Τετάρτη, Οκτωβρίου 14, 2009

Ῥόγχος τοῦ θέρους

Καθόμαστε κι ο δυ πτίως τ μαξιλάρια μς νασήκωναν λίγο κα παρόλον τν κλιματισμ μι κρίση πυρετο μς ταλάνιζε.

Κυττο
σα κα κυττοσε χαμηλά, τς δειχνα κε μ μι στάλα λαρότητος τ γράμμα. περίτμητος ν να ψιλον σχημάτιζε τό κάλυμμα τς πόσθης το μορίου μου.

Τ
πιασε τ ψηλάφισε κα (μο) επε γκρέκ! Χαμογέλασε κα σκυψε πάνω του να μετάσχ τς λληνικς παιδείας στρογγυλοποιώντας κα ξεχειλομεγεθύνοντας τ ν λόγ γράμμα. Τ αθεροβάτισε στν παλάμη της κα σταματώντας, γειρε πίσω, πανήλθε στν θέση της πτίως κα χαμήλωσε τ βλέφαρα ποδεικνύουσα μο τ δέοντα.

Στράφηκα σ
ατν λοιπν καθς πειραζόταν κα πειραματιζόταν στ οδαλν κα λμυρόν της μέρος κα ναπέθεσα, φο πρωταγωνίστησα τν λεκάνη μου κα τ σν ατ, κυρίως δ τ μέχρι πρ λίγου φιλολογίας πάνθισμα. κινήθην κα ζήτησα ν παράσχ τ λοστρόγγυλά της μικρον στε ν φανερωθ τ δίψηφο φωνεν ου.

Τ
γιώτα μου κε νάμεσα στ μικρον, τ ποα τ συμμετοχ τν βοηθουσν χειρν της, πώλεσαν τν καλλιγραφία κα καμπυλοσύνη των, ποσυντόνισε τ μεντορικό μου γίγνεσθαι. Κι κείνη μλλον ξαφνικ ρχισε μι περίεργη λαλι μ τ χαρακτηριστικ θο κα δο τς σπανίας. Ο παλάμες της ξακολούθησαν μ αγδαίως νελισσόμενο υθμ τν κίνηση κα πογεγγραμένη μου στ σχεδν τα της μ πεσμον κα λαχταρδες φος στειλε ρκετς τελίτσες κα κόμματα στ πεδίον τς χαρς, μπολιάζοντας τε κα ποτίζοντας μάλιστα, τ λίκνο το προφορικο της λόγου.

4 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger xylokopos είπε...

ώρες ώρες ρε χίπυ μου φαίνεσαι σαν προφήτης θρησκείας που δεν έχει φχιαχτεί ακόμα.

πολυεπίπεδα γαμάτος.

16/10/09, 9:26 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Πού έχεις χαθεί καλέ μου! Θά πάρω τόν αλφόνσο καμιά φορά καί θά σκάσουμε μύτη στά πέριξ σου!

(μερσί γιά τά άλλα, λίγο υπερβάλλετε θαρρώ, λίγο!)

16/10/09, 3:30 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

Εξαίσιον, φίλε μου. Θα παρακαλούσα και για το σχετικό ... βίντεο, αν υπάρχει.

22/10/09, 11:35 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

ὑπάρχει ἀλλὰ ὁ τσάμπας πέθανε κι ὁ γυιός του δὲν αἰσθάνεται καλῶς τελευταίως! :-p

23/10/09, 12:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats