧΟ που έχουν προγαμιαίες σχέσεις αποδέχονται τον χαρακτηρισμό πόρνος και πόρνη;

Μά βρέ Τ. η τύπισσα στήν οποίαν απευθύνεται τό πουτάνα από πρίν παίζει μέ αυτούς τούς όρους καί έχει αποδεχθεί τήν πιθανότητα ενός πόρνη, όπως καί τήν κληρονομία τής βασιλείας τών ουρανών!
Βαγγέλη, η ΔΙΣ είπε για ΟΛΗ την ελληνική κοινωνία. Όλη η ελληνική κοινωνία ΔΕΝ είναι ΧΟ.
Πιστεύεις ότι όταν η ΔΙΣ λέει πορνεία τον πολιτικό γάμο και το σύμφωνο οι πιστοί της δεν πρόκειται να στραφούν εναντίον όσων επιλέγουν το δημαρχείο είτε είναι ΧΟ είτε όχι;
Μήπως έχουμε εντελώς διαφορετικές παραστάσεις; Ωραία η θεολογική εξήγηση που μου δίνεις, αλλά σε παρακαλώ, δώσε βάση στην κοινωνική πραγματικότητα, εκτός και εάν πραγματικά δεν έχεις ούτε κατ' ελάχιστο τις ίδιες παραστάσεις με εμένα. Εγώ λοιπόν ακούω αρνητικές επικρίσεις για ζευγάρια που κάνουν πολιτικούς γάμους, χωρίς ο εν λόγω ΧΟ να "ενδιαφέρεται" αν το ζευγάρι είναι άθεο ή όχι. ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ (ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ) ΠΙΣΤΩΝ Χ.Ο. ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ Η ΟΧΙ. Το βάζω σε κεφαλαία γιατί θα ήθελα να αφήσουμε τις θεολογικές ερμηνείες της πορνείας και να επικεντρωθούμε στην κοινωνική πραγματικότητα. Η δική μου εμπειρία από την νεοελληνική πραγματικότητα λέει ότι η Εκκλησία με τον συντηρητισμό της κάνει δύσκολη τη ζωή ακόμα και των άθεων που επιλέγουν να ζήσουν όπως αυτοί θέλουν. Θεωρώ λοιπόν πως η Εκκλησία φέρει μέγιστη κοινωνική ευθύνη και την κατηγορώ όποτε θεωρώ ότι με τη στάση της ρίχνει λάδι στη φωτιά.
Μήπως εσύ έχεις διαφορετικές εμπειρίες και πιστεύεις πως όλα είναι ρόδινα;
Αν είναι έτσι, πάω πάσο, συμφωνούμε ότι διαφωνούμε και τελείωσε. Εγώ δεν ενδιαφέρομαι για θεολογικές ερμηνείες, αλλά για την επίδραση που έχει η Εκκλησία στη ζωή των ανθρώπων, χριστιανών και μη.

27/3/08, 5:27 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Το σωστό να λέγεται είπε...

Κι ο Κάστρο κάνει δύσκολη την ζωή των Αμερικανών που θέλουν να πάνε στην Κούβα για να συμμετάσχουν όπως οι Ευρωπαίοι στην αμαρτία με τις μορφωμένες Κουβανέζες πόρνες σαν νέοι Περικλήδες με αρχαίες Αθηναίες εταίρες αλλά ποιος βασικά φταίει;

Αυτός που θέλει να συμμετάσχει στο σπάσιμο του εμπάργκο αλλά ο νόμος δεν τον ευνοεί, αυτός που έθεσε το εμπάργκο, αυτός που ήταν υπεύθυνος για την επιβολή του εμπάργκο ή ο τύπος και η τηλεόραση που δείχνουν τους Ευρωπαίους ξαπλωμένους με δίμετρες μελαχρινές καυτές μορφωμένες Κουβανέζες μεν αλλά πόρνες δε;

Ο πειρασμός φταίει...

29/3/08, 12:04 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Kαλά, παντρέψου με πολιτικό γάμο και δες πώς θα σε αποδεχτεί ο κύκλος σου. Έπειτα πήγαινε να ζήσεις σε ένα χωριό όπου η επίδραση της Εκκλησίας είναι πολλαπλάσια ισχυρότερη. Εκεί θα δεις γλέντια. Η βία είτε ψυχολογική είτε σωματική παραμένει ΒΙΑ.

Νά παντρευτώ εδώ στό δημαρχείο καί μετά νά πάω σέ ένα χωριό; Θά αποκαλύψω (λέμε τώρα) ότι είμαι δημαρχοπαντρεμένος καί θά τρώω γιούχα. Μπορεί πράγματι νά συμβεί αλλά τί νά κάνουμε;

Ωραία και καλά τα λες, αλλά όταν αυτοί οι άνθρωποι έχουν την δύναμη να διαμορφώνουν συνειδήσεις και με αυτόν τον τρόπο να δυσχεραίνουν τη ζωή σου, τότε εγώ θεωρώ πως πρέπει να αντιδράσω. Αν λοιπόν κάποιοι από τους πιστούς υιοθετούν την στάση της ΔΙΣ, τι πιστεύεις ότι θα λένε για μία άθεη που προτίμησε τον πολιτικό γάμο; "Αυτή είναι άθεη, άρα δεν είναι πουτάνα, αν ήταν Χ.Ο. τότε θα ήταν πουτάνα";;;

Συμφωνώ κι εγώ αλλά πές μου σέ παρακαλώ: Η κυράτσα τής γειτονιάς (τί γειτονιά τώρα λέμε γιά τά δεδομένα τών δήμων μας, αλλά τεσπά) έχει ανάγκη τήν πρόσφατη άποψη τής ιεράς συνόδου γιά νά γίνεται «λωξάντρα»; Τό ψουψουψού είναι κάτι πού πάντα υπήρχε, υπάρχει καί θά υπάρχη. Τό πουτάνα εάν τό πή (πού πολύ αμφιβάλλω ότι θά ήταν τυπική καί δέν θά έχυνε χολή εάν δέν προέκυπτε φάση μέ την ιερά σύνοδο) θά τό πή καί γιά πάμπολλους άλλους λόγους. Αλλά καί πάλι. Άς πούμε ότι η ιερά σύνοδος έκανε όλη τήν ζημιά. «Νά» κι άν ο γείτονάς μου μέ πή πουτάνα, «νά» κι άν δέν μέ πεί. Αφού καλημέρα δέν λέμε μέ τήν κουτσοπόλα τής γειτονιάς! Όσο γιά τά χωριά, δέν νομίζω ότι η γειτόνισσά μου θά περιμένη νά μέ δή νύφη σέ δημαρχείο ώστε νά γίνω πουτάνα στά μάτια της. Η μικρή κοινωνία εκεί , επιτρέπει στό κόσμο νά γνωρίζεται καί νά προϋπάρχη η άποψη.


Ας μη κοροϊδευόμαστε, ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά πώς στραβομουτσουνιάζουν πολλοί όταν πληροφορούνται ότι κάποιος παντρεύτηκε με πολιτικό, είτε είναι ΧΟ είτε είναι άθεος και καλώς ή κακώς η ιδεολογική επιρροή της εκκλησίας είναι τεράστια. Εξάλλου σύμφωνα με την ΔΙΣ πουτάνες είναι και όλες οι ΧΟ που έχουν προγαμιαίες σχέσεις αλλά δε νομίζω να υπάρχει Ελληνίδα ΧΟ που να δέχεται αυτήν την κατηγορία. Ζούμε και οι δύο στην ίδια κοινωνική πραγματικότητα, πιστεύεις ότι οι νεοέλληνες ΧΟ που έχουν προγαμιαίες σχέσεις αποδέχονται τον χαρακτηρισμό πόρνος και πόρνη;

Βρέ είπα ότι τήν αποδέχονται; Είπα ότι γελάει μιά γυναίκα – ακόμα καί ελαφρώς τυπική μέ τό δόγμα – μέ τήν όλη φάση.

Πιστεύεις ότι όταν η ΔΙΣ λέει πορνεία τον πολιτικό γάμο και το σύμφωνο οι πιστοί της δεν πρόκειται να στραφούν εναντίον όσων επιλέγουν το δημαρχείο είτε είναι ΧΟ είτε όχι;

Ξέρεις κάτι; Η ΔΙΣ είπε ό,τι είπε, εντάξει; Πώς εννοείς ότι θά στραφεί ο χί εναντίον τού ψί; Νά είμαστε καλά καί μετά από ωμέγα καιρό νά κάνουμε μιά ανασκόπηση. Στά λέω όλα αυτά διότι πραγματικά δέν μπορώ νά αποδείξω τήν άποψή μου ότι κανείς ζηλωτής δέν πρόκεται νά δακτυλοδείχνη κάποιον δημαρχοπαντρεμένο.

Μήπως έχουμε εντελώς διαφορετικές παραστάσεις; Ωραία η θεολογική εξήγηση που μου δίνεις, αλλά σε παρακαλώ, δώσε βάση στην κοινωνική πραγματικότητα, εκτός και εάν πραγματικά δεν έχεις ούτε κατ' ελάχιστο τις ίδιες παραστάσεις με εμένα. Εγώ λοιπόν ακούω αρνητικές επικρίσεις για ζευγάρια που κάνουν πολιτικούς γάμους, χωρίς ο εν λόγω ΧΟ να "ενδιαφέρεται" αν το ζευγάρι είναι άθεο ή όχι. ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΟΛΛΩΝ (ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ) ΠΙΣΤΩΝ Χ.Ο. ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΓΑΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ, ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ Η ΟΧΙ. Το βάζω σε κεφαλαία γιατί θα ήθελα να αφήσουμε τις θεολογικές ερμηνείες της πορνείας και να επικεντρωθούμε στην κοινωνική πραγματικότητα. Η δική μου εμπειρία από την νεοελληνική πραγματικότητα λέει ότι η Εκκλησία με τον συντηρητισμό της κάνει δύσκολη τη ζωή ακόμα και των άθεων που επιλέγουν να ζήσουν όπως αυτοί θέλουν. Θεωρώ λοιπόν πως η Εκκλησία φέρει μέγιστη κοινωνική ευθύνη και την κατηγορώ όποτε θεωρώ ότι με τη στάση της ρίχνει λάδι στη φωτιά.

Ε καί; Αναφέρομαι στά κεφαλαία; Περιφρόνηση αισθάνονται καί οι πεθερές γιά τίς νύφες, οι υφιστάμενοι γιά τούς προϊσταμένους. Κακώς δημιουργούνται τέτοια συναισθήματα, αλλά τί νά κάνουμε; Τί θά έπρεπε νά πή η εκκλησία κατά τήν γνώμη σου; Πώς θά πρέπει νά διαχειριστεί τό δόγμα της - η διαφύλαξη τού οποίου είναι πολύ σημαντική γιά κάποιους;

1/4/08, 10:53 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Τό σωστό, συμφωνώ. Γενικώς πάντα μάς κάνουν τήν ζωή δύσκολη.

1/4/08, 10:54 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Unknown είπε...

@Το σωστό να λέγεται says:
"Κι ο Κάστρο κάνει δύσκολη την ζωή των Αμερικανών που θέλουν να πάνε στην Κούβα για να συμμετάσχουν όπως οι Ευρωπαίοι στην αμαρτία με τις μορφωμένες Κουβανέζες πόρνες σαν νέοι Περικλήδες με αρχαίες Αθηναίες εταίρες αλλά ποιος βασικά φταίει;"
--------
Στην αγιογραφή γράφει για τις κόρες του Λωτ,που έκαναν σεξ με τον μπαμπάκα τους(έκαναν και παιδιά),την Σάρα που εκπορνεύθηκε 2 φορές από τον Αβραάμ (για τα αγαθά του βασιλιά ρε γμτ), τον Ισαάκ που παραλίγο να σφαγιαστεί από τον μπαμπάκα του, και όλες τις άλλες θηριωδείες τα βλέπεις πιο φυσιολογικά από μια πόρνη;
Αλήθεια οι κουβανέζες είναι μορφωμένες πόρνες; Έχεις πάει και το ξέρεις;Ζήτησες και πτυχίο δηλαδή; Ή μήπως επειδή εσύ είσαι προκατειλημένος -πέραν από αμόρφωτος και ρατσιστής του κώλου-με τους 'κομουνισταί' (καλά το γραψα φασιστάκο; για πες..) τα λες αυτά; Αλήθεια ο Περικλης είχε μπουρδέλο; Γιατί εταίρα ήταν η γυναίκα που είχε δικαίωμα να συνομιλεί με άντρες και ήταν άκρως μορφωμένη γι'αυτό το σκοπό.Μήπως οι αμερικάνες πόρνες είναι κ αυτές μορφωμένες και μιλάνε στα συμπόσιά σας ;
Πού είναι ο πολιτισμός της θρησκείας σας; Οι γκρεμισμένοι ναοί των δωδεκαθεϊστών πάνω στους οποίους χτίσατε τα εκτρώματά σας;
Πού είναι ο χρυσός αιώνας των ορθοδόξων;Τί ώρα θα περάσει να δω αυτό το τρένο; Αν θες να απαλλαγείς από τον πειρασμό κόψε το πουλάκι σου και είσαι μια χαρά.
Πρόσεξε γιατί αυτές τις εντολές της θρησκείας σου δεν τις τηρείς:
1. "μην κρίνεις για να μην κριθείς"
2. "όταν σε χτυπάνε στο ένα μάγουλο γύρνα και το άλλο"
3. "αγάπα τον πλησίον σου"
Και θα πας στο διάολο!

21/4/08, 1:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats