Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010

πάει ἡ γαλερίτσα μας!

Ἀλὶ ἀλὶ καὶ τρὶς ἀλί! Πάει ἡ Γαλέρα τοῦ Τσίριζα! Ἔκλεισε, μὴ δυνάμενη νὰ ἀντιμετωπίσῃ φουρτουνοειδῆ οἰκονομικὰ προβλήματα καὶ ξώκειλε σὲ ἀφιλόξενα πόστα μὲ τὴν Σκύλλα καὶ τὴν Χάρυβδη νὰ τῆς κλείνουν τσαχπίνικα τὸ μάτι!

Αὐτὰ παθαίνεις ὅταν οἱ ὁπαδοί σου δὲν ὁμιλοῦν ἑλλήνικος!

Γρήγορα συντρόφια! Γρήγορα, ταχύρρυθμα φροντιστήρια ἑλληνικῶν στοὺς λαθρομετανάστες μπὰς κι ἐπανακάμψῃ ἡ γαλέροθεν ἄφατος σοφία ποὺ θαλερὰ φώτιζε αὐτὸ τὸ πέτρινο στήν μεσόγειο ἀκρωτήρι!

10 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Του Ζύριζα ήταν η Γαλέρα; Έχω αιώνες να διαβάσω τεύχος της, αλλά παλιότερα δε μου φαινόταν και τόσο ΚΚΕεσ. Δεν ξέρω...

Πάντως μια εποχή ήταν ωραίο έντυπο, θα σου άρεσε ΑΝ τη διάβαζες.

Υ.Γ.: Εσύ γιατί χαίρεσαι δεν το κατάλαβα... Τι διάολο, Συνιστώσα Ρόζα είσαι ή Συνιστώσα Ρούντι για να σε καίνε τα περιοδικά τους;

24/2/10, 10:35 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Δηλαδή θά ἔπρεπε νά λυπάμαι πού ἕνα μέσο ἐπικοινωνίας τοῦ ΣΥΡΙΖΑ κλείνει;

25/2/10, 11:15 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Χμμ, είναι σα να αναρωτιέσαι αν θα έπρεπε να λυπάσαι που ο Βύζαντας Μεγάρων έχασε τον Αργεντίνο παιχταρά Κωλοβρακίνι. Αφού δεν είσαι Βύζαντας Μεγάρων -τι σε νοιάζει; Να πεις οτι σου κλέβουν ψήφους στις εκλογές ή οτι σε ενοχλούν πουθενά... Αλλιώς τι ασχολείσαι βρε παιδί μου; Θα καταλήξεις σαν εκείνους τους αντιολυμπιακούς που πανηγυρίζουν όταν χάνουμε στην Ευρώπη!

25/2/10, 2:41 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger petr είπε...

Καλά ξεκουμπίδια.

26/2/10, 10:25 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

δὲν εἶναι ἔτσι βρὲ μότορ!

1/3/10, 10:50 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Ξέρω 'γω μωρέ Βαγγέλη. Μπορεί και να είναι έτσι και να τρωγόμαστε με τα "των άλλων" για να μη δούμε τα δικά μας, μπορεί και να υπάρχει κάποιος αγώνας -διαγωνισμός -ανταγωνισμός εκεί έξω που μου διαφεύγει...
Απλά μου κάνει εντύπωση το να αδιαφορώ εγώ για τη Γαλέρα που ένα φεγγάρι τη διάβαζα και να ενδιαφέρεσαι εσύ! Μάλλον γέρασα και ξεκούτιανα...

1/3/10, 1:50 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

ντάξει στό πρῶτο σου ἀλλά γιατί νά μήν "χαρῶ" μέ τήν συρρίκνωση μέσου ἑνός σχηματισμοῦ πού πάλευε κατά τοῦ δικοῦ μου μέ ἀπαξιωτικούς χαρακτηρισμούς..;

1/3/10, 10:10 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς γιατρέ μου, έχει μαζέψει ο σχηματισμός σου από όλον τον κοινοβουλευτικό χώρο (εξαιρουμένου του ΚΚΕ μονάχα) και από το 90% των εξωκοινοβουλευτικών (εξαιρουμένων των πουροαριστερών πατριωτών τύπου Καραμπελιά).

Αν είναι να χαίρεσαι κάθε φορά που κάποιος απ΄αυτούς παθαίνει κάτι, στηριζόμενος σε αυτό το κριτήριο, θα καταντήσεις χαζοχαρούμενος, χαχαχαχα.

Υ.Γ.: Δηλαδή να υποθέσω πως όταν κλείσω κι εγώ το μπλογκ μου θα βγάλεις πανηγυρικό ποστάκι αφού κι εγώ μιλάω απαξιωτικά περί του θέματος; Χεχεχε. Ή θα κάνεις επικαιροποίηση σ'εκείνο το παλιό που μου τα έχωνες; Χαχαχαχα -πάντως, σκέφτομαι πολλές φορές οτι αν μέναμε σε εκείνη τη φάση δε θα με είχες να σου σπάω τ΄αρχίδια με σχόλια στα ποστ σου! Καλά λένε να μη μετανιώνεις ποτέ που έβρισες κάποιον -έτσι κι αλλιώς σύντομα θα κάνει κάτι για να το αξίζει! Χαχαχαχα.

5/3/10, 1:22 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Τί νά πῶ ρέ στρέητ μου, ἐσύ σέ λίγο θά μᾶς ζητήσῃς νά γραφτοῦμε συνδρομητές στήν ἐποχή καί στό πρίν!


Καλά λένε να μη μετανιώνεις ποτέ που έβρισες κάποιον -έτσι κι αλλιώς σύντομα θα κάνει κάτι για να το αξίζει! Χαχαχαχα.

ἀτακάρα λέμε! Χαχαχαχαχαχα!

5/3/10, 4:10 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Εγώ πάντως μόνο στη Βαβέλ ήμουνα κάποτε συνδρομητής (γλίτωνα ένα 10ρικο το τεύχος)και δεν το μετάνιωσα.

Κυκλοφορεί ακόμα η Εποχή και το Πριν; Να αυτό σου λέω -σηκώνοντας σχετικά ποστ ανασταίνεις νεκρούς.

Σκέφτηκα να βάλω εισαγωγικά στην ατάκα, αλλά δεν θυμόμουν ποιος την έχει πει -μπορεί λοιπόν να είναι αγνώστου ανδρός μετά μπύρας... χεχεχε.

5/3/10, 7:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats