Εκλογές, χρώματα, μέ φρού φρού κι αρώματα... (6)
Ένας σημαντικότατος λόγος νά προτιμηθή η Φιλελεύθερη Συμμαχία είναι η ύπαρξις στίς εκλογικές της λίστες τού Παναγιώτη Δημητρά, εκπροσώπου του Ελληνικού Παρατηρητήριου των Συμφωνιών του Ελσίνκι.
Σοβαρολογώ.
Γνωστός ο βίος καί η πολιτεία τού κου Δημητρά, δέν χρειάζονται περισσότερες συστάσεις. Ο κόσμος τής βλογοσφαίρας (ουχί μόνον) τόν γνωρίζει λίαν καλώς. Η Φιλελεύθερη Συμμαχία δίνει τό στίγμα της, παρουσιάζει τό πεδίο στό οποίο θά κινηθεί μέσω τής επιλογής αυτής. Όχι βεβαίως ότι κάποιες επιλογές στό πρόγραμμά της, ρηξικέλευθες τέτοιες, δέν τό μαρτυρούσαν.
Θεωρώ ότι η Φιλελεύθερη Συμμαχία είναι μιά ορθή επιλογή γιά τόν πολύ κόσμο πού διατηρεί βλόγς, πού κυκλοφορεί στά βλόγς. Γιά τόν μέσο βλόγερ. Ο οποίος αντεθνικίζει/αντεθνίζει, βγάζει καντήλες μέ τόν Χριστόδουλο, μέ τήν φάση τής εκκλησίας, μέ τήν χριστιανική ονοματοδοσία, μέ τήν στρατοκρατία, τήν μή ανοχή, ανεκτικότητα, τήν ύπαρξη θρησκευτικού συμβόλου στήν σημαία τού κράτους, μέ τόν σκεπτικισμό απέναντι στούς μετανάστες, μέ τήν καταπίεση τών μακεδόνων στήν β. ελλάδα, τών τούρκων στήν δυτ. Θράκη, μέ τήν σωβινιστική ιστοριογραφία...
Όλα τά παραπάνω, ευδοκιμούν καί στά καλοκοπρισμένα χωράφια τού ΣΥΡΙΖΑ αλλά καί τού ΚΚΕ. Γιατί λοιπόν ο λεγόμενος χριστοδουλόφοβος νά προτιμήση ΦΙΣ αντί ΚΚΕ; Επειδή η επιλογή τής ΦΙΣ είναι πιό δόκιμη. Πιό δόκιμη διότι στό θέμα τής επιλογής τής οικονομικής θεωρίας, διατηρεί θέση αντίθετη μέ τίς μπολσεβικικές απόψεις περί συγκέντρωσης τού κεφαλαίου, περί κοινοκτημοσύνης τών μέσων παραγωγής, περί αταξικής κοινωνίας κι άλλες αρχιδιές τού 19ου αιώνα. Απόψεις οι οποίες σπρώχνουν τόν όρθιο, τόν εχέφρονα άνθρωπο κατευθείαν πίσω στήν σπηλιά, μετερίζι ενός απώτατου κάποτε. Η ΦΙΣ μέ μιάν ιδιάζουσα ενίοτε στάσι στά οικονομικά, (απέχουσα πάντως από ακραίες ισοπεδωτικές εφαρμογές ερυθρών θεωριών οι οποίες καίτοι απερρίφθησαν, στήν χώρα μας συνεχίζουν καί έχουν οπαδούς) παρέχει μιά πιό σύγχρονη, πιό λογική θέση γιά τόν μέσο βλόγερ ούτινος τά χαρακτηριστικά αναφέραμε παραπάνω.
Εξάλλου ειλικρινείς νά είμαστε! Ποιός από τούς διαπρυσίους αριστερούς τών πέριξ προτίθεται νά απαρνηθή τόν κακό καπιταλισμό καί νά γίνη μέλος κάποιου κολχόζ, εκούσια καί πειθήνια σέ ουρές νά στήνεται γιά νά προμηθευτή προφυλακτικά καί καπνό; Έκ τού ασφαλούς απαγγέλουμε μαρξοτσιτάτα, πουλώντας μούρη καί έκ τού ασφαλούς κριτική από στρογγυλά τραπέζια καθώς στρίβουμε ντράμ αγορασθέντα από τό περιπτέρι τής γειτονιάς στό οποίον η μόνη ουρά πού υπάρχει είναι τών φιαλιδίων ύδατος «Αώος».
Στό επίπεδο τού «υλισμού» διακατεχόμεθα από φιλοκαπιταλισμό, στό «ιδεαλισμού» από αριστερισμό. Γι’αυτό λοιπόν νομίζω ότι η ΦΙΣ είναι η πιό ορθή επιλογή, εκατομμύρια έτη φωτός μακράν τού ΚΚΕ, λίγο λιγώτερο τού ΣυΡιζΑ.
7 σχόλια:
Ο γνωστός Δημητράς, νεοταξικός αρχιλογοκριτής, σκοπιανολάγνος και βιομήχανος μηνύσεων, αφού πρώτα σκίστηκε να σύρει στα δικαστήρια Έλληνα διπλωμάτη επειδή ακριβώς έκανε σωστά την δουλειά του (υπερασπιζόμενος την Ελλάδα στο εξωτερικό) δικάζει αύριο τον Κωνσταντίνο Πλεύρη για το βιβλίο του τελευταίου.
Και καλά, Φιλελεύθερη Συμμαχία δεν είναι οι οπαδοί του Βολταίρου που θα αγωνίζονταν μέχρι θανάτου για το δικαίωμα του ναζιστή Πλεύρη να λέγει και να γράφει την άποψή του; Τς τς, μετά τον «δημοκράτη» Αλαβάνο του «είμαι υπέρ των μικρών κομμάτων, αλλά μόνον αυτών που συμπαθώ εγώ», περάσαμε στην «δημοκρατία» Δημητρά!
Βεβαίως ο Πλεύρης είναι ναζιστής και δεν θα φωνάξουμε, εντάξει, αλλά αύριο ο Δημητράς θα συλλάβει εμάς και κανείς δεν θα έχει μείνει να φωνάξει για εμάς, που έλεγε και ο Μπρεχτ (άλλο ίνδαλμα της Φιλελεύθερης Συμμαχίας).
Ποιοί «νεοφιλελεύθεροι» και τρίχες κατσαρές και Αλαβάνικες; Και ο νεοφιλελευθερισμός ακόμη τους τελείωσε. Και είχαν μερικές ιδέες καλές στην αρχή στα οικονομικά, μερικές από τις οποίες ίσως χρειάζονταν στην Ελλάδα.
Κρίμα όμως. Τον φιλελευθερισμό τον έκαψαν. Θα ακούει σε λίγο φιλελευθερισμό ο Έλληνας και θα τρέχει μακρυά.
Όταν είδαν ότι δεν πούλαγαν τα οικονομικά, το γύρισαν στο «χασίσι, γαμήσι [κατά προτίμησιν gay] κι επιστροφή στην Φύση». Η Φιλελεύθερη Συμμαχία έγινε κάτι σαν Δημοσθένης Βεργής με γραβάτα, στο πιο γιάπικο, πιο gay, αλλά λιγότερο φρέσκο από το πρωτότυπο.
Όταν ούτε αυτό πούλησε, άρχισαν να αναζητούν ελεημοσύνες από τους Δημητράδες και τα Ουράνια Τόξα.
Κρίμα. Πού ήσουν μπλογκονιότη πού 'δειχνες πως θα γινόμουν άλλος...
Φυσικά μερικοί ήταν σκοπιανολάγνοι εξ αρχής, πράγμα που με κάνει να αναρωτιέμαι μήπως οι σχέσεις με αυτούς τους κύκλους είναι στενότερες (αν μπορεί να υπάρξει στενότερη σχέση από την ήδη επισημοποιηθείσα με τον γενίτσαρο Δημητρά).
Παράδειγμα. (Πάρτε πρώτα αντιεμετικό χάπι.)
Ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Fileleftheris Symmaxias είναι ο σκοπιανολάγνος δικηγόρος Libertinos ή Γεώργιος Δ. Μπούρχας.
Γράφει ο ίδιος:
"Σύμφωνα λοιπόν με αυτή την πρώτη και κάτω από διεθνή έλεγχο απογραφή του Χιλμή Πασά, οι ελληνόφωνοι ορθόδοξοι αποτελούσαν μια μειοψηφία, που ανερχόταν μόλις στο 10% του συνολικού πληθυσμού της Μακεδονίας . Το ερώτημα, συνεπώς, για τον κ. Μουζέλη προβάλλει αμείλικτο: Πιστεύει, πλέον, σοβαρά ότι πρέπει να αποκατασταθεί η "αρχική αδικία" και για τη "σλαβομακεδονική απελευθερωτική οργάνωση" στο υποθετικό παράδειγμα του κ. Κωνσταντινίδη;"
Τί καταλαβαίνει κανείς; ότι η Μακεδονία είχε μόνον 10% Έλληνες, αλλά την πήραμε εμείς. Ενώ, πρώτον, πήραμε μόνον το βιλαέτι της Θεσσαλονίκης, από τα τρία βιλαέτια της Οθωμανικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκης, Μοναστηρίου, Κοσσόβου), και χάσαμε το Μοναστήριον στο οποίο επίσης οι Έλληνες υπερτερούσαν των βουλγαριζόντων και σερβιζόντων. Εκτός αυτού, ο δικολάβος (αντιγράφοντας τον σκοπιανό Λιθοξόου), παίρνει όλους τους σλαβοφώνους, βλαχοφώνους κ.ά μη ελληνοφώνους (ή μεικτούς και διγλώσσους) Ρωμηούς ( = Ορθοδόξους Πατριαρχικούς = Ελληνικής συνειδήσεως,
Ελληνοψύχους) (ακόμα και τους "φανατικούς Έλληνες", "γραικομάνους" Μακεδονομάχους σαν τον καπετάν Κώττα!) τους προσθέτει στους Εξαρχικούς βουλγαρίζοντες και τους προσμετρά όλους μαζί ως "σλαβομακεδόνες", θεωρώντας τους... έθνος, αντικείμενο "απελευθερώσεως" από την..."σλαβομακεδονική απελευθερωτική οργανωση"!
Πράγματι, ακριβώς η απογραφή αυτή του Χιλμή Πασά σε όλα τα σοβαρά βιβλία θεωρείται ως τεκμηριώνουσα τα δίκαια της Ελλάδος. Και δείτε πως διαστρέφει τα δεδομένα ο πρακτορίσκος δικολάβος. Τά δεδομένα λοιπόν της απογραφής είναι τα εξής.
(Άσε το άλλο. Μάς κατηγορούν κιόλας αυτοί οι "προοδευτικοί" ότι επιτύχαμε την εθνική καθαρότητα της Μακεδονίας μετά το 1922, εγκαθιστώντας τους πρόσφυγες Μικρασιάτες και εκδιώκοντας τους τούρκους! Λές και το θέλαμε! Άς μάς δώσουν λοιπόν την Ιωνία, τον Πόντο, την Ανατολική Θράκη, την Β. Ήπειρο, το Μοναστήρι και την Κύπρο, να γίνουμε γνησίως πολυπολιτισμικοί!)
---
Αναφέρονται τα στοιχεία και εδώ:
ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ
I) ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗ, ΤΟΥ ΧΙΛΜΗ ΠΑΣΑ, ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, 1904
Για τα τρια βιλαέτια, Θεσσαλονικης, Μοναστηρίου, Κοσσυφοπεδίου:
Μωαμεθανοί: 1.729.000 [οι Τούρκοι υπερβάλλουν ως προς τους μωαμεθανούς, αλλά σημασία έχει πώς μετρούν τους τρίτους: Έλληνες και Βούλγαρους]
Ελληνες: 647.932
Βουλγαρίζοντες: 527.784
Σέρβοι: 167.601
Εβραίοι: 48270
Ρουμανίζοντες Βλάχοι: 30.116
Η κατανομή των Ελλήνων και Βουλγάρων κατά βιλαέτι σύμφωνα με την ίδια στατιστική ήταν:
Βιλαέτι Θεσσαλονίκης: Ελληνες 373.217 , Βούλγαροι 177.317
Βιλαέτι Μοναστηρίου: Έλληνες 261.283 , Βούλγαροι 178.412
Βιλαέτι Κοσσυφοπεδίου: Ελληνες 13.468 , Βούλγαροι 172.055
Το βιλαέτι του Κοσόβου περιελάμβανε το βόρειο και βορειοανατολικό τμήμα της ΠΓΔΜ, το Κόσοβο, το νότιο τμήμα της Σερβίας στα σύνορά της με την ΠΓΔΜ, και το Σατζάκ (βόρεια του Κοσόβου) όπου κατοικούν ακόμη αρκετοί μουσουλμάνοι.
Το βιλαέτι της Θεσσαλονίκης περιελάμβανε την κεντρική και ανατολική ελληνική Μακεδονία, την "βουλγαρική Μακεδονία" δηλαδή ένα μικρό τμήμα της σημερινής Βουλγαρίας στο τριεθνές Ελλάδας-ΠΓΔΜ-Βουλγαρίας, και το νοτιοανατολικό τμήμα της ΠΓΔΜ (ακόμα μικρότερου μεγέθους από το βουλγαρικό) ακριβώς δυτικά της "βουλγαρικής Μακεδονίας"
Το βιλαέτι του Μοναστηρίου περιελάμβανε την δυτική ελληνική Μακεδονία, την ανατολικοκεντρική και νοτιοανατολική Αλβανία (ακριβώς πάνω από το νομό Καστοριάς) και το δυτικό-νοτιοδυτικό τμήμα της ΠΓΔΜ.
Είναι ευνόητο πως παρετέθη η τουρκική στατιστική, κι όχι οι βουλγαρικές ή οι ελληνικές, διότι αλλιώς θα υπήρχε η αντίρρηση πως δεν είναι αντικειμενικές. Η αλήθεια είναι πως καμμία δεν είναι αντικειμενική, ωστόσο τα νούμερα της τουρκικής στατιστικής είναι αντικειμενικότερα, και μάλιστα δίνουν τον ίδιο αριθμό για τους ελληνικούς πληθυσμούς, με τον αριθμό που έδιναν οι Έλληνες (650 χλδ). Επίσης, οι βουλγαρικές στατιστικές χρησιμοποιούν ως κριτήριο την γλώσσα, ενώ οι ελληνικές τη εθνική συνείδηση. Είναι όμως αυτονόητο πως όταν πρόκεται περί
μεικτών ή δίγλωσσων πληθυσμών, τα κριτήρια αυτά ήταν ρευστά και ανακριβή.
[Βλ. την συνέχεια στην αναφερθείσα ιστοσελίδα.]
(Πού να διαβάσετε και τα γλοιώδη μπλογκομηνύματα συμπαράστασης του Μπούρχα στον ισραηλινό στρατό κατά την διάρκεια της εισβολής στον Λίβανο· εκεί ούτε με απελευθερωμένο από την Fileleftheri Symmaxia χασίσι δεν γλυτώνετε το ξέρασμα.)
Τουρκοφάγε, ξέρεις;
Στό συγκεκριμένο πόστ, δέν ήθελα νά στηλιτεύσω κάποιες επιλογές τής ΦΙΣ. (Εξάλλου δέν υπήρχε λόγος· δέν είναι λίγα τά πόστ μου σχετικά μέ τόν αντικληρικαλισμό κάποιων).
Αυτό πού ήθελα ήταν νά αναφέρω ότι μεταξύ ΚΚΕ (καί ΣΥΝ) καί ΦΙΣ, η επιλογή πρέπει νά είναι αναφανδόν υπέρ τής ΦΙΣ.
Όσο γιά τά άλλα, πληρώνουμε τό αβυσσαλέο κόμπλεξ πού δημιουργήθηκε στόν γόνο από τά χρόνια τής χουντικής υπουργίας τού πατρός.
ebilmek I konuşmak?
I umut etmek sen are değil aç
O oikidespotns leei, stn snmaioyla avw de3ia, oti grafei me tovoys kai pveymata.
Paratnrw omws evav tovo kai ka8oloy pveymata
[Me pveyma pavtws, vai, grafei :-) ]
Egw pali dev grafw me tovoys kai pveymata... akoma kai otav exw dia8esimn Ellnvikn grammatoseira.
Av kai yperagapw tnv glwssa moy.
Dioti me tovoys kai pveymata egrafav oi Ale3avdrivoi parakmiakoi.
Oi arxaioi omws oxi. Ta vtaaa!
Ξέρω ποιὸς εἶναι ὁ ἀπὸ πάνω! (Δὲν πιάνουν αὐτὰ τὰ κόλπα!) :-P
Πές βρέ Καλλίμαχε!
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα