Τρίτη, Μαΐου 05, 2009

κουτή ἰδέα...

Πῆρα μελάνι καὶ χαρτὶ καὶ κάθησα νὰ γράψω

ἔψαξα θέμα γιὰ νὰ βρῶ, ἔψαξα θέμα γιὰ νὰ βρῶ

ἦρθες ἐσὺ στὸ βλέμμα μου καὶ ἔγινες τὸ θέμα μου

 

Τώρα δὲν θὰ ξαναπιάσω πένα καὶ χαρτὶ

ἡ ἰδέα μου νὰ γράψω ἤτανε κουτή...

 

 

Εἶπα νὰ γράψω ὅ,τι βρῶ κρυμμένο στὴν ψυχή σου

κρυμμένο στήν καρδούλα σου, κρυμμένο στήν καρδούλα σου

μὰ μπῆκα καὶ ξαφνιάστηκα καὶ εἶδα πὼς γελάστηκα

 

Τώρα δὲν θὰ ξαναπιάσω πένα καὶ χαρτὶ

ἡ ἰδέα μου νὰ γράψω ἤτανε κουτή...

 

 

Μὲς τὴν καρδιά σου τίποτα, τίποτα μὲς τό βλέμμα

κι ἐγὼ δὲν γράφω τίποτα κι ἐγὼ δὲν γράφω τίποτα

ἀφοῦ δὲν βρῆκα τίποτα ἀφοῦ δὲν βρῆκα θέμα

 

Τώρα δὲν θὰ ξαναπιάσω πένα καὶ χαρτὶ

ἡ ἰδέα μου νὰ γράψω ἤτανε κουτή...

 


ΤΙΠΟΤΑ (1969) Ἄκης Πάνου - Στράτος Διονυσίου

4 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger τέσσερα είπε...

Πιάσε πένα και χαρτί και άσ' τα αυτά!!!!!

5/5/09, 11:40 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

χαίρομαι που σας αρέσει ο Ακης Πάνου.
δ

6/5/09, 7:32 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Δεξιὸς κι ὅλας...

7/5/09, 2:52 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

οι κωδικοί δεν έχουν κατεύθυνση μανάρι μου.Να το ξέρεις αυτό.

7/5/09, 4:48 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats