Δευτέρα, Ιουλίου 09, 2007

Ψάχνοντας στό δίκτυο...

Όχι ότι οι γραμμές τών ζυγωματικών μου σχηματίζουν καμπύλες προσώπου ζηλευτές... Ούτε η αναλογία τών σκελών μου συγκριτικά μέ τά καπούλια μου παραπέμπουν σέ go go boy... Επίσης σκεπτικισμό κι απώθηση προκαλεί ο (αριθμητικός) λόγος τού ύψους μου (σέ εκατοστά) πρός τό βάρος μου (σέ κιλά) αλλά...

Καλά ρέ αυνάνα μου είναι δυνατόν;

Άς μήν πολυλογώ· θά ήμουν ο τελευταίος πού θά έκανα χαβαλέ σέ κάποιον λόγω εξωτερικής εμφάνισης. Αλλά αυτή η τύπισσα

έκανε λόγο (έστω μεταφορικώς βεβαίως καί μέ εντελώς διαφορετικούς επιθετικούς προσδιορισμούς) γιά «Το άσχημο και μπάσταρδο εθνικό πρόσωπο των Ελλήνων»;



Βιάγκρα μου; Εδώ σέ θέλω κάβουρα!



Επαναλαμβάνω ότι κακώς σχετίζω τίς ιδέες κάποιου μέ τήν ευμορφία του ή όχι. Εντελώς άσχετα ζητήματα. Αλλά η τύπισσα αυτή είναι απιστεύτου ιμεροδιώχτισσα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats