Κυριακή, Αυγούστου 28, 2005

Oσιε Παταπιε, βαλε κι εσυ το χερι σου!

Περιφερομουν την τεταρτη νομιζω, σέ ένα μπλογκ. Εβαλα ένα σχολιο τό οποιο χαλασε την μανεστρα της ιδιοκτητριας του μπλογκ η οποια ως αιτιολογικο μου ειπε ότι δέν εχω προφαιλ.

Τί παει νά πει δέν εχω προφαιλ; Δέν καταλαβαινω καποιες προυποθεσεις που τιθενται. Βεβαιως ο καθεις δικαιωμα εχει νά κανη ο,τι θελει στο βλογ του. Αλλα μου κανουν εντυπωση καποια κολληματα καποιων. Δηλαδη εάν εγραφα τό μεηλ μου, αυτό θα καθαγιαζε τό σχολιο μου;

Καποιες μαλακιες τετοιες, κατι πιο συγκεκριμενο μαλλον, μέ εκανε στις 16 ιουνιου νά σβησω τίς 5 εγγραφες που ειχα στο παρον καί νά ασχοληθω μέ τό defragment του μυαλου μου.

Δέν εχω προφιλ.

Καί δέν θα αποκτησω.

Ο,τι σημειωνα παντοτε σέ ένα αρχειο word ενοσω ημουν στην δουλεια, καί νά τό μεταφερω εν συνεχεια στο χαρτενιο ημερολογιο μου, μπορει νά μεταφερθει εδώ. Τό θελω γιά μενα διοτι καποια χαρτενια ηταν/είναι παντα εκθετα σέ οικειους. Τουτο μέ εκανε παντοτε νά ειμαι φειδωλος σέ ο,τί εγραφα στο προβλεπομενο ημερολογιο.

Τωρα γιατι πρεπει νά εχω εμφανες τό μεηλ μου δέν τό καταλαβαινω…Ημερολογιο είναι ηλεκτρονικο καί όχι χωρος επιδειξης μπας καί γαμησουμε.

Πρός τό παρον.

Βεβαιως τιποτε δέν αποκλειει καί την υπαρξη ενός αλλου μπλογκ στο οποιο νά κατατιθεται τονος σοφιας καί ταλαντου (νά’σαι καλα ρε Δομη) ώστε καποια γκομενακια νά αφηνουν την γλωσσα τους νά την βλεπει ο μαγιατικος ηλιος καί νά προσευχονται στον Οσιο Παταπιο τον ανισομεριτη νά υπαρχη αληθεια καί μονο αληθεια καί νά λυθη ο εσωρουχας βεβαιως βεβαιως. Ελπιζω νά τό καταφερω.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα

blog stats