Σάββατο, Νοεμβρίου 17, 2012

ἔξω αἱ ΗΠΑ


Ἡ Ἀντιπρύτανης τοῦ Πολυτεχνείου, Ταῦ Μωροπούλου, σχολιάζοντας δηλώσεις τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς γιὰ τοὺς νεκροὶ τοῦ Πολυτεχνείου, διατυπώνει κάτι πολὺ ἐπιστημονικό:

«Τὴν ἱστορία δὲν θὰ τὴν ξαναγράψῃ κανεὶς»

Παρὰ τὸν μεστὸ ἀφορισμό τῆς ἐπιστήμονος, καὶ ἐν ἀγνοίᾳ της φαντάζομαι, μιὰ ἔρευνα ἐν ἔτει 2012 τοῦ Ἐθνικοῦ Ἱδρύματος Ἐρευνῶν γιὰ τοὺς νεκροί, 39 χρόνια μετὰ ἀπὸ τὰ γεγονότα, βγῆκε στὴν δημοσιότητα.

Ἡ ἔρευνα ἔχει τίτλο αὐτοὶ εἶναι οἱ νεκροὶ τοῦ πολυτεχνείου, ἀναθεωρώντας, ξαναγράφοντας, συμπληρώνοντας, τὰ ὅσα ἔχουν γραφτεῖ, εἰπωθεῖ, θρηνευτεῖ ὅλα αὐτὰ τὰ ὄχι καὶ λίγα, χρόνια. Κυρία Μωροπούλου, δὲν εἶναι μόνον ἡ ΧΑ ποὺ τὰ ξαναγράφει!

Δὲν ξέρω πῶς ὁ Μιχαλολιάκος ἔθιξε τὸ θέμα τοῦ Πολυτεχνείου, ἀλλὰ ἡ ἄκρα Δεξιὰ ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια, δὲν ἀρνεῖται συλλήβδην τὸ θέμα νεκροί, οὔτε πιστεύει πὼς πανηγύρι τῆς Ἁγίας Βαρβάρας χῶρα ἔλαβε τότε στὴν Πατησίων. Ἀλλὰ στέκεται κριτικὰ ἀπέναντι στὶς μαλακεῖες περὶ ἑκατοντάδων νεκρῶν, περὶ λόγῳ ταραχῶν, πτώσης τῆς χούντας, περὶ νεκρῶν στὸν χῶρο ἐντὸς τοῦ Πολυτεχνείου κλπ.

Μὰ θὰ μὲ πῇς, ἔχει σημασία ἂν κάποιος σκοτώθηκε μέσα στὴν αὐλὴ τοῦ ἱδρύματος ἢ στὴν Μάρνη, στὴν τρίτης Σεπτεμβρίου ἢ ξέρω γὼ ποῦ ἀλλοῦ;

Προφανῶς δὲν ἔχει, ἀλλὰ ὅταν στὰ χρόνια τοῦ 80, στὰ σχολειὰ γινόταν μαζικὴ προπαγάνδα γιὰ τοὺς φοιτητὲς ποὺ μεταξὺ ἀπείρων ἄλλων πολτοποιήθηκαν ἀπὸ τὸ τὰνκ ποὺ ἔριξε τὴν πύλη (ὄχι ἀκριβῶς πολτοποιήθηκαν λοιπόν· πάθαν κάτι σὰν τὸ βραστὸ αὐγὸ ἀπὸ τὸ μεταλλικὸ ἐργαλεῖο στὰ σαντουιτσάδικα ποὺ ῥοδέλα γίνεται-ὄχι τὸ ἐργαλεῖο, τὸ αὐγὸ) ποὺ ὅταν ὀδυρμικὰ τραγουδιότανε στὰς σχολικὰ γιορτάς, τὸ ἐπέσατε θύματα ἀδέλφια ἐσεῖς ἔτσι σλώου ποὺ πάει Μπάρρυ Γουάιτ καὶ τὰ ῥέστα καὶ μηνγουάιλ ἀκουγόσαντε ὀνόματα νεκρῶν καὶ «νεκρῶν» καὶ ἐπὶ τρία καὶ τέσσερα λεπτὰ ἀκουγόντουσταν ὀνόματα, μὰ ποῦ χωρᾷ ὅλος αὐτὸς σακὴς ὀνομάτων τότε δὲν γαμιέστε;

Ἁπλὰ ἁπλούστατα ἄλλη χάρη ἔχουν οἱ ξέρω γὼ 18 πόντοι κι ἄλλη, οἱ 8-9! Ὁπότε τυχὸν ὑπερβολὲς (ὅπως π.χ. κάτι φετινὰ τιτλάκια σὲ ἄρθρα γιὰ τὸν φωτορεπόρτερ ποὺ τράβηξε τὸ ἄρμα: «Ο άνθρωπος που απαθανάτισε τους ήρωες που νίκησαν τον φασισμό») εἶναι ξεκάθαρο γιατί συμβαίνουν, ἄλλωστε ποιός ξεχνᾷ τὸν χαβαλὲ μὲ τὴν Ἠλένια;


7 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Γιατί -8 με 9 νεκρούς έβγαλε η έρευνα του ΕΙΕ; Άσε που, με μια ματιά που έριξα, απλώς επαναφέρει το πόρισμα Τσεβά, πάνω-κάτω.

Οι Χ.Α.χαμίκοι αρνούνται ΣΥΝΟΛΙΚΑ τους νεκρούς του Πολυτεχνείου -μάλλον του χρόνου θα μας μιλήσουν για τους νεκρούς αστυνομικούς που έφερε η αχαλίνωτη βία των φοιτητών. Αλλά γενικώς, όπως έχουμε ξαναπεί, το όλο θέμα του αριθμού των νεκρών και του που σκοτώθηκαν είναι βλακώδες.
Έχει καμιά διαφορά για σένα δηλαδή αν τους έλιωσε το άρμα, ή τους έφαγαν ελεύθεροι σκοπευτές, ή τους σκοτώσανε στο ξύλο στην ΕΣΑ; Κι έχει διαφορά αν ήταν 8 ή 80 ή 800; Δηλαδή με 8 νεκρούς θα τους δίνανε παράσημο αυτοσυγκράτησης στους χουνταίους;

19/11/12, 4:13 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

ἄν ἀρνοῦνται καί ἔναν νεκρό, τότε πραγματικά εἶναι προβοκάτορες, δέν γίνεται τόση μαλακία. τὸ νούμερο κάνει διαφορά, δὲν σὲ σοκάρει τὸ ὅτι 6 ἑκατομμύρια ἑβραῖοι χάθηκαν στό βοῦ π.π.;
Κάνει λοιπόν, διαφορά γι'αὐτό καί ἡ δημοκρατία, ἔπλεξε ἔτσι τόν μῦθο του, διδάσκοντας στά παιδιά τόσα ψέμματα, μᾶλλον ὄχι· τόσες πίπες!

24/11/12, 3:14 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Εντάξει -κι αν δεν ήταν 6 μύρια και ήταν 5,5 ή αν ήταν 600 χιλιάδες, τι αλλάζει;
Δεν έπλεξε καμιά δημοκρατία (που δεν υπάρχει δηλαδή) κανέναν μύθο του Πολυτεχνείου. Το μύθο τον έπλεξαν όσοι ήταν "και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ" προκειμένου να χωθούν κι αυτοί στην αντιχουντική αντίσταση. Οι συμμετέχοντες στο Πολυτεχνείο και οι τότε φυλακισμένοι δεν θυμάμαι να είπαν ποτέ ανιστόρητες παπαριές.

26/11/12, 9:59 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Ἐγὼ πάντως νομίζω ὅτι ἡ δημοκρατία ποὺ γεννήθηκε στὸν ὅρκο τοῦ Καραμανλῆ ὑπὸ τὸ ἐρωτικὸ βλέμμα τοῦ Γκιζίκη, χρειαζόταν ἕνα κάτι ὡσὰν τὸ Πολυτεχνεῖο. Σύμβολα, ἥρωες κι ὅτι θεμελιώνει ἄντριεμα καὶ περαιτεροποίηση.

2/12/12, 10:07 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Όχι η δημοκρατία, αλλά το πολίτευμα που γεννήθηκε μετά την πτώση της χούντας (το οποίο δημοκρατία δεν το λες!)
Σύμβολα και ήρωες χρειαζόταν δηλαδή ο Τριανταφυλλίδης για να πατήσει πάνω τους και να διώξει τον Κοκό και ηρωικό καμουφλάζ χρειάζονταν οι δεξιοί που είχαν συνεργαστεί αγαστά με τη χούντα. Και η κάλυψη των συνεργατών της χούντας συνεχίστηκε για χρόνια, ας μην ξεχνάμε, μέχρι τον Παπαντρέα που έκαψε τους φακέλλους της Ασφάλειας (άρα τα αποδεικτικά στοιχεία).

Αλλά γιατί για τις πουστιές των δεξιών κατηγορείς τους αριστερούς -αυτό δεν το πιάνω αδερφέ μου!

3/12/12, 9:55 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

γιατί μωρέ, δὲν ἐκμεταλλεύτηκε ἠ Ἀριστερὰ τὸ πολυτεχνεῖο;

28/12/12, 11:29 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Ποια αριστερά γιατρέ μου; Η κοινοβουλευτική, αυτή δηλαδή που ξεκίναγε από Πασόκ και έφτανε μέχρι ΚΚΕ με μια ενδιάμεση στάση στο εσωτερικού;
Αν η ερώτησή σου είναι κατά πόσο η κατ΄όνομα Αριστερά εκμεταλλεύτηκε τον μύθο του Πολυτεχνείου να συμφωνήσω μαζί σου οτι του γάμησε τα πρέκια.
Η πραγματική αριστερά (που ξεκίναγε από τα γκρουπούσκουλα των Μαοϊκών και έφτανε μέχρι τους Αναρχικούς) έτρωγε ξύλο σε κάθε επετειακή πορεία όπως ακριβώς της συνέβη και τις μέρες του Πολυτεχνείου, όταν, κατά δήλωση Μίμη Ανδρουλάκη: "μπήκαμε και καθαρίσαμε το χώρο από όλους αυτούς τους καιροσκόπους -τους μαζέψαμε και τους κλειδώσαμε στα υπόγεια του ιδρύματος". Για να τους βρει μετά έτοιμους η ΕΣΑ και η Ασφάλεια -έτσι;
Όπως καταλαβαίνεις, υπάρχουν κάποιες κεφαλαιώδεις διαφορές εδώ πέρα κι όταν τα κάνουμε όλα ίσωμα απλώς χάνεται η μπάλα.
Υ.Γ.: Ψάξε λίγο, για παράδειγμα, τον ρόλο τού Βερνίκου (αυτού που είχε την ναυτιλιακή μετά στον Πειραιά -ενός δεξιού δηλαδή) σε αντιστοιχία με τον ρόλο του Τζουμάκα τις μέρες εκείνες των καταλήψεων (Νομική, Πολυτεχνείο) και θα κατανοήσεις τη θέση μου.

28/12/12, 12:56 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats