Κυριακή, Οκτωβρίου 09, 2005

Μέγιστα Επιτεύγματα

Τα σαββατιάτικα απογεύματα (κυρίως χειμερινά) μας εύρισκαν σέ σπίτια φίλων.

Μπορεί νά απέχουμε πολύ άπό τότες αλλά αι θυμίσεις είναι ισχυρές.

Μιά άπό αυτές περιέχει έναν εξοντωτικό διαγωνισμό αναφοράς επιτευγμάτων.

-Εγώ έχω κάνει «αυτό»…

-Ναιιιιι; Εγώ έχω κάνει «αυτό» plus 5.

-Τώρα που τό καλοσκέφτομαι, έχω κάνει «αυτό» plus 15.

-Κάτσε, Κάτσε… Ναί… Δέν τό θυμόμουν καλά… Δέν έχω κάνει «αυτό» αλλά «αφτο». Είναι τό καινούριο του μοντέλο ρε… Δέν είναι πλας αλλά μουλντιπλαιντ…

Θυμίζαμε τό ανέκδοτο μέ τους ψαράδες που καταλήγει: «αφού δέν κόβετε τίς μαλακίες, υπερωκεάνιο ήταν!»

Κάποια φορά, ποτέ δέν κατάλαβα γιατί, μας είχε πιάσει κρίση ειλικρινείας.

Ο Ν. (οστις πάντοτε τό γαμουσε τό θέμα δια τερατολογιών) είπε κάτι σεμνό, αληθές, μετριοπαθές.

- Η μάνα μου ξέρει νά λεη την αλφαβήτα ανάποδα. Μέ μιά εύλογη ταχύτητα εεεε;

Ακούγοντας τον, μου έκανε εντύπωση.

Έκτοτε σέ στιγμές μαλακίας, ανίας, σποροφαγιας προσπαθώ νά τό κάνω…

Ενδιαφέρον πράγμα τό αλφάβητο.

Περισσοτερον δε, η αλφαβητική σειρά.

Κι ακομη πιοτερο, πιοτεστερο δηλαδης, η καταστρατήγησις αυτής ένεκα κάποιων αξιολογημένων προτύπων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats