Τετάρτη, Απριλίου 19, 2006

Κι απ’τήν αρχή αρχίζω.

Πρέπει νά ήταν ο περυσινός Ιούλιος ή Αύγουστος, όταν έτρωγα φρίκες μπόλικες μέ χωρίς μιά κάποια συναίνεση τού στομάχου μου νά βοηθήση νά τίς περάσω όσο τό δυνατόν ανώδυνα...

Τότες, ένα βράδυ δηλαδή, είδα ένα ποστάκι τό οποίο μού έκανε φοβερή αίσθηση, ταιριαξοκούμπωσε εργοστασιακά σέ εκείνα τά τότε καί πάντα μά πάντα τό θυμάμαι.

Επειδή τό καλοκαιράκι πλησιάζει, επειδής πολλά κάνουν τόν κύκλο τους ενώ άλλα ξεκινούν απ’τήν αρχή νά πληρωθούν, κι άλλα περιμένουν αναψοκοκκινισμένα νά συμβούν (καί θά συμβούν· δέν υπάρχει καμία αμφιβολία περί τούτου) θεώρησα ταιριαστό νά επαναδημοσιευθή κάτι αυγουστιάτικο τού 2005.



- ωστε πιστευες..οτι..αχχ...απλα..ηθελα ..να γραφω...τις ανησυχιες ..μου στα blog ε
- αχ..ναι..ναι ..ποσο ..μμμ ..μ'αρεσε να..σε ..διαβαζω..μμμ ...ναι ...ναιιιιι
- σ'αρεσε ε ..μικρο μου ..ατιμο εσυ!
- αχχχ ναι ..ησουν τοσο ..μμμ..αχχ..προκλητικος ..αναιδης ..ανετος...πιο δυνατα pls..
- πες ..πες μου ..σου αρεσαν τα κειμενα ..μου ..εεε
- ναι.. πολυ ...φαινοσουν τοσο δυνατος..και.αχχ ..συναμα ευαισθητος ...οργισμενοςμ'αναβες ..μικρο μου bloggy ..ποιο δυναταααα ...ναιιι
- πες μου..κι'αλλλα ..κι'αλλαααα ..με τρελαινειςςςς
- καλιεργημενος ..μορ..φωμενος ..μ'ενα λογο ..αχχ ναιι ..
- τι ..τι?
- μμμ ..δεν ειχα αδικο..ναιιι (πιο δυνατα pls) ..ολη αυτη η διαθεση σου..να..μμμ
- ναι ..ναι .. τι?
- να ...φανεις ..να κανεις ..φιγουρα..να..να..με αναβε ...ελαααα ...πιο δυνατααααα

Σημείωση:

Μά είμαι ζώον! Ξέχασα ο κτήνος ν'αναφέρω τήν πηγή μου.

Ο άρτ αττάκ νά'ούμ'!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats