Πέμπτη, Μαρτίου 13, 2008

Ήγγικεν η ώρα...


17 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

Χα, χα! Κάπως έτσι ήμουν όταν με πήγε η μάνα μου στα 3 μου χρόνια για πρώτη φορά σε κουρέα. Είχα ξανθιές μπούκλες και λυπόταν η φουκαριάρα να μου τις κόψει. Ο γέρος, όμως, Θεός σχωρέσει του, θύμωσε. «Για άκου γυναίκα, δεν περίμενα δέκα χρόνια για να δω και τέταρτο θηλυκό στο σπίτι! Αύριο να τον έχεις κουρέψει αγορίστικα». Απαραίτητη εξήγηση: Προηγούνται εμού τρεις αδελφές και μάλιστα με αρκετή διαφορά ηλικίας. Η πρώτη είναι 10 χρόνια μεγαλύτερή μου, γι αυτό και η σχετική αναφορά του πατέρα μου στα χρόνια.
Την επομένη η μάνα μου με πήγε στον κουρέα και όταν με κάθισε σε ένα σκαμνάκι πάνω στην καρέκλα για να φτάνει, γύρισε απορημένος στην μητέρα μου: «Γιατί την κουρεύεται την μπέμπα, καλέ κυρία; Έχει τόσο όμορφα μαλάκια!!!». Μπρέ ουστ, είχε δίκιο ο κύρης μου.

13/3/08, 12:08 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

χαχαχαχαχα!

Μέ τήν ψιλή, μέ τήν ψιλή!

(Φτιάξον βλόγ!)

13/3/08, 3:24 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

μωρέ γιατί το κουρεύετε το μαναράκι;

13/3/08, 5:27 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

(Φτιάξον βλόγ!)

90-100 εκατομμύρια υπολογίζονται τα ενεργά βλογ στον κόσμο. Αν βάλεις την λέξη blog στον google μπορεί να σου βγάλει ίσαμε 1.200.000.000 αποτελέσματα!! Δεν το έχω ελέγξει, αλλά δεν δυσκολεύομαι να το πιστέψω.
Ε, μετά απ' αυτά και αφού υπάρχουν τόσοι πραγματικοί καλλιτέχνες στο είδος, "τι αιτεί η αλώπηξ εν τη εμποροπανηγύρι";; Πού να σας προλάβω όλους, μωρέ;;

Α, δεν μου τα πήρε με την ψιλή, αλλά με την χοντρή, άσχετε :((

13/3/08, 7:12 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Δέν κάθεται καλά, demetrat καί ήταν τό έσχατον μέσον αμύνης. Θά σέ πώ εάν τελικώς τελεσφορήση η νουθεσία.

Homo Cretensis άσε τά σάπια!

13/3/08, 8:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Φειδίας είπε...

Ὡραῖο! :-)

14/3/08, 12:02 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

φτους χαμένο.
και πως κοιμάστε ήσυχοι καλέ μετά από τέτοιο βλέμμα;

14/3/08, 9:50 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Είναι τέλειο τό σκατουλάκι, Καλλίμαχε!

Λές σέ σπίτι μέ πέτ τό λέοντα τής MGM νά έχωμε τέτοια κολλήματα, demetrat?

(έβλεπα τίς σημειώσεις μέ τίς οδηγίες γιά τίς γαρδένιες, μιά απλή ερώτηση: Τό ράντισμα πού έχει πεί, γίνεται μέ χαλκό; Χαλκό θά ρωτήσω από τόν ανθοπώλη;


Καί δεύτερον:

Κάπου λέγαμε γιά τομάτες. Εκεί πού μού συνέστησες καί γιά κάποια λουλούδια πού πολεμάνε τίς αρρώστειες... Πού είναι ρέ γαμώτο εκείνοι οι διάλογοι;)
)

14/3/08, 10:40 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

θα σε στεναχωρήσω αγαπούλα, αλλά θα πρέπει να υποστείς τη φάτσα του Τσίπρα , κάπου εκει στο τελος των σχολίων είναι και τα βουκολικά.

14/3/08, 12:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Το σωστό να λέγεται είπε...

Vangelaka,
Φυτεύω μενεξέδες ανάμεσα στις ντοματιές μου.
Το πιο σημαντικό είναι η ποιότητα του χώματος.
Οι υβριδικές ντοματιές εξαντλούν το χώμα κι αν δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις λιπάσματα πρέπει κάθε 3-4 χρόνια να φυτεύεις κάτι άλλο στο ίδιο χώμα προσθέτοντας την κατάλληλη κοπριά. Την αγοράζεις ή την φτιάχνεις ως επί το πλείστον από τα φυτικά απορρίμματα της κουζίνας (άζωτο), ξερά φύλλα και λίγο ξυλοκάρβουνο (άνθρακα).

Οι περισσότερες ασθένειες χτυπάνε τις ντοματιές, φύλλα ή ντομάτες, όταν δεν τρέφεται σωστά.

Βέβαια δεν είναι πάντα καρποφόρες όσο τις περιμένω.
Χρειάζονται συνεχές πότισμα, κλάδεμα των άχρηστων φύλλων και δέσιμο.

Ενδιαφέρομαι για νέες ιδέες στον κήπο.

Ακης

15/3/08, 1:10 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

μάλιστα Δήμητρα. Σπεύδω.

Άκη, γιά κομποστοποίηση λές, ε; Τό είχα ψάξει καί μού φαίνεται λίαν δύσκολο...

15/3/08, 3:53 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

@ Βαγγέλακα:

"Είναι τέλειο τό σκατουλάκι, Καλλίμαχε!

Λές σέ σπίτι μέ πέτ τό λέοντα τής MGM νά έχωμε τέτοια κολλήματα, demetrat? "


Ρε συ, δικός σου είναι ο μπόμπιρας; Πού να το ξέρω; Να σου ζήσει δικέ μου. Βρε τον άτιμο φατσούλα!!

15/3/08, 7:30 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

:-) Όχι βρέ!

Άτεκνος προσέτι ειμί.

15/3/08, 7:48 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

Κατηφέδες ειναι τα λουλουδια , ανα τεσσερα φυτά , ενας κατηφές.
κατι κιτρινα ζουμπουρλά που βρήκες στο διαδύκτιο.
Κομποστοποιησι κανω εδώ και 3 χρόνια, όπως επίσης χρησιμοποιώ και τη στάχτη απο το τζάκι.
Εκει στην αθήνα είναι μερικά μαγαζιά που εχουν κάδους.
Αμα βρείτε με μεγάλη χωρητικότητα, πεστε μου και μενα, γιατι βαρέθηκα τους πρωτογονισμούς, και θέλω κάδο.
δ

15/3/08, 9:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

@ (άτεκνο) Βαγγέλακα:

"Άτεκνος προσέτι ειμί."

Μα αυτό ήξερα κι εγώ, αφού μάλιστα είχες εκφράσει την επιθυμία να γίνεις ... μάνα!! Τι διάβολο, πρόλαβες και τι σκάρωσες και με λιπάσματα (της Δήμητρας;) το ... ξεπέταξες; Μην τρελαθούμε!! :-)

16/3/08, 7:28 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

αφού μάλιστα είχες εκφράσει την επιθυμία να γίνεις ... μάνα

χαχαχα! Πού τό θυμόσουν ρέ μάστορα!

Demetrat, κατηφές, μάλιστα! Σάς ευχαριστώ!

17/3/08, 10:48 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

Εμένα να μαφήσετε ήσυχη.
Εγω μόνο οργανοπόνικο κάνω.
δ

17/3/08, 11:10 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats