Τρίτη, Οκτωβρίου 28, 2008

Τό ρουφιανοπροτσές ήρθε καί κάθησε!

Ο σοφός ειδησαρθρογράφος αναφέρει:

 

68 χρόνια μετά τήν εισβολή τού φασισμού στήν Ελλάδα.

 

Δηλαδή, φαντάζομαι πώς ο τύπος αυτός, γιά τήν άνοιξη τού 2003 έγραψε ότι.......

 

«Η δημοκρατία εισέβαλε στό Ιράκ!» ;

 

Ίσως νά είχε υποστηρίξει ότι:

 

«Η δημοκρατία κρέμασε Κυπρίους αγωνιστές!»

 

Μπορεί νά είχε τολμήσει καί:

 

«Ο κομμουνισμός εισέβαλε στό Αφγανιστάν!»

 

‘Ντάξ’ δέν λέω, μέ γειά σου μέ χαρά σου νά είσαι αντιφασίστας. Αλλά όχι καί τόσο γελοία στρατευμένος καί νά κακοποιής τήν αλήθεια! 

16 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

παρόλο που δεν το μπορώ το παραλήρημα του Καργάκου,οφείλω να συμφωνήσω μαζί του σαυτό που ειπε σε πρωινή εκπομπή.
"αντί να καλούνε τους Ιταλούς, και τους γειτονες, Αλβανους, Τουρκους ,και Βούλγαρους οι οποίοι έπεσαν απάνω στο κουφάρι της ελλάδας γιά να αρπάξουν ο,τι μπορέσουν, θα έπρεπε να τιμουν τους καναδούς τους νέοζηλανδούς και τους αυστραλούς που πολέμησαν μαζί μας."
Ίσιωσες τώρα;
δ

28/10/08, 1:26 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ange-ta είπε...

ωωωωω

χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω και ας μην γουστάρω τη φάτσα του πρώην και ας μην συμφωνάμε σε πολλά!

καλη 28η όση απόμεινε.

γειά σου δεμετρατε

28/10/08, 5:22 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Χαχαχα! Ίσιωσα ναί! Κύττα, ειδικά μέ τούς ιταλούς, θεωρώ καλή κίνηση, εξάλλου συγκυριακά ήρθαμε σέ σύγκρουση. Πράγματι όμως η παρουσία νεοζηλανδών οι οποίοι ήλθον από τόν κώλο τής γής γιά νά βοηθήσουν ήταν κάτι μεγαλειώδες. Θά έπρεπε νά τιμηθούν από τήν πολιτεία μας.

Ανζέτα! Άχ! Ο Κώτσος! Νά τρώγω τά κάκαλά τ’!

28/10/08, 5:24 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

απαπαπα πα πα , τι ορεξεις έχετε και σεις οι ναυτικοί!!!
γειά σου αντζετάρα.
δ

28/10/08, 6:35 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Κοίτα, επειδή ο φασισμός είχε εισβάλλει πιο πριν στην Ελλάδα (από εκείνη την 4η Αυγούστου, αν θυμάμαι καλά -γιατί ήμουνα μικρός τότε), καλό είναι να μην γράφονται τέτοιες σάχλες.

Θετική η παρουσία του Ιταλού πρέσβη -μήπως έχει και τα δικαιώματα κανενού Ιταλού αμυντικού γιατί πάσχουμε εκεί πίσω; Αναρωτιέμαι.

29/10/08, 10:03 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger ange-ta είπε...

γειά σου μ/β,

με τις σημερινές εκτροπές του καπιταλισμού, που στη ουσία είναι εκτροπή της δημοκρατίας (δηλαδη τι δημοκρατία, έτσι για να μιλάμε) ακόμα και ο φασιμός μοιάζει σαν ενα αθώο παρελθον σκάνδαλο!

29/10/08, 5:33 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Η εκτροπή του καπιταλισμού ήταν πάντοτε ο φασισμός αγαπητή μου. Αυτά τουλάχιστον ισχυρίζεται η ιστορία.

Καλή σου μέρα.

30/10/08, 9:02 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

Βαγγέλαξ, αυτό το έχω σχολιάσει καμιά δεκαριά φορές. Όταν πηγαίναμε σχολείο, μας μάθαιναν ότι πολεμήσαμε κατά των Ιταλών και των Γερμανών. Μετά την μεταπολίτευση και με την επικράτηση της λέπρας που λέγεται «προοδευτική» αριστερά, άρχισε να κυκλοφορεί και το ανέκδοτο με τον πόλεμο κατά του φασισμού. Παρακυκλοφόρησε, όμως και τώρα λέγεται και γράφεται ολοένα και περισσότερο. Ο λόγος; Ήθελαν να πολιτικοποιήσουν έναν αγώνα καθαρά εθνικό και να παρουσιάσουν τους Έλληνες αγωνιζόμενους όχι κατά του εισβολέως, αλλά του πολιτεύματός του. Η Ελλάδα της 4ης Αυγούστου διδάσκαλος ... δημοκρατίας!!!
Διάβασε κι εδώ.

Το αν ο φασισμός είναι εκτροπή του καπιταλισμού ή της δημοκρατίας, ελάχιστα με απασχολεί. Ο Μεταξάς, πάντως, από τις σημειώσεις του του λεγόμενου "ημερολογίου" του ("τετράδιον σκέψεων" το ονόμαζε ο ίδιος) δεν φαίνεται να ήταν οπαδός του καπιταλισμου, ο Mussolini προερχόταν από τον σοσιαλιστικό χώρο και τέλος, ο Χίτλερ ονόμαζε το κόμμα του εθνικοσοσιαλιστικό.

30/10/08, 12:51 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Τις μέρες που ζούμε, θα έπρεπε να σε απασχολεί το γεγονός οτι ο φασισμός είναι καπιταλιστική εκτροπή. Γιατί, σύμφωνα με τις ιστορικές ενδείξεις η φασιστική προοπτική επανακάμπτει. Τώρα, αν χαίρεσαι γι΄αυτό -δικό σου πρόβλημα. Λέω: ΑΝ.

Ωραίο το αστειάκι περί σοσιαλιστικής προέλευσης του Μουσολίνι και περί εθνικοσοσιαλισμού το Χίτλερ. Εγώ ξέρω άλλο ένα, περί διασύνδεσης χριστιανισμού και σταυροφοριών -τι λες; Μπορούμε να κατηγορήσουμε τη χριστιανική κοσμοθεωρία για τις σταυροφορίες;
Κι ο Τατούλης από το ΕΚΚΕ προέρχεται -τι σημαίνει αυτό; Οτι έχουν καμιά σχέση οι απόψεις του με κομμουνισμό;

Μου αρέσει που χαρακτηρίζεις λέπρα την "προοδευτική" αριστερά -φαίνεσαι τεκμηριωμένο άτομο! Αλήθεια, μήπως η ίαση αυτής της λέπρας θα προέλθει με τον επανεγκλεισμό των διανοητικώνς ασθενών σε κέντρα αναμόρφωσης;

30/10/08, 1:19 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger Nativist είπε...

Στις μέρες που ζούμε μού είναι όλα αδιάφορα, φιλαράκο.
Αν εσύ το βλέπεις "αστειάκι", εγώ βλέπω την πραγματικότητα. Σε όλα τα φασιστικά καθεστώτα υπήρχε κρατικός παρεμβατισμός.

"Αλήθεια, μήπως η ίαση αυτής της λέπρας θα προέλθει με τον επανεγκλεισμό των διανοητικώνς ασθενών σε κέντρα αναμόρφωσης;"

Αφού εσύ είσαι ελεύθερος, τι το ψάχνεις; :)) "Η Ελλάδα είναι ένα απέραντο τρελοκομείο", είχε πει ο Καρ.., Τριανταφυλίδης (μην στενοχωρέσω και τον οικοδεσπότη), μην φοβάσαι. Κυκλοφόρα, μόνο μην οπλοφορείς! :))

30/10/08, 7:42 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger ange-ta είπε...

Κι ο Τατούλης από το ΕΚΚΕ προέρχεται :

ναι;;;;;;

30/10/08, 11:43 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger demetrat είπε...

αντζετα, δεν ξέρω άν ήταν απ το ΕΚΚΕ ή απ την ΑΑΣΠΕ ή απ την ΠΠΣΠ
Πάντως από κείνη τη μεριά μας έρχεται.
δ

31/10/08, 10:19 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger vangelakas είπε...

Αυτά νά βλέπουν οι μαλάκες οι δεξιοί-ακροδεξιοί ψηφοφόροι τής νουδούλας μπάς καί βάλουν μυαλό οι μουρόχαβλοι.

31/10/08, 11:08 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

homo, ο κρατικός παρεμβατισμός δεν συνεπάγεται (και αντιστρόφως) κομμουνισμό. Αντιθέτως, επιδίωξη των κομμουνιστών είναι η κατάργηση του κράτους. Των κομμουνιστών είπα, πρόσεξέ το αυτό.

Από την άλλη πλευρά οι "φιλελεύθερες θεωρίες" τι πρεσβεύουν; Χρησιμοποίηση του κρατικού παρεμβατισμού μονάχα όταν καίγεται ο κώλος τους; Ή πλήρη εξάλειψη του κρατικού παρεμβατισμού; Γιατί, αν είναι έτσι, φίλε μου μόλις την πάτησαν κι ας περάσουν από το ταμείο φεύγοντας να πάρουν το καπέλο τους.

Ευχαριστώ που μου δίνεις θάρρος για να κυκλοφορώ -το χρειαζόμουν αυτό!

Βαγγέλακα, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα οτι ΕΙΔΙΚΑ οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. (βγάλε αυτούς που ψηφίζουν επειδή κάτι τους έχουν τάξει), μιλάω γι΄αυτούς που ψηφίζουν ιδεολογικά ας πούμε Ν.Δ. -αυτά τα άτομα λοιπόν, στο σύνολό τους, κάπου χάνουν. Ξέρω ΄γω; Τύφο είχαν περάσει μικρά; Οστρακιά; Τους βάραγε η μαμά τους; Κάτι έχουν πάντως αυτά τα άτομα -δεν εξηγείται αλλιώς!

31/10/08, 1:29 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger haridimos είπε...

Πάντως για να είμαστε αντικειμενικοί, η 4η Αυγούστου δεν έκανε ντου με τα τανκς καταλαμβάνοντας τα ανάκτορα. Η ίδια η τότε Βουλή της έδωσε το κλειδί στο χέρι, ψηφίζοντας την αυτοδιάλυσή της.

31/10/08, 10:14 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Ακριβώς. Γι΄αυτό κι εγώ περιμένω το ριπίτ -και ελπίζω να επαναληφθεί απλώς σαν φάρσα.

1/11/08, 11:39 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats