Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2023

ὁ ῥηπάμπλικαν, ὁ ἀντιβασιλικὸς

 


Μεγαλειότατε, Θα ήμην ευτυχής, αν την αινέσιμον αυτήν ημέραν ηδυνάμην, μετά των συναδέλφων μου του Υπουργικού συμβουλίου να μετάσχω της Πανελληνίου εορτής δια την 50ην επέτειον των γενεθλίων της Υμετέρας Μεγαλειότητος. Εστερημένος της χαράς αυτής παρακαλώ ούχ ήττον την Υμετέραν Μεγαλειότητα να δεχθή τας ειλικρινείς ευχάς μου υπέρ υγείας και της ευτυχίας, υπέρ ευδαιμονίας του Βασιλικού Οίκου και της δόξης του Θρόνου. Αι ευχαί μου συνοδεύονται από αισθήματα βαθυτάτης ικανοποιήσεως, διότι μου παρέχεται η ευκαιρία εκ της υπευθύνου θέσεως μου να βεβαιώσω τον Ελληνικόν λαόν, ότι ο Βασιλεύς αυτού αποτελεί την ασφαλεστέραν εγγύησιν της πιστής εφαρμογής του δημοκρατικού ημών πολιτεύματος και ότι εν τω προσώπω της Υμετέρας Μεγαλειότητος, το Έθνος έχει ακοίμητον φρουρόν των μεγάλων αυτού συμφερόντων, συγχρόνως δε τον Πρώτον Εργάτην της ευημερίας και της δόξης του. Της Υμετέρας Μεγαλειότητος Πιστός υπήκοος

14 Δεκεμβρίου 1951

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats