Τετάρτη, Μαΐου 18, 2016

τὰ μείνω καὶ τέρμα

Αυτό το “ναι” στις έντεκα το βράδυ που είχατε πει ήταν η πιο δύσκολη απόφαση που είχατε πάρει; Πιστεύατε τότε ότι θα τελείωνε τόσο όμορφα η χρονιά;
«Είμαι άνθρωπος του ποδοσφαίρου, με γνώσεις όχι μόνο προπονητικές αλλά γενικότερα. Ασχολούμαι, διαβάζω και μ' αρέσει να προοδεύω. Οταν έφυγε ο Δέλλας και με φώναξε ο Ντούσκο του είπα ότι “δεν την έχω δουλέψει την ομάδα, είναι δύσκολο” και του είπα “μη μου ξανακάνεις αυτό το πράγμα, είναι ψυχολογικό το βάρος”. Τώρα, έντεκα το βράδυ γυρνώντας από την ακαδημία αργά, χτυπάει το τηλέφωνο και ο Ντούσκο μου λέει “έφυγε ο Πογέτ, έλα στο ξενοδοχείο”. Του είπα “δεν μπορώ”. Και ο Ντούσκο απάντησε ότι “δεν με ενδιαφέρει” και μου έκλεισε το τηλέφωνο».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats