Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 01, 2006

Κατάλαβα!

Ε, ναί... Είναι λίγο στό άκυρο νά ασχοληθής σήμερις μέ κάτι άλλο πλήν τής περιπτωσάρας τής αποκαθήλωσης τού Αργύρη Καμπούρη από τά φετιχιστικά οπαδών, αλλά δέν μπορώ νά αφήσω στήν άκρη κάτι πού μού έκανε εντύπωση. Εντύπωση, διότι δέν μού συμβαίνει συχνάκις νά λαμβάνω κάτι πού νά μήν είναι μούτζα (βίρτσουαλ ή πραγματική), γρύλισμα, φτύσιμο, απόρριψη, χλεύη...

έϊ ψιτ! καλέ ψιτ!
για το καλό του μήνα,πρέπει να γράψεις κάτι στο υπέροχο βλογάκι σου!!!
άαααααααααααααααααααντε!





δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος λόγος.....
γενικά,πολλοί λόγοι...

επειδή είμαι καλά..
επειδή είσαι καλά...
επειδή οι δικοί μου άνθρωποι είναι καλά..
επειδή θα βγουν οι εξετάσεις σου & όλα θα πάνε καλά.. (πες μου αν τις πήρατε!)
επειδή μπορεί να πάμε ωρωπό..
επειδή η δουλίτσα μου προς το παρόν είναι καλά..
επειδή είναι παρασκευή..
επειδή έμαθα να οδηγώ...
επειδή βλέπω τα χέρια σου να πληκτρολογούν...
επειδή χαίρομαι που θα μπω σε λίγο στο βλογάκι σου & θα το δω ενημερωμένο...
επειδή είναι σεπτέμβριος..
επειδή τα φυτά μας έχουν ανθίσει...
επειδή θα σχολάσω στις 17:00..
επειδή έχω computer στο σπίτι..
επειδή έφαγα σταφυλάκια και μου άρεσαν..
επειδή πίνω ωραίο καφεδάκι...
επειδή μ'αρέσει να με αγαπάνε...
επειδή μ'αρέσει που έξω φυσάει & έχει δροσίσει ο καιρός..
επειδή πήγαμε διακοπές μαζύ..
επειδή έχω φίλες που τις αγαπώ πολύ & με αγαπάνε και αυτές..
επειδή είμαι υπερήφανη για την οικογένειά μου..
επειδή έχω σκυλάκια,γατάκια,πουλάκια,περιστεράκια (α ρε Αστέρη!!!) & κλέφτες (σπουργιτάκια)..
επειδή βάλαμε ντοματιές...
επειδή έχω μπαλκονάκι και κάθομαι και δροσίζομαι...
επειδή πληρωθήκαμε....
(μπορώ να σου γράψω πάααααααααααααααρα πολλούς λόγους,αλλά μάλλον σταματώ εδώ....)

κατάλαβες τώρα?

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats