Αιώνες δουλεμπορίου
ὅποτε διάβαζα γιὰ ἐφαρμογὴ ποσοστώσεων στὶς ταινίες, πὼς πρέπει σὲ θίασο δώδεκα ἠθοποιῶν, νὰ ὑπάρχουν καὶ ξερωγὼ δύο μαῦροι ἢ νὰ εἰσάγωνται ἀνεξαρτήτως τῆς βαθμολογίας των, στὰ πανεπιστήμια, σκεπτόμανε:
ἄ ῥὲ θύματα, κἄτι τέτοια σᾶς κάνουν οἱ wasp καὶ σᾶς ἀποπροσανατολίζουν.
Τώρα, βλέπω σιγὰ σιγὰ νὰ τὸ παίρνουν ἀλλέως οἱ ἡγέται χωρῶν τῆς Ἀφρικῆς – καὶ ἐδῶ θὰ φανῇ καὶ ἡ ἀλληλεγγύη τῶν μαύρων τῶν ΗΠΑ.



0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα