Πρησμένα...
Βλέποντας στίς τηλεοράσεις σλαβοβούλγαρους a.k.a. μακεδόνες νά ξιφουλκούν κατά τής Ελλάδος λόγω τών τελευταίων εξελίξεων δέν μού περισσεύει, καίτοι νάζουλας, κανένα άσχημο συναίσθημα. Αντιθέτως, συμπάθεια καί καλώς νοούμενος οίκτος δημιουργούνται γι’αυτούς, γιά τούς πολίτες μιάς χώρας τό μέλλον τής οποίας δέν είναι καί τόσο σίγουρο. Ο νοτιοσλάβος πού κακίζει τήν Ελλάδα μέ ύφος δράκαινας μού φέρνει περισσότερο στήν λάμψη τού φωτός πού δυναμώνει, ελάχιστα πρίν νά σβήση. Η μεγάλη, στά Σκόπια, μειονότης αλβανών, αργά ή γρήγορα, στά χνάρια τού Κοσόβου, θά δραστηριοποιηθή καί αποσχιζομένη θά συμπαρασύρη τήν κρατική υπόσταση αυτών τών εδαφών στόν κατακερματισμό. (Μιά κάποια μικρή συνάφεια καί γιά τήν κατάσταση τής χώρας μας, αναπόφευκτα προκύπτει. Γιά μερικούς η ακατάσχετη εισροή μεταναστών από όμορη χώρα - η οποία μάλιστα διαθέτει καί κάποιες διεκδικήσεις - δέν είναι καθόλου ανησυχητική. Τό απολαμβάνουν. Ζητήματα όπως αυτό τών τσάμηδων θεωρούνται από κάποιους αντιρατσιστές ότι δέν πρόκειται νά διαταράξουν τό «ήρεμον» τής παρουσίας τόσων μεταναστών στήν χώρα. Θά είχε ωστόσο μέγα ενδιαφέρον νά δινόταν βήμα στούς εδώ αλβανούς μετανάστες, νομίμους καί μή, ώστε νά μαθαίναμε τήν άποψή τους για τήν Τσαμουριά π.χ.)
Ο σλαβοβούλγαρος λοιπόν πρέπει νά απολαύση μιά κάποια ασυλία. Μιά επιείκια. Καί συμπάθεια. Εξάλλου, τί άλλο συναίσθημα πλήν συμπαθείας μπορεί νά δημιουργηθή γιά κάποιους οι οποίοι θεωρούν εαυτούς απογόνους τού Αλεξάνδρου όταν εδώ, πολλοί στέκονται σκεπτικιστικά απέναντί του κατατάσσοντάς τον τουλάχιστον στήν ίδια ποιότητα μέ τόν Αττίλα καί τόν Τζένγκις Χάν;
Επειδή όμως δέν είναι απολύτως σίγουρη η διάλυση τού κράτους αυτού, κι ως έκ τούτου τό πέρας τών σωβινιστικών τους «θέλω», δέν επιτρέπεται εφησυχασμός. Εφησυχασμός έκ μέρους μας ενώπιον π.χ. τών σχολικών βιβλίων τους περί σκλαβωμένης από τούς έλληνες Βέροιας. Πολλοί ψύχραιμοι ισχυρίζονται ότι δέν μπορεί νά μάς κάνη τίποτε τό κράτος αυτό. (Λές καί οι αλβανοί τού Κοσόβου πρίν από τήν ανάμειξι τών δυτικών είχαν υπεροπλία. Βούληση είχαν, βούληση καί βούληση.) Πράγματι. Σήμερα δέν μπορεί νά μάς κάνη κάτι. Στρατιωτικώς είναι υποδεέστερο ενώ διπλωματικώς «υπολείπεται γνωριμιών». Όμως ουδείς γνωρίζει τούς συσχετισμούς τού αύριο. Πολύ εύστοχα τά ανέφεραν οι πολιτικοί αρχηγοί τό 1992, όπως τά μεταφέρει ο Αντώνης Σαμαράς σέ άρθρο του στην Καθημερινή:
Ο Ανδρέας Παπανδρέου είχε αναφέρει ρητά τότε: «Σε ό,τι αφορά την ονομασία… για μένα δεν υπάρχει καμιά δυνατότητα να δεχθώ τον όρο «Μακεδονία», υπό οιανδήποτε μορφή αυτός περιέχεται στην ονομασία των Σκοπίων».
Κι αυτό διότι, όπως εξηγούσε, το θεωρούσε «όχημα αλυτρωτισμού».
Ενώ γιά τόν Κ. Καραμανλή ανέφερε:
Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής όχι μόνο συμφωνούσε με αυτή την άποψη, αλλά την πήγαινε κι ένα βήμα παραπέρα: «Το επιχείρημα ότι η Ελλάδα υπερβάλλει, διότι τα μικρά Σκόπια δεν αποτελούν απειλή για την Ελλάδα… είναι αντιφατικό και επικίνδυνο, για να μην πούμε παράλογο… Αν τα Σκόπια δεν αποτελούν απειλή, αυτή τη στιγμή, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει και να εγγυηθεί… ποιοι συνδυασμοί δυνάμεων θα προκύψουν, στο εγγύς ή στο απώτερο μέλλον, στα Βαλκάνια και στην ευρύτερη περιοχή… Τα κράτη δεν ζουν μόνο με το σήμερα. Πρέπει να θυμούνται και το χθες για να μη το ξαναζήσουν αύριο
(Προκύπτουν φορές πού λένε καί κάτι σωστό οι πολιτικοί...)
Όχημα αλυτρωτισμού λοιπόν από τόν Ανδρέα μιά τέτοια ονομασία, όχημα αλυτρωτισμού τό οποίο στό μέλλον κάπου θά καταλήξη, κάπου θά σταθμεύση. Σήμερα είναι έν κινήσει... Ενώ ο Καραμανλής οξυδερκέστατα, τόνισε ότι κανείς δέν ξέρει τί συνδυασμοί δυνάμεων αύριο μπορούν νά μετατρέψουν τά Σκόπια σέ απειλή.
Παρά ταύτα, απαραδέκτως επιπόλαια, οι ψύχραιμοι τής εδώ πλευράς αγνοούν τίς μακροχρόνιες προοπτικές κάποιων αποφάσεων τού σήμερα.
7 σχόλια:
Φίλε Βαγγέλακα,
Το άρθρο σου είναι πληρέστατο και συμφωνώ πατόκορφα με όσα γράφεις.
Θα ήθελα να σταθώ σε δύο σημεία, τα οποία πολλοί πράγματι θέλουν να αγνοούν, ή να μην "καταλαβαίνουν":
1) Νομίζω ότι έχω ξαναγράψει κι εδώ για την απαράδεκτη βλακεία των πολιτικών μας να αφήσουν να μπουν στην χώρα πάνω από ένα εκατομμύριο Αλβανοί. Προέρχονται από όμορο κράτος, το οποίο έχει αλυτρωτικές βλέψεις εις βάρος μας, ακριβώς όπως και τα Σκόπια. Στην μεταναστευτική πολιτική, υπάρχουν κάποιοι βασικοί κανόνες, διατυπωμένοι απ' αυτούς που ασχολούνται και μελετούν το φαινόμενο της (λαθρο)μετανάστευσης. Δύο από τους κανόνες είναι:
α) Όχι μετανάστες από όμορο κράτος.
β) Όχι μετανάστες από κράτος, με το οποίο έχεις διαφορές.
Στην περίπτωση των Αλβανών μεταναστών καταπατήθηκαν και οι δύο. Τώρα έχουμε έναν εν δυνάμει εχθρικό στρατό στο εσώτερικό της χώρας μας. Εύγε και εις ανώτερα!!
2) Το άλλο σημείο είναι η αφελέστατη ερώτηση αν πρέπει να φοβόμαστε τα Σκόπια. Φυσικά δίδεις την απάντηση μέσω Καραμανλή πρεσβυτέρου και Σαμαρά. Εγώ παραπέμπω σε σχετικό άρθρο του Χρύσανθου Λαζαρίδη.
Δεν είναι του παρόντος, αλλά έτυχε σήμερα να το διαβάσω και το παραθέτω, επειδή έχει σχέση με τους μετανάστες. Πολλοί διατείνονται ότι προάγουν την οικονομία της χώρας. Καλό θα ήταν να διαβάσουμε και την άποψη του επικοινωνιολόγου Γιάννη Κολοβού επ' αυτού, ο οποίος έχει μελετήσει πολύ καλά το θέμα της (λαθρο)μετανάστευσης.
Homo Cret...
Πολύ ενδιαφέρον τό λινκάκι πού παρέθεσες. Όσον αφορά τήν μετανάστευση, μού κάνει μεγάλη εντύπωση η θέση τών "αντιρατσιστών" πού απορρίπτει αναφανδόν κάθε σκεπτικισμό σχετικά μέ τήν χωρίς όρια εισαγωγή μεταναστών.
Όσο πυροβολημένη θεωρώ τήν άποψη ότι γιά όλα φταίνει οι αλβανοί, άλλο τόσο πυροβολημένη είναι η θέση ότι δέν είχαν καμιά αρνητική επιρροή οι αλβανοί σέ εγκληματικότητα κλπ κλπ κλπ...
Ασε που όλοι σχεδόν δουλεύουν στα μαύρα, οπότε ούτε ασφάλεια ούτε εφορία δεν πληρώνουν!
Καί πόσο ανερρυθρίαστα μάς λέγαν ότι οι ξένοι θά σώσουν τά ταμεία!
Ποια ταμεία θα σώσουν οι ξένοι; Αυτά στα οποία δεν πληρώνουν εισφορές; Το λέει και η ... κόκκινη Άνγκε παραπάνω. Όταν τρακάρουν με το συνήθως κλεμμένο αυτοκίνητο, ποιος πληρώνει Τροχαίες και ΕΚΑΒ που τους μαζεύει; Αν ΣΕ τρακάρουν με το ανασφάλιστο όχημα που συνήθως μεθυσμένοι οδηγούν, ποιος θα σου πληρώσει την ζημιά; Ποιος πληρώνει την δωρεάν παιδεία που τους παρέχεται και μάλιστα κατά παράβαση του Συντάγματος, το οποίο την προβλέπει μόνο για Έλληνες; Θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμη, αλλά ο χώρος είναι λίγος.
Γιατί σου κάνει εντύπωση η θέση των (επαγγελματιών) "αντιρατσιστών"; Κατ' αρχάς, να κάνουμε μία διευκρίνιση, διότι και τον όρο αυτό έχουν στρεβλώσει (έχουν αφήσει και τίποτα στην θέση του;) Ρατσισμός σημαίνει φυλετισμός, ήτοι παραδοχή της διαφορετικότητας των φυλών. Τίποτε άλλο. Όμως, ο ρατσισμός έχει καταντήσει συνώνυμος του «φυλετικού μίσους», άρα έχουμε διπλή στρέβλωση, διότι στη περίπτωση των μεταναστών ούτε για φυλετικό μίσος πρόκειται. Δεν μισώ τον αλλοδαπό, αλλά τον θεωρώ απλώς επιζήμιο για την χώρα. Δεν τον θεωρώ κατώτερο ή ανώτερο, δεν θέλω να εκλείψει από προσώπου γης κλπ. Το μόνο που θέλω είναι, αν είναι υπεράριθμος και κακής ποιότητος φάρα, όπως οι Αλβανοί και οι Ρουμάνοι, να πάει στο σπίτι του και μα με αφήσει στην ησυχία μου. Δεν τον κάλεσα να έλθει, εισέβαλε στην χώρα μου και δικαιούμαι να τον θεωρώ ως εισβολέα, άρα ανεπιθύμητο. Ρατσισμός θα ήταν αν τον μισούσα μόνο και μόνο επειδή είναι αλλοδαπός, όπως οι ναζί (χαρά η δική σου από πάνω!) μισούσαν τους Εβραίους, επειδή ήταν Εβραίοι. Άρα, άκυρον το περί ρατσισμού. Το πολύ-πολύ ξενοφοβία και ουχί αδικαιολόγητος. Ίσως η μεγαλύτερη ζημιά που μας έκαναν οι λαθρομετανάστες είναι ότι έκαναν τον φιλόξενο λαό μας ξενόφοβο, του μετέβαλλαν την νοοτροπία. Μεγάλη παρένθεση, αλλά αναγκαία νομίζω. Πάμε τώρα στο δια ταύτα, στους λαθρομεταναστοπατέρες «αντιρατσιστές», οι οποίοι διατείνονται ότι είναι και αριστεροί και ενδιαφέρονται για το συμφέρον των "ταξικών αδελφιών" τους τάχα και άλλα τέτοια φαιδρά.
Οι Ρωμαίοι είχαν μία αρχή όταν προσπαθούσαν να βρουν το κίνητρο, η οποία ισχύει διαχρονικώς: «Τις ωφελείται;». Ποιος ωφελείται από την αθρόα προσφορά εργατικών χεριών και δη ανασφάλιστων; Προφανώς όχι εργαζόμενος, του οποίου μάλιστα καταστρέφουν την πιάτσα, αλλά ο εργοδότης («το κεφάλαιο», όπως θα έλεγε και η παρπάνω "Luxemburg" μας – ωχ τι έχω ν’ ακούσω!). Άρα, οι αριστεροί (my ass) «αντιρατσιστές» δουλεύουν για το κεφάλαιο, πληρώνονται να κάνουν σεμινάρια κατά του ρατσισμού και τις ξενοφοβίας και βγάζουν το ψωμί τους. Ό.έ.δ. που έγραφε και ο Ευκλείδης, αν θυμάμαι καλά.
Η Ρόζα Λούξεμπουργκ,
θα έλεγε ότι η σημερινή μετανάστευση τοσο της εργατικής τάξης, όσο και αυτη του κεφαλαίου ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ το κεφάλαιο εξυπηρετει!
Η δε μεγάλη δημοκρατική Ευρώπη, με τον νόμο για απελευθέρωση των υπηρεσιών θεωρεί νόμιμο να αμοίβονται οι μετανάστες με τις αμοιβές που θα έπαιρναν στη χώρα τους και να μην έχουν δικαίωμα να αμοίβονται με τις αμοιβές που ισχύουν στη χώρα υποδοχής.
Μάλιστα αυτο εφαρμόστηκε στη Σουηδία, όπου το σουηδικό -δημοκρατικό τρομάρα να τους έρθει - δικαστηριο δικαίωσε τον εργοδότη!
Τώρα με τον ρατσιμό σήμερα εννούμε την μην ανοχή της διαφορετικότητας, αλλά οι χαμένοι αριστεροί εννούν την ανοχή της υπάρχουσας ΑΠΟΛΥΤΗΣ κυριαρχίας πολιτικής και οικονομικής του κεφαλαίου, που δεν έχει ούτε πατρίδα ούτε ιερό, ούτε όσιο, ούτε ηθική, ούτε θρησκεία (είμαι δηλωμένη άθεη), ούτε ευσπλαχνία, ούτε λύπη, ούτε κανένα όριο!
Είναι μια ακέφαλη μηχανή που οδηγει τον πλανήτη στην "τελική λύση" που δεν κατάφερε να κάνει ο Χίτλερ!!
ο.ε.δ. που λέγαμε στα μαθηματικά. Ο Ευκλείδης εισήγαγε τον όρο? Αν ναι, τότε ήταν η Υπατία!
Α ρε γυναίκες σκίζετε!!!!
βρε, βρε, τι φεμινιστική ... χειμάρα είν' αυτή (πού να τολμήσω να πω "χείμαρρος"; Θεός φυλάξοι!);
Μου έβγαλες και τον κακομοίρη τον Καλοκλείδη Υπατία!!! Πάει κι η χρυσή τομή περίπατο. :)) Όχι ότι τον υποτιμάς συγκρίνοντάς τον με την άτυχη αυτή, κάθε άλλο!
Εκεί δα με τον ρατσισμό μου το μπέρδεψες λίγο. Αφήστε την γλώσσα (ωσαύτως γένους θηλυκού) να ξεκουραστεί λίγο 9από τις αλλαγές).
"είμαι δηλωμένη άθεη". Δεν το ήξερα ότι είσαι θρήσκα. Μπράβο, καλό είναι κι αυτό. "Είμαι άθεος, δόξα τω Θεώ" που έλεγε και ο Μπουνιουέλ, ε;
"Α ρε γυναίκες σκίζετε!!!!"
Εγκρίνω και επαυξάνω !!!!
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα